Voiko isän työpaikalle mennä moikkaamaan kesken töiden? Siis äiti tulisi vauvan kanssa.
Kommentit (90)
Lounasravintolaan voi tulla, mutta ei muualle.
Mikähän ajatus tässäkin oli aisa täältä kysyä.... Mieheni työpaikalle voisin mennä viemään vauvan "näytille", kyseessä toimistotyö ja meininki suht rentoa.
Veljeni työpaikalle taas en pääsisi edes portista sisään ilman lätkää / turvallisuuskoulutusta.
Meillä on ollut lapsi vauvasta asti isän mukana töissä.
Kyl haluaisin olen siis ap ja just eilen illalla kun juteltiin miehen kanssa ennen nukkumaanmenoa hän lupas asian järjestää.
Jos alkaa mökkihöperyys vaivata niin mene vaikka vauvakahvilaan, älä häiritsemään ihmisiä työpaikalla.
Eikö sinulla ole ketään omia tuttavia joille voisit vauvaa esitellä ja tyydyttää huomion haluasi?
Meillä on tavallaan ok tuoda lapsia töihin käväisemään, mutta onhan se aika ärsyttävää kun sinne tulee porukkaa kerjäämään kehuja vauvastaan kun toiset yrittävät tehdä töitä. Jos se lapsi on miehen töihin jostain syystä vietävä, niin koeta ainakin olla häiritsemättä työkavereita elleivät he teitä lähesty.
On tosi ärsyttävää kun on esim. puhelimessa ja joku koputtelee työhuoneen ovella että tule nyt ihastelemaan tätä meidän vauvaa tai jää norkumaan duunipaikalle niiden vahinkovankkureidensa kanssa kun kotona on tylsää. Tosi harvaa kiinnostaa muiden lapset.
Ja ennen kuin joku syyttää minua lapsi-vihaajaksi niin kotoa löytyy neljä, en vain ole kokenut tarvetta viedä niitä työpaikalleni.
Saakeli sentään, unohdettiin ottaa valokuvia lapsista ja isistä yhdessä työpaikalla. Kuvasin vaan miestä.
Kelpaako jos otettiin kuvia lasten papasta työpaikallaan lapsenlapset sylissä.
Miksi haluat välttämättä miehen työpaikalle vauvan kanssa?
Ymmärrän kyllä että se vauva on sinulle maailman upein asia, mutta ei se ole sitä muille. Isäänsähän hän tapaa kotona. Ja voittehan te mennä kolmistaan esim. lounaalle. Miksi se vauva on saatava sinne työpaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Kyl haluaisin olen siis ap ja just eilen illalla kun juteltiin miehen kanssa ennen nukkumaanmenoa hän lupas asian järjestää.
No mitä kyselemistä siinä sitten enää on?
Nämä vauvojaan työpaikalle raahaavat ihmiset ovat lähinnä kiusaannuttavia.
Jos työkavereiden kanssa ollaan läheisiä niin he näkevät vauvan kyllä sitten vapaa-aikanaankin. Jos ei olla niin läheisiä, että vietettäisiin vapaatakin keskenään, niin ei heitä kiinnosta.
En oikein ymmärrä? AP mainitsi että haluaa miehen työkavereiden tapaavan lapsen. Miksi?
Ja miksi se pitää tapahtua miehen työpaikalla? Ette vietä muuten aikaa yhdessä? Jos vietätte niin kutsukaa ne läheiset työkaverit vaikka brunssille tapaamaan vauvaa. Miksi sen pitää tapahtua juuri työaikana?
Tästä tuli sellainen hassunhauska mielikuva, että mies on joku yhden illan juttu, jolle AP on tullut raskaaksi ja nyt 9 kk jälkeen AP pohtii, että pitäskö sitä totuus käydä isukille läväyttämässä eteen oikein työpaikalla.
Jos mies on upseeri, niin kovapanosammuntoihin ehkä ei.
Mikä tässä olisi ideana?
Haluatko että lapsi tapaa isäänsä myös kesken päivää, haluatko vain napsaista lapsesta kuvan tämän isän työpaikalla vai haluatko esitellä lasta miehen työkavereille ?
Jos ensimmäinen niin ainahan te voitte tavata miestä kun hänellä on tauko. Jos toinen niin mies voi varmaan järjestää sen niin ettei se häiritse työkavereita. Jos jälkimäinen niin neuvoisin jättämään väliin.
Mikä on se agenda raahata lapsi miehen työpaikalle?
Voi hyvänen aika. Tajusin et menisin jo raskaana ollessa työpaikalle näyttämään vauvamasuani, et täältä tullaan!!
Jos isä haluaa esitellä lapsen, hän voi esitellä sen itse. Ei siihen äitiä tarvita.
Miksi äidin pitää tuppaantua miehen työpaikalle?
Yhteen työpaikkani tuli pomoa moikkaamaan lapset ja lapsenlapset, noin kerran kuussa. Ei se kyllä haitannut kun istuivat toimistossa kahvittelemassa.
Mun mies on käynyt lasten kanssa mun työpaikalla hakemassa avaimet. Eipä siitä mitään haittaa ollut. Meillä ei kyllä kuvia oteta eikä varsinkaan jaeta someen.