Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu tällaisessa avioliitossa?

Vierailija
02.10.2019 |

Ettei mies ole kommentoinut mitenkään ulkonäköänne. Pidättekö itseänne rumana jos tilanne on tämä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Pitäs jotain sanoa.

Vierailija
2/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ollaan oltu pitkään yhdessä eikä hän ole koskaan sanonut mun ulkonäöstä mitään. Varmaan sitten olen niin ruma ettei mitään sanottavaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kommentoi. Kerran kysyin ja sanoi että hänen mielestään se on niin itsestään selvää että olen kaunis, ettei ole tuntunut tarpeelliselta kertoa. Olisihan se nyt silti kiva kuulla. Huomaahan sen tosin muutenkin että miellyttää häntä. Kun on ollut pitkään yhdessä eikä pörrää missään baareissa, niin on aika pihalla siitä mikä oma ulkonäkö on suhteessa muihin.

Vierailija
4/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kommentoi. Kerran kysyin ja sanoi että hänen mielestään se on niin itsestään selvää että olen kaunis, ettei ole tuntunut tarpeelliselta kertoa. Olisihan se nyt silti kiva kuulla. Huomaahan sen tosin muutenkin että miellyttää häntä. Kun on ollut pitkään yhdessä eikä pörrää missään baareissa, niin on aika pihalla siitä mikä oma ulkonäkö on suhteessa muihin.

Miksi itseään pitäisi verrata muihin?

Vierailija
5/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kalastelit sen kohteiliaisuuden.

Vierailija
6/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso ennemmin miten hän käyttäytyy. Koskeeko, katseleeko, haluaako?Jotkut ei vaan osaa sanoin kehua.

Vierailija
7/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ollaan oltu pitkään yhdessä eikä hän ole koskaan sanonut mun ulkonäöstä mitään. Varmaan sitten olen niin ruma ettei mitään sanottavaa ole.

Miksi mies olisi kanssasi jos pitäisi sinua rumana?

Vierailija
8/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet arkiset teot merkitsee enemmän kuin sanat.

Vierailija
9/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katso ennemmin miten hän käyttäytyy. Koskeeko, katseleeko, haluaako?Jotkut ei vaan osaa sanoin kehua.

Ei tee mitään näistä.

Vierailija
10/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusi varmaan aikanaan perheen ja jämähti tähän.

Vierailija
11/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sinä kehunut miestä komeaksi?

Vierailija
12/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kerran kehunu mun silmuja ihaniksi. Muuten en ole kuullut sanaakaan liittyen kenenkään ulkonäköön, niin hyvää kuin huonoa. Asiana epäoleellinen hänen mielestään.

Vierailija
13/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mitään näistä.

No sitten on asiat huonosti, valitan.

Vierailija
14/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on jämähtämistä jos rakastaa vaikka olisikin ruma?

Vierailija
15/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sinä kehunut miestä komeaksi?

Alkuaikoina kehuin mutta hän ei sanonut koskaan mitään takaisin niin lopetin sitten kehumisen.

Vierailija
16/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi itseään pitäisi verrata muihin?

Harvemmin sitä nyt vertaileekaan, mutta tämä on vähän hämmentävää kun ei itse oikein tiedä miltä näyttää muiden silmissä.

Vierailija
17/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mitään näistä.

No sitten on asiat huonosti, valitan.

Tämä on ollut jo todella kauan näin. Vuosikausia,joskus on hätäseen seksiä mutta hellyyttä tai kosketuksia ei varmaan ole ollut 10v.

Vierailija
18/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on jämähtämistä jos rakastaa vaikka olisikin ruma?

En mä oikein usko tuohon rakkauteen. Ei ole sellaisia tekoja.

Vierailija
19/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja alussa hän kehui, mutta ei enää. En tosin edes odota häneltä kehuja, sillä olen itsekin huono kehumaan kenenkään ulkonäköä. Mies kuitenkin on hyvin mielellään kanssani, kävelee vieressäni hyvillä mielin ja tiedän muutenkin olevani hänelle hyvin tärkeä. Mies kehuu myös hyvin mielellään esimerkiksi tekemiäni ruokia tai muita vastaavia asioita.

En tiedä osaisinko enää edes ottaa jotakin kehua kivasti vai olisiko se vaivaannuttavaa.

Vierailija
20/40 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kalastelit sen kohteiliaisuuden.

Niin kyllä minä todellakin haluaisin tietää miltä näytän hänen silmissään ja jos ulkonäössäni on jotain positiivista niin siitä on todella mukava kuulla. Se tuntuu hyvältä. Olen vain ihminen ja sillä tavalla heikko tällaisille asioille. Itse kehun miestä monta kertaa viikossa ihan vain koska en oikein voi olla kehumatta. Tykkään siitä miltä hän näyttää, enkä saa pidettyä sitä sisälläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi