Ostan aina sitä turkkilaisen ukon kuvalla varustettua jogurttia isoimmassa koossa kun luulen että se on halvinta
En ole huomannut että muun merkkiset ja pienemmässä koossa ostettuina tulevat selvästi edullisemmiksi.
No ostanhan myös Buranaa kun en ole huomannut, että samaa saa 50% halvemmalla muun merkkisenä.
Kommentit (11)
Itse ostan samasta syystä Brunbergin suukkoja.
Ihmettelen ihmisiä, jotka ei ole hintatietoisia. Vertailen aina hinnat. Buranan ostan tietoisesti kalliimpana. Sen sijaan parasetamolivalmisteesta käy halvin. Vertailen kaupassakin kaiken, mutta laadusta en tingi. Kasvikset on aina mahdollisuuksien mukaan kotimaiset, samoin kahvit ym joiden maku riippuu merkistä niin otan sitä itselle parhainta.
Ei sitä niin helposti huomaa, mitä ei ole huomannut. Sitten vielä se pitkä matka, että ymmärtää, mitä on huomannut, se vie aikaa. Ota ihan rennosti vaan.
Minun lähikaupassa tuo on ainoa turkkilainen jogurtti mitä saa, ja ärsyttää älyttömästi kun ei yksi sinkkunainen tuota syö ennen kuin menee pilalle.
Ostin ennen rainbown eli s-ryhmässä myytävää punaisessa 500g purkissa olevaa jugurttia, oli ihan täydellisen kokoinen. Mutta sitten siitä jätettiin kansi kokonaan pois, varmaan säästösyistä ja eihän se enää säily avattuna. Pakko oli siirtyä noihin hirveisiin ämpäreihin jotka täyttää roskikset. 🙁
Siis mikä saman laatuinen tuote pienemmässä koossa on halvempi?
Laatutietoinen kirjoitti:
Mieti ensikerralla, kun pistelet sitä jogurttia poskeen, kuinka turkin karvakädet ovat sinne sekaan omaa "majoneesia" vatkanneetkaan. Kannessa oleva karvakäsi kavereineen purkin ympärillä touhunnut.
Hei persuääliö,
Kyseinen tuote tehdään Lindahlin tehtailla Ruotsissa ja Sloveniassa perheyrityksen tiloissa. Tuotteen nimi vain on "turkkilainen jugurtti".
Mihin sinä tota käytät? Siinä on (kovaa) rasvaa lähemmäs 10% ja kilohintakin on korkeampi kuin litran törpöissä myytävissä 0-2% rasvaa sisältävissä tavallisissa jogurteissa. Piimä on vielä halvempaa, ja terveellisempääkin. Sitä suosin itse.
T: hinta- ja terveystietoinen mamma
Isompi koko on kalliimpi kuin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä saman laatuinen tuote pienemmässä koossa on halvempi?
Esimerkiksi jauhoissa tavallista. Parin kilon pussi on kilohinnaltaan halvempaa kuin sama jauho isossa pakkauksessa.
Ja keittiö plus roskis täynnä niitä jogurttiämpäreitä.