Katson MM-juoksua: Mikä on tuon hemmetin vesiesteen pointti?
Useimmat eivät pysty siitä kuivana selviämään, koska hyppäävät joukolla. Joten useat putoavat suoraan lätäkköön. Tuntuu ihan kilpailijoille %%ttuilemiselta että pitää olla tuollainen este.
Mikä on sen pointti?
Kommentit (14)
Siellä voi käydä pissillä. Ja sinne voi kätkeytyä ja levätä kierroksen ajan ja soluttautua sitten uusin voimin letkaan....
:)
Vierailija kirjoitti:
Maastojuoksun matkimista stadionilla yleisön edessä. Suomenkin edustaja aloitti suunnistajana. Nyt ollut sairaana, joten finaalipaikka olisi loistava saavutus.
Mutta eihän suunnistamisessa ole pakko mihinkään lätäkköön mennä. Reitin voi valita itse.
Niin, tuskin kivaa juosta vettä kengässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maastojuoksun matkimista stadionilla yleisön edessä. Suomenkin edustaja aloitti suunnistajana. Nyt ollut sairaana, joten finaalipaikka olisi loistava saavutus.
Mutta eihän suunnistamisessa ole pakko mihinkään lätäkköön mennä. Reitin voi valita itse.
Maastojuoksussa on.
Se on hauskaa katsella jos joku kaatuu lätäkköön.
Kengät ja vaatteet kastuvat ja tuovat lisäpainoa.
Katkaisee juoksurytmin, jos muistat miltä täysiä painaminen pidemmällä matkalla radalla tuntuu, ymmärrät varmaan miten se pakottaa kilpailijat uuteen rytmin hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskin kivaa juosta vettä kengässä.
Ka, tajusit pointin.
Viilentää kivasti, ainakin Dohassa kun on kuuma.
Näin olen aina itse sen ajatellut.
Rupesin just eilen miettimään eikö tuo vesieste ala esim. löysäämään kengänauhoja niin että joutuu keskeyttämään
Vierailija kirjoitti:
Rupesin just eilen miettimään eikö tuo vesieste ala esim. löysäämään kengänauhoja niin että joutuu keskeyttämään
Katoppa tarkemmin niiden kenkiä....ei niillä (pitkän matkan juoksijoilla) taida olla enää solmittavia nauhallisia lenkkareita. Tai ainakin niillä näyttää olevan joku "lukko" nauhoissa.
Zoomaappa tämän kenkiä:
https://www.google.com/search?q=doha+mm&client=tablet-android-samsung-n…