Mitä teit 70-luvulla?
Kommentit (22)
Paskoin housuuni ja taputtelin avokämmenellä kakkaa leikkikehässä.
Kirjoitin ylioppilaaksi, opiskelin, menin töihin ja naimisiin ja sain lapsen.
En ollut syntynyt vielä, mutta 80-luku on tuttu.
Synnyin, opin kävelemään ja puhumaan ja leikkimäänkin. Olin päiväkodissa.
70-luvun alkupuolella diggasin Deep Purplea ja Led Zeppeliinä. Sitiien kävin lukion ja menin yliopistoon ja luin itseni herraksi.
Tein 45-vuotisen uran yksityisellä sektorilla. Hankin omakotitalon, kesämökin ja purjeveneen.
Nyt talvisin eläkeläisenä golfaan Espanjassa tai Belekissä. Ja kesäisin lepäilen Suomessa mökillä tai veneelläni. So?
Katselin olympiakisoja ja nautin suomalaisten tuomista mitaleista: Virén, Vasala, miesten hiihtoviestijoukkue, Takalo, Ukkola, Karppinen plus hopea- ja pronssimitalistit.
Se oli hienoa aikaa. Televisiosta tuli hyviä ohjelmia ja tosiaan suomipärjäsi hienosti urheilussa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olin koulussa. Synnyin 1964.
Samoin, ostin eka moponi vuonna -76 maksoi silloin 120mk. Siihen meni koko kesän tienestit.
join silloinkin viinaa...aloittelin 70-luvulla..
Kärsin ja kärsin ja kärsin... ja sairastuin rakkaushuolista. 1978 sairastuin fyysisesti omituisiin selkäongelmiin, jotka tulivat rajoittamaan koko elämääni ja joihin ei koskaan löydetty mitään varsinaista aiheuttajasyytä.
Opiskelin, muutin pois Suomesta.
Ostin asumisoikeusasunnon Tukholmasta.
Seurustelin hetken amerikkalaisen idiootin kanssa, varsinainen kusipää ja ties mikä kusettaja, vaikka ihan symppiksen näköinen, sinisilmäinen, mustatukkainen kikkarapää.
Käytiin diskoissa, mutta alkoa ei juuri juotu.
Veneiltiin saaristossa, vesisuksilla ajelin, taisin lopettaa lyhytaikaisen harrastuksen pelata tennistä, vaikka oli hyvä tenniskäsi, olin kova uimaan.
Hiitelin maastohiihtoa ja vaikka tykkään luistella niin 70-luvulla en tainnut. Muu hiihto ei sopinut selkäongelman vuoksi.
Harrastin kait vielä joogaa, mutta lopetin.
Tykkäsin olla metsässä ja kokkailla, mikä sitten loppui kokonaan sinkkuna enkä enää osaa mitään.
Kudoin kaikenlaista.
Varmaan kaikkea muutakin, mutta nyt en muista juuri mitään enää.
Olin Pariisissa kun uusi silta vihittiin ja juotiin skumppaa Pariisin yössä.
Leikin helistimillä, konttasin, opettelin kävelemään ja puhumaan ja menin hoitoon mukavalle perhepäivähoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
70-luvun alkupuolella diggasin Deep Purplea ja Led Zeppeliinä. Sitiien kävin lukion ja menin yliopistoon ja luin itseni herraksi.
Tein 45-vuotisen uran yksityisellä sektorilla. Hankin omakotitalon, kesämökin ja purjeveneen.
Nyt talvisin eläkeläisenä golfaan Espanjassa tai Belekissä. Ja kesäisin lepäilen Suomessa mökillä tai veneelläni. So?
Ja tämä kaikki 70 luvulla. Kiireistä ollut
Synnyin ja kasvoin leikki-ikäiseksi. 2v mut tuupattiin päiväkotiin kylmiltään.
Synnyin, aloitin koulutieni, ihailin Helena Takaloa.
Matkustelin, tanssin, menin naimisiin ja sain lapset.
Elin ihanaa nuoruutta. Tämä ei ole sarkasmia. Mä todella elin ja nautin noista vuosista kun olin 16 - 25v . Näin 50 vuotta myöhemmin tarkastellen kaikki ei ollut ihan järkevää tai turvallisista tekemistä. Mitään en kadu.
Joo, olin koulussa. Synnyin 1964.