Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lidlissä on aina niin röyhkeää porukkaa?

Vierailija
01.10.2019 |

Silloin tällöin käyn siellä ja joka ikinen kerta siellä on näitä, jotka tönivät joko kärryin tai kyynärpäillä, nappaavat törkeästi tuotteita toisen nokan edestä, jätetään kärryt keskelle kulkuväylää, myyjille puhutaan rumasti eikä edes tervehditä tai kiitetä jne. Pääasiassa teen ostokset Prismassa ja toki sielläkin näitä tällaisia on joskus, mutta Lidlissä on aina ja vielä monta! Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Lidlissä niin kauan kun se on ollut Suomessa, enkä ole huomannut mitään röyhkeyttä sen enempää asiakkaissa kuin henkilökunnassa.

Vierailija
2/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Lidlissä niin kauan kun se on ollut Suomessa, enkä ole huomannut mitään röyhkeyttä sen enempää asiakkaissa kuin henkilökunnassa.

Minä taas olen, mutta ehkä sitten on paikkakuntakohtaista. Henkilökunta on kyllä aina ollut ystävällistä, mutta muut asiakkaat ihan vailla käytöstapoja... Ap

Vierailija
4/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien ja sivistymättömien paikka

Vierailija
5/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av velat ja mammat siellä on ostoksilla.

Vierailija
6/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien ja sivistymättömien paikka

Köyhyydestä en tiedä, mutta sivistymättömiä kyllä moni... Ap

Vierailija
7/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaalla vapaapäivä? Eikö ylihintaiset tuotteet enää myy?

Vierailija
8/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisiä ja virolaisia paljon, tukkivat käytävät ja ovat röyhkeitä

Vierailija
9/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä käy arkisin aamupäivästä, niin siellä on kyllä kaikenkirjavaa porukkaa ja varsinkin tukipäivinä... Viikonloppuisin ja klo 16 jälkeen ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
10/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RussianBlood kirjoitti:

venäläisiä ja virolaisia paljon, tukkivat käytävät ja ovat röyhkeitä

Kyllä nämä minun havainnot ovat koskeneet ihan suomalaisia ja yleensä vähän vanhempia naishenkilöitä. Ap

Vierailija
11/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä pitää havainto paikkansa. Usea noista töykeistä myös ns monikulttuurinen tai muu laitapuolenkulkija.

Vierailija
12/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain stockarilla. Nytkin ostin kaviaaria satasella. Mitäs landepaukut siihen että?

Vierailija
13/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähävaraisuus ja käytöstapojen puute kulkevat käsi kädessä. Vaikkakin henkilöstöravintolassa näkee lääkärien olevan niitä kaikista sotkuisempia ja moukkia.

Vierailija
14/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn vain stockarilla. Nytkin ostin kaviaaria satasella. Mitäs landepaukut siihen että?

S-ryhmän Food Market Herkussa siis. Muistitko vihreän kortin?

Vierailija
15/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Siksi en siellä käy, kun menee hermot siihen moukkamaiseen sekoiluun. Prismassa ja cittarissa hoituu ostokset paljon kepeämmin ja hyvin mielin.

Vierailija
16/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Oulun Tuiran kauppaan tää pätee. Kävin ennen siellä äitiyslomalla samalla kun kävin neuvolassa. Eli ihan siihen normaaliin kaupankäyntiaikaan, eli kello 16 jälkeen en ole siellä käynyt. Päivällä siellä kyllä oli vaikka millaista säätäjää ja tönijää. 

Vierailija
17/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piha on täynnä vanhoja ruosteisia autonrotiskoja, niin siitä voi päätellä, että siellä kaupan sisälläkin vallitsee alatyylinen meno...

Vierailija
18/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ihmiset ovat laiskempia viemään ostoskärryt takaisin paikoilleen nätisti. Muuta

"moitittavaa" en ole asiakkaissa huomannut. Tykkään itse asioida Lidlissä.

Vierailija
19/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä pitää havainto paikkansa. Usea noista töykeistä myös ns monikulttuurinen tai muu laitapuolenkulkija.

Itse käyn Malmin Lidlissä, enkä ole huomannut tuollaista. Siellä on kyllä kapeat käytävät, pienet tilat eli pakostikin on ahdasta. Ihan hyvä käytöksisiä kuuluisia malmin pultsareita tulee vastaan. Sama kulttuurien suhteen. Ehkä monikulttuurisuus on edellisessä kommentissa käytetty väärin. En ole varma tarkoitetaanko sillä oikeasti mitä sanotaan?

Vierailija
20/47 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Lidlissä ap asioi? Paikkakunta ja myymälä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan