Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marokko on hirvein paikka ikinä!

Vierailija
01.10.2019 |

Köyhyyttä, rikollisuutta ja likaista.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Koitapa vaikka Tunisiaa, erityisesti yksin naisena matkustaen. Noiden köyhyys, likaisuus etsc lisäksi huoraksi nimittelevät ja törkeästi lähentelevät miehet, hyh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Marokko tuottaa helmiäkin, kuten Turussa esiintyneen Bouiksen.

Vierailija
4/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokokossa kävi viime joulun tienoilla kahdelle kokemusmatkailua harrastaneelle, ulkoilma& telttaretkeilyhenkiselle  skandinaavi-opiskelijatytölle kalpaten.

Oikein sanan mukaisesti, todella.

Muistatteko vielä (niin kaukaa) uutisen heistä ja heidän kohtaloistaan siellä ? 

Vierailija
5/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokokossa kävi viime joulun tienoilla kahdelle kokemusmatkailua harrastaneelle, ulkoilma& telttaretkeilyhenkiselle  skandinaavi-opiskelijatytölle kalpaten.

En ikinä unohda kun menin avaamaan sen videonpätkän.

Puistattaa vieläkin.

Vierailija
6/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on hirvien paikka läpi vuoden.

Vierailija
7/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä unohda kun menin avaamaan sen videonpätkän.

Puistattaa vieläkin.

Itselläni ei kyllä  ollut silloin luontoa eikä uskallusta avata sitä, mutta ihanko ne toimensa olivat siinä kaikkine äänineen suoraan kuvanneet ja selostivatko katsojille siinä jotain vielä päälle  ?

Vierailija
8/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja on ne, jotka näihin muslimimaihin matkustavat. Jos käy huonosti matkalla niin mielestäni itseään ja omaa tyhmyyttään saa syyttää.

En ymmärrä miksi mennä noihin maihin kun muitakin matkakohteita maailmasta löytyy.

Vierailija
9/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokko-Algeria-Tunisia-Libya-Egypti. Siinä koko pohjoisrannikko. En menisi mihinkään noista vaikka maksettais.

Vierailija
10/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sotaa käyvänä maana hirveä paikka, pakeneehan sieltä sotaa ja vainoa jatkuvasti asekuntoisia miehiä turvàpaikkaa hakemaan.

Vierailija
11/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casablanca kiinnostaisi. Kukaan käynyt siellä?

Vierailija
12/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis kaikki käyneet näissä maissa, kun osaatte noin hienot analyysit antaa?

Vierailija
13/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä videopätkästä tässä puhutaan? en muista uutista. linkki?

Vierailija
14/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokko-Algeria-Tunisia-Libya-Egypti. Siinä koko pohjoisrannikko. En menisi mihinkään noista vaikka maksettais.

En minäkään. Kavereita on käynyt Marokossa, Tunisiassa ja Egyptissä. Ainoastaan Marokko on heidän kertomustensa perusteella ollut edes keskinkertaisen miellyttävä ja toimiva maa joissain paikoin. Tunisia ja Egypti sitä vastoin kuulostavat suorastaan luolamiesmäisiltä paikoilta noin mentaliteetin ja käytöstapojen suhteen. Turistia myös kusetetaan ihan sumeilematta ja länsimaisen ihmisen ainoa arvo on varakkuus suhteessa paikallisväestöön.

Vierailija
15/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä vaan Tangerissa Espanjasta lautalla. Enkä kyllä toiste menisi eli siinä mielessä ap:n kanssa aivan samaa mieltä. Jotenkin kolkko tunnelma, väkisin ja aggressiivisesti tuputettiin kaikkea opaspalveluista lähtien. Tanger itsessään olisi ollut ihan kiva, mutta pelkäsin koko ajan.

Vierailija
16/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan yhtään kaduta Marokon matkani, siellä kiinnostaa etenkin upea arkkitehtuuri ja maukas ruoka. Myös kiinnostavia luontokohteita kuten Atlasvuoret. Pitää olla tosin tarkkana liikennesekamelskassa ja onhan siellä paljon näitä turistien huijareita.

Vierailija
17/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen käynyt monta kertaa, eikä ole pelottanut ja mukavaa on ollut.

Vierailija
18/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin pelottava tunnelma kirjoitti:

Olen käynyt siellä vaan Tangerissa Espanjasta lautalla. Enkä kyllä toiste menisi eli siinä mielessä ap:n kanssa aivan samaa mieltä. Jotenkin kolkko tunnelma, väkisin ja aggressiivisesti tuputettiin kaikkea opaspalMä veluista lähtien. Tanger itsessään olisi ollut ihan kiva, mutta pelkäsin koko ajan.

Marrakechissa olen itse käynyt ja tykkäsin, Tangerista olen kuullut monen tykänneen vähemmän.

Vierailija
19/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt sekä Marokossa, että Tunisiassa 80 luvun alkupuolella ja kumpaankaan en ole kaivannut tuon jälkeen. Olivat muistaakseni kehuttuja ja eksoottisia uutuuskohteita tuolloin, Tunisian Sousse ja Marokon Agadir. Itse en olisi mennyt, mutta koska olin matkojen aikana 16 ja 17 vuotias, niin olihan se mentävä vanhempien mukana sinne, minne lomamatka oli varattu.

Jostain syystä aikuisena tekemäni lomamatkat on suuntautuneet ihan toisenlaisiin kohteisiin.

Vierailija
20/85 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on järkyttävä tapaus, mutta muistaakseni just tuota aluetta turistien oli kehotettu välttämään. Yleisesti ottaen Marokko on turvallinen maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme