Miksi Lidlissä on aina niin röyhkeää porukkaa?
Silloin tällöin käyn siellä ja joka ikinen kerta siellä on näitä, jotka tönivät joko kärryin tai kyynärpäillä, nappaavat törkeästi tuotteita toisen nokan edestä, jätetään kärryt keskelle kulkuväylää, myyjille puhutaan rumasti eikä edes tervehditä tai kiitetä jne. Pääasiassa teen ostokset Prismassa ja toki sielläkin näitä tällaisia on joskus, mutta Lidlissä on aina ja vielä monta! Onko muut huomanneet samaa?
Kommentit (47)
Köyhien, sairaiden (fyysisesti ha henkisesti) sekä maahan.tulijooden kauppa, johon itseään kunnioittava ihminen ei putipuhtailla valkoisilla arvokenkillään astu edes vahingossa. Käyköön ros.kaväki siellä ostamassa eineksensä. Minä ostan luomukasvikseni herkusta tai tilaan kotiin alepasta.
Sama meininki löytyy mm. Tokmannilta! Ja vaikka ei saisi yleistää eikä ketään ihmisiä arvostella, niin kyllä syy löytyy ihan siitä, että elellään tuilla eikä olla kouluja käyty ja mahdollisesti asutaan vielä jossain metsän perukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Köyhien, sairaiden (fyysisesti ha henkisesti) sekä maahan.tulijooden kauppa, johon itseään kunnioittava ihminen ei putipuhtailla valkoisilla arvokenkillään astu edes vahingossa. Käyköön ros.kaväki siellä ostamassa eineksensä. Minä ostan luomukasvikseni herkusta tai tilaan kotiin alepasta.
No ainakin Espoossa Lidlien parkkipaikoilla on sen verran tyyristä autoa parkissa, että ei taida sinun väittämä pitää paikkaansa :)
Muutenkin ihme kauppa, kun kaikki vaatteet ym. on siellä ruokien keskellä ja jotkut jää penkomaan niitä ja tukkii samalla käytävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Espoossa Lidlien parkkipaikoilla on sen verran tyyristä autoa parkissa, että ei taida sinun väittämä pitää paikkaansa :)
Niittykummussa käynkin paljon mieluummin kuin Kampissa. Keskellä päivää ainakin iso ero millaista säätäjää kaupassa joutuu varomaan.
Katselin Lidlissä kotimaisia tuoreita vadelmia. Siihen kylkeen, ihan kiinni, tuli todella epäsiisti nuoripari. Eka kertaa elämässäni tuli mieleen, että minua yritetään ryöstää. No, laitoin koriini kaksi vatturasiaa ja kiersin ”tiskin” toiselle puolelle muuta ostettava katsomaan. Sivusilmallä seurasin naisen touhuja. Hän möyhi rasioita kuin perunalaaria ja sai ainakin yhden hosumisellaan auki ja vadelmat leviämään pitkin poikin. Pari lähti menemään siitä sitten, arvatkaapa montako vadelmarasiaa laittoivat koriinsa. Joo, nolla.
Lidlissä näkee myös tosi usein kun joku rähmäkäpälä ottaa paistopisteen tuotteita paljain käsin. Joo, olen nähnyt tätä myös Prismassa mutta Lidlissä niin usein että jätän nykyään Pastel de natat ostamatta.
Siellä kun lappaa värivammasia, ni voi odottaa.
Eilen kävin Lidlissä ja ekaa kertaa ihmettelin, miksi kaikki kävelee päin ja tormailee hyllyjen takaa miten sattuu 😃 Käyn siellä aika usein, mutta ennemmin en ole kiinnittänyt huomiota tuollaiseen.
Jaahas ennättikö viikko tai melkein jo viikko kuluakin siitä kun viimeksi saimme lukea Lidl -nillittäjän avautumista tällä palstalla, jolle on ilmeinen pettymys ja ikuinen ja siten loputon harmituksen aihe se,. että Suomessa on tullut sitten vuoden 1952 jotain uudempaa tarjontaa ja vaihtoehtoja kuluttajille.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas ennättikö viikko tai melkein jo viikko kuluakin siitä kun viimeksi saimme lukea Lidl -nillittäjän avautumista tällä palstalla, jolle on ilmeinen pettymys ja ikuinen ja siten loputon harmituksen aihe se,. että Suomessa on tullut sitten vuoden 1952 jotain uudempaa tarjontaa ja vaihtoehtoja kuluttajille.
Ei kaupassa ole mitään vikaa. Ihan suht asiallisia tuotteita, jäätelöt jopa erittäin hyviä. Henkilökunta mukavaa ja kaupatkin Kamppi poislukien siistejä.
Ongelma ovat se sinne ostoksille tuleva epämääräinen joukko, joka ei osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla. Vaikuttaa halukkuuteen asioida tietyissä ketjun liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaupassa ole mitään vikaa. Ihan suht asiallisia tuotteita, jäätelöt jopa erittäin hyviä. Henkilökunta mukavaa ja kaupatkin Kamppi poislukien siistejä.
Ongelma ovat se sinne ostoksille tuleva epämääräinen joukko, joka ei osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla. Vaikuttaa halukkuuteen asioida tietyissä ketjun liikkeissä.
Niin. Ilmeisesti tuo on paikallinen ongelma.- Tai paremmin en ole itse kohdannut vastaavaa niissä Lidleissä, joissa itse yleensä käyn; kaukana Kampista...
Vierailija kirjoitti:
Katselin Lidlissä kotimaisia tuoreita vadelmia. Siihen kylkeen, ihan kiinni, tuli todella epäsiisti nuoripari. Eka kertaa elämässäni tuli mieleen, että minua yritetään ryöstää. No, laitoin koriini kaksi vatturasiaa ja kiersin ”tiskin” toiselle puolelle muuta ostettava katsomaan. Sivusilmallä seurasin naisen touhuja. Hän möyhi rasioita kuin perunalaaria ja sai ainakin yhden hosumisellaan auki ja vadelmat leviämään pitkin poikin. Pari lähti menemään siitä sitten, arvatkaapa montako vadelmarasiaa laittoivat koriinsa. Joo, nolla.
Lidlissä näkee myös tosi usein kun joku rähmäkäpälä ottaa paistopisteen tuotteita paljain käsin. Joo, olen nähnyt tätä myös Prismassa mutta Lidlissä niin usein että jätän nykyään Pastel de natat ostamatta.
Just tätä, että tullaan oikeasti siihen niskaan huohottamaan tai ihan röyhkeästi vaan tullaan eteen ja napataan tuote. Eikä pyydetä anteeksi, jos kävellään päin tai kärryt hinkkaa toisen p*rsettä. Ap
Joku katkera K-kauppias täällä.
Ihan tiedoksi, rikkaat ihmiset ovat yleensä aika itaria, heitä ei yhtään nolota käydä Lidlissä. Sitten kroonisesti persaukisilla on hätä, ettei muut vaan huomaisi, ja maksetaan vaikka ylihintaa.
Taitaa olla asuinaluekohtaista, hyvällä alueella asiakkaat käyttäytyvät kaikissa kaupoissa. Kuka aloittajan pakottaa sinne Korsoon?
Just kävin hetki sitten Lidlissä ja kaupassa oli muutama tällainen epämääräisen oloinen henkilö, joiden kanssa en välttämättä halua samalle hyllylle samaan aikaan... Muuten oli kaikki ihan "normaaleja" ja asiallisia. Jonkun firman työmiehiä oli aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka Pirkkalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka Pirkkalassa.
Käy kuule Tampereen keskustan Lidleissä, niin tiedät mistä ap puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos siellä käy arkisin aamupäivästä, niin siellä on kyllä kaikenkirjavaa porukkaa ja varsinkin tukipäivinä... Viikonloppuisin ja klo 16 jälkeen ihan tavallisia ihmisiä.
Menepäs Prismaan aamusella arkena, niin siellä on silloin törkeys huipussaan, kun eläkeläiset käyttäytyy, kuin kaupan omistajat.
Kävin tänään pitkästä aikaa Lidlissä. Ei siellä ollut mitään röyhkeyttä ja kaikki käyttäyty hyvin. Se, mitä mietin siellä oli, että onko se Lidl oikeasti halvempi kuin S-market. Siellä kaksi muuta naista kanssa mietti niitä hintoja jne. Minua myös ottaa päähän Lidlin maustevalikoima mikä on erittäin surkea.
Porissa. Ap