Miksi Lidlissä on aina niin röyhkeää porukkaa?
Silloin tällöin käyn siellä ja joka ikinen kerta siellä on näitä, jotka tönivät joko kärryin tai kyynärpäillä, nappaavat törkeästi tuotteita toisen nokan edestä, jätetään kärryt keskelle kulkuväylää, myyjille puhutaan rumasti eikä edes tervehditä tai kiitetä jne. Pääasiassa teen ostokset Prismassa ja toki sielläkin näitä tällaisia on joskus, mutta Lidlissä on aina ja vielä monta! Onko muut huomanneet samaa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä käy arkisin aamupäivästä, niin siellä on kyllä kaikenkirjavaa porukkaa ja varsinkin tukipäivinä... Viikonloppuisin ja klo 16 jälkeen ihan tavallisia ihmisiä.
Menepäs Prismaan aamusella arkena, niin siellä on silloin törkeys huipussaan, kun eläkeläiset käyttäytyy, kuin kaupan omistajat.
En käy tuon takia koskaan aamulla, en edes vkloppuna. Aina töiden jälkeen oli se vuoro mikä tahansa. Eläkeläiset on edessä pelkästään ja tiuskii ja ronkkii joka tuotetta. Kassalla he juttelevat maitopurkin hinnasta, kun ennen vanhaan oli halvempaa ja eivät voi ymmärtää, että kilsan jono on takana.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn vain stockarilla. Nytkin ostin kaviaaria satasella. Mitäs landepaukut siihen että?
No taidatpa itse olla aika moinen landepaukku. Ensimmäinen kerta kun joku käyttää tuollaista nimeä kuin Stockari-voi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Helsingissä pitää havainto paikkansa. Usea noista töykeistä myös ns monikulttuurinen tai muu laitapuolenkulkija.
Itse käyn Malmin Lidlissä, enkä ole huomannut tuollaista. Siellä on kyllä kapeat käytävät, pienet tilat eli pakostikin on ahdasta. Ihan hyvä käytöksisiä kuuluisia malmin pultsareita tulee vastaan. Sama kulttuurien suhteen. Ehkä monikulttuurisuus on edellisessä kommentissa käytetty väärin. En ole varma tarkoitetaanko sillä oikeasti mitä sanotaan?
Okej, olen käynyt usein Malmin Lidlissä ja se on kyllä täynnä noita läskejä huutavia kaaputyyppejä, kuten koko Malmi muutenkin.
Onneksi ei tarvitse enää asioida siellä vaan vähän kauempana Helsingistä. Siellä kauempana kun on hieman "puhtaampaa", asiakkaina enimmäkseen suomalaisia.
Tunnut olevan aika moinen ma....n hyysääjä.
T:eri
Itse olen huomannut, että juuri lidlissä on usein asiakkaina melko paljon sellaisia pöhöttyneitä, päihteidenkäyttäjiltä näyttäviä elämässä epäonnistuneen näköisiä rumasti pukeutuvia keski-ikäisiä/iän ylittäneitä miehiä, jotka kulmat mutrussa katsoo vihaisesti.
Nuorena komeana olemukseltani siistinä miehenä saan aina vihaisia katseita. En tuijottele muita, mutta jos otan katsekontaktin näen kuinka minua mölläävät vihaisesti. Vaihdan varmaan kauppaa, kun ei tollasen rupusakin kanssa oikein tee mieli asioida samassa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Sama meininki löytyy mm. Tokmannilta! Ja vaikka ei saisi yleistää eikä ketään ihmisiä arvostella, niin kyllä syy löytyy ihan siitä, että elellään tuilla eikä olla kouluja käyty ja mahdollisesti asutaan vielä jossain metsän perukoilla.
Ei luoja! Onko oikeasti näin tyhmiä ihmisiä?
Espoon Niittukummun ja Ison Ompun Lidl'ssä ei ainakaan kukaan tuupi ja töni ja asiakkaina on myöskin paljon telkusta tuttuja niin politiikkoja kuin viihdeartistejakin. Ainoa asia mikä joskus pännii on se, että tuore korianteri on päässyt loppumaan.
Silloin, kun suurinosa ihmisistä on töissä, niin tämä epämääräisin porukka käy ostoksilla. Varsinkin, jos sattuu olemaan joku tukien maksupäivä. Lidliä käyttävät kyllä ahkerasti.