Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TORSTAI SYYSKUU-04**

01.06.2006 |

Avaanpa jälleen pinon!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä ollut yhtä juoksua..kyläillä oli kyllä kiva..

Eilinen siivous ei näy missään,tuo sairas mies täällä kotona..Ei ole yhtää terveempi mut lääkäriin ei tarvi mennä!

TAis eilinen kevät juhla sotkea typyn yön..Illalla ei meinannu nukahtaa ja jossain vaihessa huuteli äitiiii tule!Menin vasta ku oli typy nukahtanu ni oli taas askarrellu...yöpuku oli auki ja oli kai vaippaa raottanu ku pissa tuli koska koko sänky oli märkä!Siinä sit heräs ku kaikki piti vaihtaa!!!Aamulla oli taas vaippa vuotanu ku oli juonu mukin tyhjäks!!

Mulla päätä jomottaa,ei auttanu jumppakaa!Toiv.ei tule miehen tauti!

Ayapille pikaista paranemista!!!!!!

Minäkään en tienny mitä tikkaremmi meinas mut sujuvasti olin oikein käyttäytyny ;-)

SiPiin ilmottautuu hän myös :-)

Kukkuu:Ihan oikeestiko sinä ja ihmevauva pörräsitte laitteissa??Sellasissa kesyissä???Ja mun kokemuksella nyt on jo hyvin myöhästä perua..loppuun on mentävä!!Mut ehkä sinäkin jo hieman sen aavistit ;-)

Tsemppiä ja ihania äitiyspäiviä!

Täytys kai noita lapsia nukkumaan ja tätä kämppää raivata!!Ei jaksas!

jatu

Vierailija
22/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaisi vain teillä muilla olla pitkä työmatka ;D Toisten tykönä voisi siivota, kun omassansa ei ehdi/jaksa (=tällä hetkellä ehdi). kaksi päivää ollut töiden jälkeen jotain " pakko mennä" -velvoitetta ja kotona vasta yhdeksän pintaan.

Mitään muista...

Sipisee...

SM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin että jos johonkin tulee vähän kananmunaa sen voi vaan jättää pois,mutta kun mokkapaloihin tulis 4munaa ni mitä käy jos ne jättää pois vai voiko jollain korvata???HAluis tehä sellasii mokkapaloja et typyki vois syödä...

Ja edelliseen tuli moka...Kukkulla on ihmeLAPSI...meni kai ENkelin minivauvan kanssa sekasin...anteeksi!

se sotku odottaa edelleen..ei ole oikein siivousintoa!!

Jos Sipi toimisi niin kuinka sotkuiseen kotiin kehtaisi ryhmän laskea vai pitäskö puunata jo etukäteen..hmmmmm...pohtii hän...

Onko Pilette käyny kertomassa miten reissu meni???Oon lukenu tosi hätäseen...

jatu

Vierailija
24/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisi sanoa, koska yleensä olen tähän aikaan jo sängyssä. Tänään en, koska huomenna on anoppilaan lähtöpäivä. Ja aina kun tiedän, etten ole yksin heräämässä Onnin kanssa, valvon pidempään.

Uskokaan tai älkää, tällä kertaa anoppilaan lähtö tuntuu ihan jees hommalta. Koska siellä saa katsoa telkkaa rauhassa illalla. Ja lauantaina luultavasti mennään ulos syömään. Näin kesäaikaan siellä on semmonen pursiseuran ihana ravintola auki. Ihanasti meren rannalla, vanha puinen rakennus. Aion nauttia kyllä nyt siitä, että anoppi hoitaa Onnia. Vaikka tiedätte ja muistatte varmaan, ettei anoppi ole mun suokkari.

Lila, hui ja wau! Minä en ole vieläkään rikkonut mitään mutta joskus alkuaikoina muistan heittäneeni miehen mapin täysillä sängylle ja hermostuin jostain.. Tässä meidän tilanteessa (= ei hetkenkään rauhaa mun porukoilta, nytkin ovat tässä olkkarissa) tuommonen riitatilanne olis ihanteellinen. Sais vähän tuulettaa. Ehkä vielä joskus:)

Yniskö tiukkis? Minä myös:) Nykyään Onni ei kauaa puistossa viihdykään mutta vielä Kokkolan aikaan tykkäs kovasti ja minä kun päätin, että nyt lähdetään, silloin myös mentiin! Perhana sentään:)

Ayapille tervehtymistä! Voi että olis aivan luksusta lähteä johonkin - vaikkapa Alppimaahan - kaksin. Meidän hääpäivän vietto varmaan rajoittuu ihan vaan ulkona syömiseen.

Soitin sitten sille kaverille. En puhunut kuin 1,5 tuntia. Piti jo lopetella, että ehti herättään Onnia päikyiltä. Ei vieläkään ole varmuutta, onko kaksosia tulossa vai ei. La sopivasti sama ku Onnilla, 26.9. Mutta olipas kiva jutella. Ihan tympii, ettei asuta lähempänä toisiamme, siinä on semmonen ystävä, että!!!

Nyt on tällä äiteellä semmonen olotila, että pitää vähän aikaa pitää taukoa kuntoilusta. Jalat ja kädetkin huutaa hoosiannaa. Ja selkä. Mutta tietysti piti vielä tänään käydä salilla treenaamassa ennestäänkin kipeät koivet.

Nyt taidan lopetella. Sais kai se Pilettekin käydä kurkkimassa välillä, samoin Öttis ja Tuttiskin. Ja muutkin taustailevat!!!

Kiva Äitikuu, että nukkumiset alkaa sujua. Hienoa!!!

Alpiiiii!!!! Auttakaa, kysyin teiltä aiemmin neuvoa.

T-P

Vierailija
25/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jo joulukuussa. Oon ihan täpinöissä täällä, joten miltä mahtaa siskostani tuntua. Heille oli nimittäin itsellekin vasta hiljattain varmistunu eikä osannu esim sanoa, että koska on ollu viimeiset kuukautiset, vaan ultralla määriteltiin la.

Soitin ja onnittelin ja varovasti tarjosin vauvalehtiä ja varusteita ym, mutta pitä nyt yrittää itseään jarrutella, koska siskoni on aika erityyppinen kuin minä.

En tiedä, koska sisko ois ilmottanu, mutta äiti ei malttanu olla sanomatta, kun kävivät. Ja ihana asiahan tuo on.

Vai että synnytystä pitäis suunnitella. Täällä se menee niin, että rakanneultraan vietiin lappu, johon sai laittaa " toiveita" ja ajatuksia synnytyksestä. Ja synnärille vaan mennään synnyttämään. Mutta kyllä mä oon aatellu terkalta pyytää vielä lähetettä sairaalaan vauvan kokoarvioon tai mikä se nyt onkin, kun Pekka oli niin iso. Ja vaikka kätilö sillon lupas, että isompikin mahtuis, niin täällä on tuo lääkäritilanne niin huono, että ihan sillä haluaisin, että sairaalassa vielä tutkivat la:n lähestyessä.

Hyvää yötä!

T@hti

Vierailija
26/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-P:Minä en noista viljoista tiedä,mut eikös ½vuotta kai ole joku tauko aika ja sit testataa...Minä aattelisin et testaisin kerta muuten on nyt asiat kunnossa...mut ehkä joku vilja-algeerioista ymmärtävä on eri mieltä,minäkun ihan vaa vastailen tikkaryhmän tapaan...

jatu,joka on pistäny ainaki yhen astiaston palasiks..herätyskelloja ainakin tusinan..hmmm...kyllä se tuntuu hyvältä:heittää ja sit räsähtää!

Olen kylä rauhottunu lasten myötä-ei kai hirveen hyvä esimerkki lapsille jos äiti paiskoo urakalla