Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne Kukkohovi

Saana
02.10.2019 |

Onpa teennäinen ihminen! Ja näyttää siltä että hampaat on epämukavat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä sen muka tunnet?

Vierailija
2/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sä sen muka tunnet?

Ei mistään, lukenu pari iltalehden juttua ja katsonu sohvalla muutaman ohjelman ni johan siinä jo voi analysoida koko ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan sitä tehdä päätelmiä siitä kun katselee/ kuuntelee ihmistä. Teennäiseltä tuo minustakin vaikuttaa.

Vierailija
4/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri (mies) on tutustunut tohon Anneen kesällä ja ovat viettäneet aika yhdessä. Siis ihan kavereita vaan ovat ja olen itsekin pari kertaa ollu mukana syömässä jne, niin kyllä hän on ihan hieno ihminen jne. Todella ystävällinen ja aito ihminen. Minun mielestä ja sellainen hieno vaikutus minulle on jäänyt hänestä.

Vierailija
5/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen = jokainen nainen, joka on kauniimpi ja fiksumpi kuin mammapalstan hapannaamat.

Vierailija
6/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti äsken suorassa lähetyksessä telkkarissa ainakin kasvoistaan hoikistuneen. Kaunis on.

Vierailija
7/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri (mies) on tutustunut tohon Anneen kesällä ja ovat viettäneet aika yhdessä. Siis ihan kavereita vaan ovat ja olen itsekin pari kertaa ollu mukana syömässä jne, niin kyllä hän on ihan hieno ihminen jne. Todella ystävällinen ja aito ihminen. Minun mielestä ja sellainen hieno vaikutus minulle on jäänyt hänestä.

Minulle on jäänyt myös positiivinen mielikuva hänestä (työn kautta) oikein mukava ja toiset huomioonottava ihminen ainakin 6 vuotta sitten. Ohjelmia en ole katsonut.

Vierailija
8/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ja ulkonäköä en arvostele, koska se ei liity mihinkään.

Julkisuuskuvan perusteella lähinnä vähän semmoisen tylsän ja värittömän oloinen. Siviilissä voi toki olla vaikka kuinka kiva, mutta voin kommentoida ainoastaan sitä, mitä lehdistä olen lukenut ja telkkarista nähnyt. Ei herätä tunteita suuntaan tai toiseen.

Vierailija
9/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan sitä tehdä päätelmiä siitä kun katselee/ kuuntelee ihmistä. Teennäiseltä tuo minustakin vaikuttaa.

No ei voi, tai jos haluaa tehdä itsestään samalla idiootin niin sitten..

Ketään ihmistä ei pitäisi arvostella muutaman telkkariohjelman tai työn perusteella..

Vierailija
10/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teennäinen = jokainen nainen, joka on kauniimpi ja fiksumpi kuin mammapalstan hapannaamat.

Huoh.

Vierailija
11/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot mutta hän täyttää huomenna 49 vuotta. 

12/24 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi katsoa mitään ohjelmaa, missä esiintyy. Niin feikki, niin omituinen suu & hampaat.

Itseään täynnä. Kuuluu kymmenen inhoamani julkkiksen joukkoon.

Vierailija
13/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo elämäkerta ainakaan julkisuuskuvaa paranna, pettämistä, huumekokeiluja... en tajua miksi hän haluaa kertoa kaikille elämästään näitä asioita?

Vierailija
14/24 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan seksikäs on kukkohovin hottis

Vierailija
15/24 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että hänellä on jokin 50-kympin kriisi, koska jankuttaa seksistä kuin teini, jolle asia on uusi juttu. Vähän eksyksissä olevan oloinen keski-ikäinen nainen.

Vierailija
16/24 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä ja persoonallisella tavalla kaunis. Sitä, että kertoo kaikki seksielämästään yms. julkisesti en ymmärrä eikä oikeastaan kiinnostakaan. Löytyyköhän sille omaelämänkerrallekaan lukijoita..

Vierailija
17/24 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantraseksipaljastukset vähän liikaa

Vierailija
18/24 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on hyvin seksuaalinen Nainen, se on kai aivan selvää jo kaikille näiden "paljastuksien" jälkeen. Ja voin kyllä miehenä hyvin uskoa, että hänelle seksi tosiaan maistuu ja se on ihan varmaan tosi kiihkeää hänen kanssaan.

Vierailija
19/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt esiintyy ohjelmassa huuma.Rinnat puolittain näkyvissä kultahaalarissaan.Tekee kyllä tyrkyn vaikutelman.Arvuuttelin etukäteen, kumpia tällä kertaa esitellään, paljaita rintoja vai sääriä.Kaiken kruunaa liian suuret ja valkoiset laminaatit,jotka ei meinaa suuhun mahtua

Vierailija
20/24 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ja vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Mielelläni tutustuisin häneen kaverina.

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän