Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä hyviä miehiä oikein kannattaa etsiä?

Vierailija
02.10.2019 |

Olen 22v nainen ja pohdin ihan tosissani että mistä löytyy hyviä miehiä.
Kriteerini ovat seuraavat:
- ei saa olla väkivaltainen eikä viinaanmenevä
- pitää olla käynyt vähintään ammattikoulun ja olla töissä
- ei saa olla videopeliriippuvainen
- pitää lukemisesta ja osaa keskustella mielenkiintoisista aiheista
- osaa tavalliset kotityöt
- on mukava ja ystävällinen, käyttäytyy aikuismaisesti ja osaa pyytää/anteeksi anteeksi
- pitää omistaa auto (ei tarvitse olla hieno, ihan joku Toyota Hiace riittää)
- haluaa lapsia, ja on valmis kantamaan puolet niihin ja yhteiseen kotiin liittyvästä vastuusta
- näyttää vähintään keskinkertaiselta (keskinkertaisella tarkoitan esim. Antti Rinteen tai Juha Sipilän näköisiä miehiä)
Mistä kriteerieni mukaisia miehiä löytyisi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on tarjottavaa miehelle muuta kuin vaatimuksia?

Vierailija
2/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään listat edellä ei sitä kumppania kannata lähteä etsimään. Se ei tarkoita ettei kriteerejä saisi olla mutta mennään kyllä tapuoli edellä puuhun jos ensin laaditaaan lista ja sitten ihmetellään että mistä sellainen kumppani löytyy.

Oikeassa elämässä etsitään ensin se ihminen joka vaikuttaa kiinnostavalta ja sitten katsotaan että onko se muutenkin kunnollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilta. Bodaaminen kannattaa aina. Siellä erityinen huomio hopeakettuihin.

Vierailija
4/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä lukemisesta mutta muut onnistuu. 

Vierailija
5/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla auto? Etsitkö kumppania vai kuskia? Minäkin taidan laittaa omaan vaatimuslistaan että naiselta pitää löytyä pesukone, jotta voi pestä pyykkini.

Vierailija
6/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listassasi on ihan hyviä pointteja, mutta kaikki kunnollisetkaan miehet eivät ole mitään lukutoukkia tai omista autoa. Ja ei voi etukäteen tietää, että millaista elämä lapsiperhearjen keskellä olisi ihanankaan miehen kanssa, väsymys ja uupumus kun tulevat kuvaan niin ne kotityöt eivät tunnu enää niin itsestäänselvyyksiltä. Ehkä sinun kannattaisi tehdä sellaisia juttuja, mistä saat itellesi iloa elämään, parisuhde tulee sitten kuvaan kun olet kypsä siihen. Listastasi päätellen siihen on vielä tovi aikaa.

Vierailija
7/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lukemisesta pitävän miehen niin amiksen käynyt Hiacen omistaja ei ehkä ole se ensimmäinen jota kannattaa katsella...

Vierailija
8/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin oman mieheni (ok, ei ollut silloin mies vaan 19v kloppi) armeijasta. Nyt 10v ja kaksi lasta myöhemmin olemme inhottavan tyytyväisiä elämäämme.

Vierailija
9/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 v insinöörismies ja täytän kaikki kriteerit helposti. Kroppa on paremmassa tikissä kuin ikäisilläsi pullamössöpojilla keskimäärin. Olen myös oppinut tekemään ja harrastamaan jotain pelkän puhelimen tuijottelun sijaan. Massia on tähän ikään mennessä kertynyt sen verran että se antaa sinullekin vapautta miettiä mitä haluat tehdä. Missä nähdään?

Vierailija
10/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psst... Antti Rinne oli tosi komea nuorena. Katsopa kuvahausta Antti Rinne nuorena. Juha Sipilä ei niinkään, mutta ei nyt mitenkään rumakaan.

Missä itse liikut? Kaikkein paras on tavata ihmisiä siellä, missä he muutenkin oleilevat. Oletko töissä? Opiskeletko?

Vierailija
11/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 v insinöörismies ja täytän kaikki kriteerit helposti. Kroppa on paremmassa tikissä kuin ikäisilläsi pullamössöpojilla keskimäärin. Olen myös oppinut tekemään ja harrastamaan jotain pelkän puhelimen tuijottelun sijaan. Massia on tähän ikään mennessä kertynyt sen verran että se antaa sinullekin vapautta miettiä mitä haluat tehdä. Missä nähdään?

Nam! Ihan oikea hopeakettu!

N17

Vierailija
12/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on moottoriypyörä, muuten pärjään ilman autoa. Tuletko täältä  peräkamarista hakemaan?

Vierailija
13/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam! Ihan oikea hopeakettu!

N17

Kuulehan, ukkeli. Ei keskenkasvuisia tyttöjä kiinnosta ukki-ikäiset miehet.

Vierailija
14/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla auto? Etsitkö kumppania vai kuskia? Minäkin taidan laittaa omaan vaatimuslistaan että naiselta pitää löytyä pesukone, jotta voi pestä pyykkini.

Älä unohda pölynimuria, laitan sen aina oman vaatimuslistani kärkeen naista etsiessäni.

Vierailija
15/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit liikoja.

Vierailija
16/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama lista, paitsi että en vaadi kotitöiden osaamista. Sen voi opettaa. Vaadin, että tekee osansa kotitöistä.

Ja ulkonäöstä voin tinkiä.

Mutta sitten en huoli ateistia. Pitää uskoa, että kristinuskon Jumala on olemassa. Ei tarvi sitä sen kummemmin hihhuloida. Riittää, että hän ajattelee, että se on.

Vierailija
17/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadit liikoja.

Mikä ap:n listassa oli liikaa.

Mistä sinä joustaisit?

Vierailija
18/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla on tarjottavaa miehelle muuta kuin vaatimuksia?

Joo vaatimuslistat on turn off

Vierailija
19/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehdottomat kriteerit:

Ei juopottele

Ei ole rikollinen

Ei ole ateisti

Vähintään lukio käytynä

Ei ole koskaan ollut psykoosissa (tai muuta vakavaa mt-ongelmaa)

Haluaa saada lapsia

Käyttäytyy minua kohtaan yhtä hyvin kuin minä häntä kohtaan (Eli hyvin)

Vierailija
20/50 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä Prisman maitohyllyltä, kuten täällä jokin aika sitten järkeiltiin?