Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke-sarjasta?

Vierailija
01.10.2019 |

Syke-sarjan uutta kautta on mainostettu töllössä taajaan: tulossa neloselle ja ruutuun.
Eilen alkoi.
Katsoin ohjelmatietojen tälle päivälle. Siellä oli kussankiekyisin kirjaimin, että vain kaksi ekas jaksoa esitetään nelosella ja 6.kausi tulee ruutuun. Onko meitä petetty?! Eikö sarjaa näekään kuin ne, jotka maksavat lisää??
Mainonnassa antoivat ymmärtää, että TV:ssä näkyy myös nelosella.
Onko muita pettyneitä? Mitä mieltä olet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee katsottavaksi. Laita hiiren osoitin tulevan jakson ruudun kohdalle, siinä lukee, milloin jakso tulee ilmaiseksi katsottavaksi. Esim. jakso 3 tulee katsottavaksi huomenna.

Vierailija
2/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos tulee! Katson taatusti, mutta lisää en maksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Eiks 6 kausi ole jo kokonaisuudessaan ruudussa?

Siis jos se on se "uusi" kausi...

36 jaksoo tms. Oon jo kattonu ne...

Päättyy kun se urpo ensihoitaja opiskelija sanoo ettei tunne jalkojaan..

Vierailija
4/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ruutu +:ssa. Eli lisämaksullisessa. Ei ole kuin 2 jaksoa ruudussa nyt. Kännykässä en näe tuota kakkosen kertomaa tietoa, että tulisi muitakin jaksoja ruutuun. Ehkä koneella näkyisi päivämäärä.

Vierailija
5/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se liv-kanavalle tulee, 1 jakso ma-to. Minua häiritsee pitkät mainokset ja lyhyet jaksot. Muuten ok

Vierailija
6/6 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se liv-kanavalle tulee, 1 jakso ma-to. Minua häiritsee pitkät mainokset ja lyhyet jaksot. Muuten ok

Niin, ei tule Neloselle vaan Liville. Sekin on käsittääkseni ilmainen kanava ja aika monessa 70-luvn jälkeen hankitussa televisiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä