Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokratyöfirma huijasi

Vierailija
01.10.2019 |

Sain "työpaikan" vuokratyöfirman kautta. En ole aiemmin tehnyt töitä vuokrafirman kautta ja olin vähän skeptinen. Kaikki kuitenkin vaikutti hyvältä (iso ja tunnettu firma, netissä ihan hyviä kokemuksia pääosin...) joten ajattelin ottaa tuon paikan vastaan epäilyksistäni huolimatta.
Kävin perehdytystilaisuudessa ja hoidin kaikki paperiasiat kuntoon. Olimme jo sopineet päivän jolloin minun piti aloittaa asiakasyrityksessä. Noh, vuokrafirmasta sitten soitettiin, että työn aloitus siirtyy. Kuulemma ilmoittavat uuden päivän minulle myöhemmin. Yli viikko mennyt eikä mitään ole kuulunut. Jotenkin rekrytoija oli hieman erikoisen oloinen ja nyt jälkeenpäin ajattelen sen johtuneen siitä että minulle valehdeltiin eikä mitään tällaista työpaikkaa ole olemassakaan. Nyt on sama ilmoitus mollin sivuilla.. Miksi vuokrafirmat keräävät reserviin työntekijöitä jos töitä ei kuitenkaan ole tarjolla? Oma moka tosiaan kun luotin tähän, nyt on sitten paskempi tilanne kun ei ole töitä ja tilin saldo hupenee koko ajan... Yritän tässä epätoivoisesti löytää jotain uutta paikkaa. Harmittaa todella ja suututtaakin että tuhlasivat aikaani turhaan. Enpä mene lankaan enää toista kertaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä firma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme