Pankki-luottokortti mobiilisovelluksen mukaan suljettu, verkkopankissa tila "OK"
Osaakohan joku kertoa, mistä voi olla kyse, kun Nordean debit-credit Mastercard -yhdistelmäkorttini on mobiilisovelluksen mukaan "suljettu", kun taas verkkopankin selainversiossa lukee kortin tilana "OK"? Kortti on toiminut normaalisti ja laskut maksettu.
Kommentit (8)
Nordean asiakaspalvelu puhelimitse, on kyllä sellasta kuraa, että. Itse olen mielummin käynyt suoraan konttorilla
Pääsetkö edes sillä mobiilisovelluksella sisälle, kun tulee tuo teksti että "suljettu" koska se vika voi olla siinä sovelluksessa, tai nordealla taas joku tilapäinen häiriö
Yhteyttähän et voi millään ottaa Nordeaan asian tiimoilta.
Hiljattain monilla on ollut ongelmia että pin koodi ei ole toiminut.
Kortti on taas mobiilisovelluksenkin mukaan toiminnassa. Jäänee siis mysteeriksi, mistä oli kyse. En valitettavasti pystynyt soittamaan koska olen ulkomailla ihan eri aikavyöhykkeellä. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat tullaan aina kysymään täältä. Olen aina miettinyt, että miten nämä ihmiset pärjäävät tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat tullaan aina kysymään täältä. Olen aina miettinyt, että miten nämä ihmiset pärjäävät tosielämässä.
Siinä on varmasti sinulla miettimistä.
Vastauksena aloittaja voi kertoa pärjäävänsä elämässä on ihan mukavasti. On mm. yliopistotutkinto, vakituinen työpaikka, asunto, tämä debit-credit yhdistelmäkortti ja toinenkin kortti. Halusin kysyä empiirisiä kokemuksia vastaavista tilanteista. Kysehän ei ollut minulla mistään hädästä: tämä korttini toimi, minulla on toinenkin kortti ja lisäksi käteistä. Olen reissussa eri aikavyöhykkeellä, joten soittaminen pankkiin olisi ollut hankalaa (ja kallista). Tiedän, että jos olisi hätätilanne pankin päässä, he soittaisivat minulle päin. Olin vain kiinnostunut tilanteista, joissa voi käydä näin, että toisen palvelun version mukaan kortti on suljettu ja toisen mukaan ok.
Miksi ihminen ei saisi kysyä muiden kokemuksia? Mitä se kertoo ihmisten pärjäämisestä elämässä?
Soita pankkiin niin selviää :) Onhan heillä asiakaspalvelu.