Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitäisi olla onnellinen että mies elättää?

Vierailija
01.10.2019 |

Jos se ei ollut haaveissa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen tyytyväinen. Saa ostettua berliininmunkkejakin aina kun tekee mieli makeaa.

Vierailija
22/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa tyytymättömyyttä aiheuttava asia ole joku muu kuin se, että mies elättää.

Ole tyytymätön siihen, ettei sinulla ole omaa toimeentuloa. Mutta ole onnellinen siitä, että saat elatuksen mieheltä.

Olen tyytymätön siihen ettei ole omia tuloja ja että joutuu huonossa liitossa olemaan.

Se, ettei sinulla ole omia tuloja on sinun oma "vikasi" ja huonosta liitostakin puolet menee omaan piikkiisi. 

Kaikkeni olen yrittänyt että omia tuloja saisin ja kyllä mieskin vaikuttaa huonoon liittoon. Olisi ihanaa jos tuosta vaan voisi lähteä ja pystyisi itse elättämään itsensä.

Totta kai te molemmat vaikutatte liittoonne, sitähän juuri tarkoitinkin. Se, ettet voi hankkia tuloja on tietysti ikävää, joten on sentään hieno asia, että puolisosi elättää sinua, vaikka sitten teillä onkin muuten huono liitto. 

Mutta kun en jaksa olla huonossa liitossa. En halua.

Sitten on vain se vaihtoehto, että eroat. Mies ei sitten enää elätä sinua. Sitten sinulla on uutta valitettavaa. 

Ei se ole ratkaisu, koska yhteiskunnan apu on niin pieni ja sitäkin saa vasta monen mutkan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa tyytymättömyyttä aiheuttava asia ole joku muu kuin se, että mies elättää.

Ole tyytymätön siihen, ettei sinulla ole omaa toimeentuloa. Mutta ole onnellinen siitä, että saat elatuksen mieheltä.

Olen tyytymätön siihen ettei ole omia tuloja ja että joutuu huonossa liitossa olemaan.

Se, ettei sinulla ole omia tuloja on sinun oma "vikasi" ja huonosta liitostakin puolet menee omaan piikkiisi. 

Kaikkeni olen yrittänyt että omia tuloja saisin ja kyllä mieskin vaikuttaa huonoon liittoon. Olisi ihanaa jos tuosta vaan voisi lähteä ja pystyisi itse elättämään itsensä.

Totta kai te molemmat vaikutatte liittoonne, sitähän juuri tarkoitinkin. Se, ettet voi hankkia tuloja on tietysti ikävää, joten on sentään hieno asia, että puolisosi elättää sinua, vaikka sitten teillä onkin muuten huono liitto. 

Mutta kun en jaksa olla huonossa liitossa. En halua.

Sitten on vain se vaihtoehto, että eroat. Mies ei sitten enää elätä sinua. Sitten sinulla on uutta valitettavaa. 

Ei se ole ratkaisu, koska yhteiskunnan apu on niin pieni ja sitäkin saa vasta monen mutkan jälkeen.

No sitten sinä vaan jatkat valittamista kuten ennenkin. Mikään ei muutu. 

Vierailija
24/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiittämätön. Minulle ainakin kelpaa kallis talo ja 7000e maksavat matkat jne.

Vaikka olisin lääkärin palkalla en voisi elää tällaista elämää kuin nyt elän.

Tietysti pärjäisin ilman miestänikin kun eläisin vähemmällä. Mutta nautin nyt ja otan kaiken vastaan mitä tarjotaan.

Vierailija
25/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kiittämätön. Minulle ainakin kelpaa kallis talo ja 7000e maksavat matkat jne.

Vaikka olisin lääkärin palkalla en voisi elää tällaista elämää kuin nyt elän.

Tietysti pärjäisin ilman miestänikin kun eläisin vähemmällä. Mutta nautin nyt ja otan kaiken vastaan mitä tarjotaan.

Mun ukkoni ei ole rikas.

Vierailija
26/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi tuollaisen ajatuksen? 

Itse koen että se on vähintäänkin häpeällistä olla miehen elättinä.

Vierailija
27/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina puhutaan että Thai vaimot on yhdessä vain rahan takia. Mitenkäs tämä siitä poikkeaa? Thai vaimot antaa vastikkeeksi rakkautta. Mitä sinä annat? Raha on vain väline saada asioita. Tuohan on verrattavissa.... tiiät mihin. Toinen elättää ja sinä mietit pitäiskö erota.

Vierailija
28/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina puhutaan että Thai vaimot on yhdessä vain rahan takia. Mitenkäs tämä siitä poikkeaa? Thai vaimot antaa vastikkeeksi rakkautta. Mitä sinä annat? Raha on vain väline saada asioita. Tuohan on verrattavissa.... tiiät mihin. Toinen elättää ja sinä mietit pitäiskö erota.

Annan ruuanlaittoa ja siivousta. Siinä mun hommat.

Vierailija
29/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ehdottaa jos mies muuttaisi pois. Turhahan tässä on yhdessä asua.

Vierailija
30/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset korjaa asiaa menemällä töihin? Jos olet kouluttautunut alalle jolla ei ole töitä, niin mene kouluun ja opiskele uusi ammatti. Opintoja voi nykyään tehdä myös verkossa, joten asuminen syrjäseudulla ei ole este.

Pienet lapset eivät ole este, koska ne voi laittaa päiväkotiin. Ja vaikka mies haluaisi sinun olevan kotona niin hänen mielipiteellään ei ole merkitystä.

Ei tämmöistä järkipuhetta kannata ap:lle kirjoitella. Hän on palstan ammattivalittaja, jolla on aina kaikki huonosti. 

Kun en pääse töihin enkä saa opiskeltua. Toki tekisin niin jos se olisi mahdollista.

Kysy, jos vaikka miehesi ottaisi sut vastaamaan puheluihin.

Vierailija
31/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset korjaa asiaa menemällä töihin? Jos olet kouluttautunut alalle jolla ei ole töitä, niin mene kouluun ja opiskele uusi ammatti. Opintoja voi nykyään tehdä myös verkossa, joten asuminen syrjäseudulla ei ole este.

Pienet lapset eivät ole este, koska ne voi laittaa päiväkotiin. Ja vaikka mies haluaisi sinun olevan kotona niin hänen mielipiteellään ei ole merkitystä.

Ei tämmöistä järkipuhetta kannata ap:lle kirjoitella. Hän on palstan ammattivalittaja, jolla on aina kaikki huonosti. 

Kun en pääse töihin enkä saa opiskeltua. Toki tekisin niin jos se olisi mahdollista.

Sitähän mä nyt teen mutta haluaisin ettei enää asuttaisi yhdessä ja sitten se ei halua enää antaa mun tehdä sitä työtä.

Vierailija
32/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ehdottaa jos mies muuttaisi pois. Turhahan tässä on yhdessä asua.

JOHAN SE ON MONTA KERTAA PÄÄTETTY ETTÄ EROATTE!! Satana kun ottaa päähän tää sun 10 vuotta kestänyt samojen asioiden jankkaus.

Vierailija
33/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän mä nyt teen mutta haluaisin ettei enää asuttaisi yhdessä ja sitten se ei halua enää antaa mun tehdä sitä työtä.

Mitä tapahtui yksiölle, johon sun piti muuttaa?

Vierailija
34/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistunut, koska tulisi karenssia yms mutta toivon että mies älyäisi lähteä, omaan tyhjään omakotitaloonsa ja antaisi mun jatkaa näitä hommia. Se vaan ei ole sille sopinut, kun olen siitä puhunut. Toivottavasti joskus suostuu.

Vierailija
35/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistunut, koska tulisi karenssia yms mutta toivon että mies älyäisi lähteä, omaan tyhjään omakotitaloonsa ja antaisi mun jatkaa näitä hommia. Se vaan ei ole sille sopinut, kun olen siitä puhunut. Toivottavasti joskus suostuu.

Ei suostu. Te jatkatte samalla tyylillä katkeraan loppuun saakka.

Vierailija
36/36 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suostu. Te jatkatte samalla tyylillä katkeraan loppuun saakka.

Toivottavasti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä