Jos tykkäisit Tinderissä kaikista, niin monenko matchia saisit?
Oletetaan että rajaisit haun vastakkaiseen sukupuoleen ja ikähaarukan suurin piirtein realistiseksi.
Jos tykkäisit sadasta ensimmäisestä, montako matchia?
Kommentit (28)
Uskon että n. 30%. Mies
Hölmöähän se on, kun mätsejä on muutenkin niin paljon ettei tiedä mitä niillä tekisi. Yksi hyvä mätsi kun riittää.
Vierailija kirjoitti:
70/100.
Perustelut: siinä yhdessä testissä perusnätti alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti sai geneerisillä peruskuvilla 252/300 eli 84%.
Olen itse mielestäni perusnätti, ikää 29v.
Samassa testissä vähintäänkin keskivertoa komeampi mies sai sellaisella kanoottikuvalla järven rannassa 13/300.
Oma profiili olisi saman tyyppinen, jotain retkeilyä tms. Jos valkkaisi kuvat huolella ja panostaisi kirjoittamiseen, niin ehkä 2/100 voisi olla mahdollista.
Ulkonäkö perusperttitasoa, ikää 33v.
Paha sanoa.
Olen ollut naimississa reippaat 25 vuotta, joten on hyvin vaikea kuvitella tilanetta.
Mutta leikitään hetki ajatuksella, että olisinkin leski.
Olen perus tavallisen näköinen vähän yli viisikymppinen mies. Joten sen puoleen en saisi ketään extra tykkäyksiä.
Todennäköisesti panostaisin omaan esittelyyn kunnolla ja pyytäsin apua kuvien valinnan suhteen. Samoin pyytäisin jotakuta toista oikolukemaan esittelytekstini.
Etsisin vakisuhdetta, joten sekin varmaan tiputtasi kaikki seikkailijat pois.
Tykkään matkustaa (kaupunkilomat :), käyn museoissa ja taidenäytteluissä. Tykkään käydä teattareissa, oopperassa ja katsoa musikaaleja. En ole koskaan ollut enkä tule olemaankaan mikään bilehirmu :)
Eli ratkaisevaa tykkäämisten osalta olisi varmaan se, kuinka paljon ikäisiäni vapaita naisia olisi, jotka etsivät kaltaistani miestä.
Veikkasin saavani muutaman matchin mutta varmaankin alle 10. Joten sanoisin, että kolme.
Tinder tekee jo esiseulontaa sen suhteen että mitä kuvia ylipäätään tarjotaan kenellekkin tykättäväksi, eli otanta on jo valmiiksi valikoitua ja eri ihmisillä erilainen.
Toisekseen, kaikkia ei voi tykätä, kun muuten ei näe montaakaan kuvaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa.
Olen ollut naimississa reippaat 25 vuotta, joten on hyvin vaikea kuvitella tilanetta.
Olen perus tavallisen näköinen vähän yli viisikymppinen mies. Joten sen puoleen en saisi ketään extra tykkäyksiä.
Todennäköisesti panostaisin omaan esittelyyn kunnolla ja pyytäsin apua kuvien valinnan suhteen. Samoin pyytäisin jotakuta toista oikolukemaan esittelytekstini.
Tykkään matkustaa (kaupunkilomat :), käyn museoissa ja taidenäytteluissä. Tykkään käydä teattareissa, oopperassa ja katsoa musikaaleja. En ole koskaan ollut enkä tule olemaankaan mikään bilehirmu :)
Eli ratkaisevaa tykkäämisten osalta olisi varmaan se, kuinka paljon ikäisiäni vapaita naisia olisi, jotka etsivät kaltaistani miestä.
Veikkasin saavani muutaman matchin mutta varmaankin alle 10. Joten sanoisin, että kolme.
Aika valistunut kommentti huomioon ottaen että et ole aiheesta kinnostunut ;)
Ehkä 50/100.
Oon ollut suosittu tinderissä omassa ikäryhmässäni, koska olen, no vaikka itse sanonkin, hyvin säilynyt. Mulla on kuitenkin rasitteita eli kaksi kouluikäistä lasta. Se tiputtanee tykkäyksiä. N42.
Vierailija kirjoitti:
Tinder tekee jo esiseulontaa sen suhteen että mitä kuvia ylipäätään tarjotaan kenellekkin tykättäväksi, eli otanta on jo valmiiksi valikoitua ja eri ihmisillä erilainen.
Totta, ja tuo vain korostaa eroja.
Tavisnaisen mätsiprosentti oli 84% sen jälkeen kun näytettävistä miehistä oli jo karsittu pois epäsuosituimmat, keskivertoa komeamman miehen mätsiprosentti 4,3% oli sen jälkeen kun naisista oli karsittu pois suosituimmat.
Tuon takia Tinderi on täysin turha sovellus kaikille muille miehille paitsi panoja etsiville komistuksille. Parisuhteen suositu mies löytää mukavammin livenä, ja ei-komealle Tinder ei tarjoa mitään.
Naisille Tinder tarjoaa loputtoman karkkikaupan joka on kuitenkin illuusio, koska naisen mätseistä ei välttämättä yksikään ole pitänyt juuri kyseistä naista erityisen kiinnostavana.
Tinder perustuu ihmisten koukuttamiseen ja turhaan toivoon, mielestäni.
Parikymmentä vuotta sitten profiilin eräälle seuranhakufoorumille pelkästä uteliaisuudesta: halusin tietää, kuka kiinnostuisi minusta kuvattoman profiilin perusteella. Sain muutaman päivän aikana tasan yhden kuvattoman ja lähes tekstittömän vastauksen, jossa esitettiin kahdella sanalla pyyntö saada seksiä. Tinderiä tai mitään muutakaan en ole kokeillut enkä kokeile. En usko, että kukaan kiinnostuisi minusta, poislukien ne mielenvikaiset, jotka etsivät itselleen uhria johonkin tarkoitukseen.
Ehkä 5/100. Olen viisikymppinen nainen, lihava ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa.
Noilla harrastuksilla saisi ihan järjettömän määrän matcheja ikäisiltäsi naisilta. :-) On todella vaikeaa löytää mies jota tuollaiset kulttuurijutut kiinnostavat. Itselläni luojan kiitos sellainen on. Mukava kuulla että teitä on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, ja tuo vain korostaa eroja.
Tavisnaisen mätsiprosentti oli 84% sen jälkeen kun näytettävistä miehistä oli jo karsittu pois epäsuosituimmat, keskivertoa komeamman miehen mätsiprosentti 4,3% oli sen jälkeen kun naisista oli karsittu pois suosituimmat.
Tuon takia Tinderi on täysin turha sovellus kaikille muille miehille paitsi panoja etsiville komistuksille. Parisuhteen suositu mies löytää mukavammin livenä, ja ei-komealle Tinder ei tarjoa mitään.
Naisille Tinder tarjoaa loputtoman karkkikaupan joka on kuitenkin illuusio, koska naisen mätseistä ei välttämättä yksikään ole pitänyt juuri kyseistä naista erityisen kiinnostavana.
Tinder perustuu ihmisten koukuttamiseen ja turhaan toivoon, mielestäni.
Tulee mieleen se toinen testi jossa mies kokeili tehdä Tinder-profiilin naisena. Peruukki päähän ja meikkiä naamaan. Ihan rehellisesti sanottuna lopputulos ei ollut mikään tyrmäävä kaunotar, mutta sai kahdessa tunnissa moninkertaisesti enemmän mätsejä ja viestejä kuin kahdessa vuodessa miehenä.
1/100?
Rajoittavina tekijöinä pituus (172cm), tavallinen ulkonäkö ja koulutuksen taso.
Livenä olen pärjännyt ihan ok. Naiset joihin on mahdollisuuksia livenä, eivät harkitsisi sekuntiakaan oikealle swaippaamista Tinderissä. Ei siksi että olisivat kv-supermalleja, vaan siksi koska Tinderissä tarjolla olisi legioona miehiä toimitusjohtajista kalsarimalleihin.
Tyttöystävän mätsiprosentti Tinderissä (ennen tapaamistamme livenä) oli käytännössä sata.
Varmaan aika paljon, koska monet miehet mätsäävät ensin aivan kaikki naiset, sitten vasta karsivat huonot.
Olen ylipainoinen. Tämän alkukarsinnan jälkeen olen joskus saanut muutamia, lähinnä asiattomia haukkumisviestejä.
Joten kenenkään on turha sanoa että kuka vaan nainen saa seuraa tinderistä!
Tavisnainen n. 85/100 varmaankin tuota luokkaa. Tavallista nätimpi 90-95/100. Tavismies 1-2/100, tavallista rumempi 0. Tavallista komeampi varmaan 10-15/100.
Tinder on naisten ja erittäin (8+) hyvännäköisten miesten sovellus. Muiden on ihan turha käyttää sitä, et saa kuin iskuja itsetuntoon.
Mies 41 v, normaalivartaloinen ja naama ehkä keskitasoa. Olen itse ihan tyytyväinen siihen, miltä näytän, mutta matcheja Tinderissä tulee ehkä yksi sadasta niiltä, joille painan itse sydäntä. Ja voin sanoa, että rima ei ole mitenkään epärealistisen korkealla, vaan painan sydäntä ehkä joka toiselle tai vähintään kolmannelle eteen tulevalle.
Tämän perusteella on ihan päivänselvää, että Tinder ei ole minua varten. Kun otetaan huomioon vielä se, että suurin osa matchanneistakaan ei vastaa mitään keskustelunavauksiin.
Ehkä yhdeltä 77-vuotiaalta, jos hän on tarpeeksi kännissä ja vastannut väärälle.
Olen saakelin ruma. lihava 57-vuotias eukko, pahasisuinen ja kaikin puolin vastenmielinen. Se näkyy kyllä kuvasta.
Tinderissä en ole, mutta näin se menisi.
Vierailija kirjoitti:
Tavisnainen n. 85/100 varmaankin tuota luokkaa. Tavallista nätimpi 90-95/100. Tavismies 1-2/100, tavallista rumempi 0. Tavallista komeampi varmaan 10-15/100.
Tinder on naisten ja erittäin (8+) hyvännäköisten miesten sovellus. Muiden on ihan turha käyttää sitä, et saa kuin iskuja itsetuntoon.
Ehkä ajattelet tavisnaisina ne tavallista kauniimmat, ja sitten petyt. Ja jätät huomiotta sen ison, oikeasti tavisnaisista koostuvan ryhmän. Heitä on paljon ja he ihmettelevät kun miehet puhuvat että eivät saa mätsejä tindeistä... mutta sitten tajuavat että tavismies ei kelpuutakaan tavisnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ajattelet tavisnaisina ne tavallista kauniimmat, ja sitten petyt. Ja jätät huomiotta sen ison, oikeasti tavisnaisista koostuvan ryhmän. Heitä on paljon ja he ihmettelevät kun miehet puhuvat että eivät saa mätsejä tindeistä... mutta sitten tajuavat että tavismies ei kelpuutakaan tavisnaista.
Tuossa aikaisemminhan jo mainittiin se testi.
Geneerisellä profiililla perusnätti nainen sai 84%.
Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja ollekaan + käytännössä tyhjällä profiililla n. 50%.
Mulla tuli match melkein kaikkien kanssa joista itsekin tykkäsin. Noin 8/10. Olen mielestäni tavallisen näköinen nainen. En mikään instagram malli, jopa melko vaatimattoman näköinen. Kuvat ei ollut mitään poseeraus kuvia tai muokattuja vaan ihan sellaisia miltä oikeasti näytän. Valikoin tarkasti kenestä itse tykkäsin. En tykännyt esimerkiksi liian sliipatun näköisistä koska en usko että minulla olisi mitään yhteistä miehen kanssa jonka ulkoinen habitus viestii kiinnostuksesta muotiin ja ulkoisiin asioihin. En myöskään tykännyt kovin tavallisen näköisistä iskämahaisista kaljuista joissa ei ole mitään särmää... Ikähaarukka 24-36. Oma ikä 29.
Löysin Tinderistä kiinnostavan miehen jota olen tapaillut yli kuukauden.
Sadasta saisin matchin ehkä 25 kanssa jos en valikoisi itse.
70/100.
Perustelut: siinä yhdessä testissä perusnätti alle kolmekymppinen kahden lapsen äiti sai geneerisillä peruskuvilla 252/300 eli 84%.
Olen itse mielestäni perusnätti, ikää 29v.