Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitikö mun kaikista miehistä ihastua ja alkaa tapailla miestä, joka ei tykkää meikinkäytöstäni

Vierailija
01.10.2019 |

Harmittaa niin paljon. Mikähän pointti tässä on. Mies itse juo usein alkoholia ja polttaa tupakkaa. Se että minä meikkaan on mielestäni pienempi pahe. Minä en motkota miehelle hänen juomisestaan tai tupakoinnistaan. Jos hän ei voi elää ilman alkoa ja tupakkaa miksi minun pitäisi lopettaa meikkaaminen? Tunnen oloni paljon energisemmäksi, iloisemmaksi ja miellyttävämmän näköiseksi meikattuna. Uskoisin että meikkaaminen antaa minulle paljon enemmän iloa kuin tupakointi ja alkoholi miehelle, ainakin uskoisin meikkaamisen olevan vähemmän haitallista terveydelleni kuin nuo miehen paheet.
Kunhan nyt vain avauduin. Voitte toki kertoa omia ajatuksianne tästä, jos sellaisia tuli mieleenne tätä lukiessa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo miehelle.

Vierailija
2/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ryhtyisitte parisuhteeseen toistenne kanssa jos tuo on lähtökohta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei voi kieltää meikkaamasta! Kuulostaa varsin typerältä äijältä. Sanoisin aika pahasti takaisin. *elvetti!

Vierailija
4/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo miehelle.

Pitääpä kertoa kun sopiva tilanne tulee eteen. Olen hänelle kyllä maininnutkin tuosta, että meillä molemmillahan on omat paheemme, ja mies meni hiljaiseksi silloin. Ärsyttää että hänen mielipiteensä olisi jotenkin tärkeämpi kuin se miten minä voin. Jos meikki tekee minut onnellisemmaksi niin miksi mies haluaa sen minulta kieltää. Ei voi ymmärtää. Minä hyväksyn hänen paheensa, koska uskon että aikuisena ihmisenä hän pystyy itse tekemään valintansa. Tiedän myös että vaikka en pitäisi siitä että hän tupakoi, ei motkottaminen häntä saisi lopettamaan sitä. Mies joskus puhui kuinka hän haluaisi lopettaa tupakoinnin jolloin minä tokaisin että "niin, eihän tupakointi hyvää tee" ja mies suutahti, että "sinä olet alusta asti tiennyt että poltan!" Ja olin että niinpä, ja se on minulle edelleen ok. Kunpa hänellekin olisi minun meikinkäyttöni ok...

Ap

Vierailija
5/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei mies tykkää meikkaamisesta. Ei kylläkään juo eikä tupakoi.

Tuo toive minun on helppo toteuttaa: meikkaaminen tympii ja vie aikaa. Pahinta on naaman putsaus illalla väsyneenä. Vain juhliin laittaudun nykyään. Ennen oli elämä raskasta kun ei voinut edes ruokakauppaan meikittä mennä.

Olisi kauheaa jos mieheni olisi niin ulkonäkökeskeinen että vaatisi miltä minun tulisi näyttää.

Nyt saan olla oma itseni.

Vierailija
6/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ryhtyisitte parisuhteeseen toistenne kanssa jos tuo on lähtökohta? 

Sanos muuta. Mä tykkään tuosta miehestä, ainoastaan tuo meikinkäyttöni kritisointi hiertää. En tiedä hyväksyykä hän koskaan sitä. Ehkä tämä juttu loppuu sitten siihen? Ei kai sille mitään voi. En mä ala omia tapojani ja itseäni muuttamaan. Jos itse hyväksyn toisen sellaisena kuin hän on tai hän haluaa olla, ei mielestäni ole kohtuutonta vaatia että hän myös hyväksyy minut tällaisena.

Ap

Vierailija
7/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä sietäisi yhtään puuttumista meikkaamiseeni tai meikkaamattomuuteeni, tai esim. pukeutumiseeni. Omia asioitani ovat. En minäkään puutu miehen tyyliin, hän saa olla sellainen kuin on.

Vierailija
8/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais tupakoivaa kännääjää hetkeäkään.

Vierailija
9/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä sietäisi yhtään puuttumista meikkaamiseeni tai meikkaamattomuuteeni, tai esim. pukeutumiseeni. Omia asioitani ovat. En minäkään puutu miehen tyyliin, hän saa olla sellainen kuin on.

Jep. Onhan tämä mies ehdottanut tiettyjä vaatteitakin minulle. Mutta minä pukeudun mihin vaatteisin haluan. Jos tämä nyt näihin ulkonäköseikkoihin kaatuu niin kaatukoon. Sen miehen jonka kanssa aion olla pitää tykätä minusta tällaisena. Tietysti jos mies ajan kanssa muuttaa mieltään, niin kai tästä voi jotain tullakin. No, uskon että mies tekee sen päätöksen. Toivottavasti se tapahtuu tämän vuoden aikana. Harmittaa kun itse olen jo tosi ihastunut.

Ap

Vierailija
10/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en jaksaisi naista joka maalatessaan pitää vessaa varattuna aamuin illoin.

Yksi ripsiharakka riitti.

Jollei luonnollista naista löydy, olen mieluummin poikamies.

M28

Vierailija
11/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Miten hän perustelee sen ettet muka saisi meikata? Miten sitä edes voi verrata alkoholiin ja tupakointiin, jotka molemmat ovat haitallisia terveydelle. Vähän sama kuin sanoisi ettet saisi harjata hiuksia tai muuten siistiytyä. Jos hän kitisee esim. siitä, että pidät vessaa varattuna aamulla liian kauan, niin meikkipöytä ja peili makuuhuoneeseen olisi hyvä ratkaisu.

Vierailija
12/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies tykkää.

Vierailija
13/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meikkaaminen ole mikään pahe 😂 ja mitenniin se häiritsee häntä? Hän on kieltänyt että et saa meikata?

Vierailija
14/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Miten hän perustelee sen ettet muka saisi meikata? Miten sitä edes voi verrata alkoholiin ja tupakointiin, jotka molemmat ovat haitallisia terveydelle. Vähän sama kuin sanoisi ettet saisi harjata hiuksia tai muuten siistiytyä. Jos hän kitisee esim. siitä, että pidät vessaa varattuna aamulla liian kauan, niin meikkipöytä ja peili makuuhuoneeseen olisi hyvä ratkaisu.

Ja nuo kaikki kemikaalikocktailit ei ole terveydelle haitallisia?

Vierailija
15/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää voi olla vain kuvitelmaani mutta mulla on jotenkin sellainen tunne että mies yhdistää meikatun naisen potentiaaliseen pettäjään. Häntä on kuulemma useampaan kertaan petetty. Hän tuntuu pelkäävän minunkin olevan pettäjä. Kun ollaan oltu iltaa istumassa tms ja minä meikattuna, niin miehet ovat tulleet iskemään vaikka olen ollut miehen kanssa. Sen sijaan meikittömänä liikkuessamme kukaan mies ei ole minulle mitään flirttaillut. Haluaisin niin tietää onko tämä se todellinen syy tuohon meikki-inhoonsa. Ja sitä nyt on turha häneltä kysyä, ei takuulla myöntäisi!

Ap

Vierailija
16/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nuo kaikki kemikaalikocktailit ei ole terveydelle haitallisia?

Ei niitä suusta alas laiteta.

Vierailija
17/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva aapee?

Jos sun meikit ei mene ihan niin kuin kuuluisi?

Täällä on kaupassa tosi kaunis nuorinainen töissä ja on pakko todeta että less is more, huomaa milloin on "panostanut" meikkaukseen on sen luokan sotamaalaus.

Voihan se olla että aapeen mies juo aapeen kauniiksi aina?

Vierailija
18/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on maailman kirjat sekaisin, mies joka ei muka tykkää ulkonäköönsä panostavasta naisesta.

Vierailija
19/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyttiin joka paikasta naisystävän meikkaamisen takia ja maali+tekoripset rumensi sitä.

Ei uskonut niin pakko oli erota.

M28

Vierailija
20/61 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen ja kontrolloiva mies ja vielä tupakoiva alkoholisti.

Jätä se asap.