Osaatko itse tehdä wrapeja?
Söin just kaksi sellaista, ei ite tekemää vaan kaupan.
Kommentit (15)
Käytän valmiita pohjia, mutta täytteet ja kastikkeet osaan kyllä itse laittaa.
Ne onkin maailman vaikeimpia tehdä. Kukaan muu kuin kokki ei osaa rullata sellaista.
En, kun en nyt tiedä mitä sellaisessa on ja miten se eroaa muista tortillajutskista. Pitäis varmaan perehtyä, muttei ny jaksa.
Siis häh? Kysymyshän on jotakuinkin samaa tasoa kuin ”osaatko tehdä itse voileivän?” Miten joku voi olla osaamatta?
Wrappien teko vaatii 6 vuoden akateemisen kokkikoulutuksen. Tai sitten joku virolainen käärii niitä rainbow paketteihin muutenn vaan.
En osaa, mutta söin tänään sellaisen Subwayssa, elämäni ensimmäistä krt.. Ja sain vielä leimankin. Kun kerään 10000 pistettä, saan halvalla jonkun. Tai ilmaiseksi jopa. Saa nähdä. Jos saa ilmaseksi, sitten otan samanlaisen. Saako COkiksen muuten ilmaiseksi kaupan päälle? Jos sen saa, otan. Jos ei, juon kuplavettä.
Vierailija kirjoitti:
Ne onkin maailman vaikeimpia tehdä. Kukaan muu kuin kokki ei osaa rullata sellaista.
Käytät siis valmiita pohjia?
Luultavasti, mutta en pidä niistä niin en näe syytä tehdä.
Kukaan hommaa naurettavan helpoksi kehunut ei ole vielä selostanut miten leipoo sen letun, johon kaikki kääritään tai esimerkiksi miten kynii ja valmistaa kanan.
Mies kokki ja tekee. En osaa itse tehdä.