Sori mutta en näytä tasan kenenkään mielestä 30-v :DD
Minulla on silmät ja korvat päässä ja siihen on ihan turha ventovieraiden mussuttaa. Kuten sanoin, ikäni arvioidaan aina 5-8 v alakanttiin :) ja viimeksi tänä vuonna on sanottu että näytän niin nuorelta :) ja kosmetologi sanoi, että ihoni on kuin nukella :) Että juu, en ole vanhan näköinen, pahoittelen.
Kommentit (12)
No voi että.
Kaikesta se ihminen voi ylemmyyttä tunteakin.
Voi haukotus. EN OLE PROVO. Tajutkaa nyt että näytän nuoremmalta kuin olen, ja se ei siitä muutu miksikään, vaikka kuinka pommittaisitte katkeria viestejänne.
Ihan tunnettu kikka, että arvioidessa naisen ikää tai painoa kannattaa miinustaa oikeasta arviosta 10 :D
Montako samanlaista aloitusta ajattelit laittaa? Pitäiskö sun hankkia vaikka harrastus?
Miksi sä nyt jankkaat tätä? Tää on nyt selvä jo. Kiva juttu.
Niin ja entä sitten? Oliko joku väittämässä jotain muuta? Tuossa toisessa ketjussa yritit selittää ettet ole babyface. Eli mitähän nyt oikein yrität sanoa? Oletko nuoren näköinen vai et? Jos olet, miksi yrität todistaa että sinua babyfaceksi sanoneet ovat väärässä?
Aika vähän, mua luullaan noin 10v. nuoremmaksi.
Kyllähän meitä on, mutta olet todennäköisesti provo, koska vastaavia aloituksia on tänään tullut pilvin pimein.