Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaisiko aisurimies (ymmärtäväinen) sinua?

Vierailija
01.10.2019 |

Mitä ajattelet miehestä joka antaisi anteeksi naisensa pettämispanot ja haluaisi jatkaa suhdetta koska rakastaa? Tai jos mies haluaisi toteuttaa vaimon (tai oman) haaveen siitä, että vaimo saa joskus vierasta tai isoa kalua?
Mitä mieltä tällaisesta miehestä jolle on "ihan OK" se kun joku muu mies pääsee rakastelemaan vaimonsa kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos kyseessä olisi M. Orppa, niin tämä olisi mahdollista. Muuten..next. Koska hän on niin kaunis, pantaja, enkeli jne.

Vierailija
2/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kiihota. Ihmeellinen vässykkä. Kyllä oikea Mies ottaa omansa, pitää huolta, tyydyttää, eikä katselisi tuollaista hetkeäkään. En osaisi kunnioittaa miestä, joka olisi valmis tuollaiseen mateluun ja nöyryytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuollainen ketään kiihottaa? Muuta voi moni vakuutella, mutta lopulta vain käyttää hyväkseen. Onhan se kiva panna ympäriinsä ja palata kotiin ymmärtäväisen miehen luo joka maksaa viulut.

Vierailija
4/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihoittaa tuollaiset aisuri miehet.

Olisin todella iloinen jos aisuri mies ottaisi puheekseen anteeksi annon suhteessaan vaimon pettämisistä ja sanoisi vaimolleen että haluaa vaimon naivan isoa vierasta munaa. Tämä on todella kiihoittava ajatus bull miehenä ja nytkin masturboin ja ajattelen miten ok cuckold mies valmistelee vaimoaan minulle koska hän haluaa saada luonnollista parisuhteen nautintoa vaimolle vieraasta miehestä kenellä on iso muna.

Vierailija
5/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihoittaa tuollaiset aisuri miehet.

Olisin todella iloinen jos aisuri mies ottaisi puheekseen anteeksi annon suhteessaan vaimon pettämisistä ja sanoisi vaimolleen että haluaa vaimon naivan isoa vierasta munaa. Tämä on todella kiihoittava ajatus bull miehenä ja nytkin masturboin ja ajattelen miten ok cuckold mies valmistelee vaimoaan minulle koska hän haluaa saada luonnollista parisuhteen nautintoa vaimolle vieraasta miehestä kenellä on iso muna.

Minua kiinostaa aisurimies koska haluaisin toteuttaa tälläisen terveen ja luonnollisen cuckold miehen fantasian.

En ole kateellinen tälläisille cuckold miehille ja haluaisin omasta puuttestani rakastella aisankannattajan vaimoa jotta aisuri olisi tyytyväinen ja saisi nuolla vaimonsa pillun puhtaaksi.

Vierailija
6/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat itseäsi noinkin paljon? Mikä rikkoi itsetuntosi täydellisesti?

Vierailija
7/44 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiihoittunut aisurimiehestä ja haluan rakastella aisurin vaimon vaginaan kuumaa hedelmällistä spermaa ja pidättäytyä seksistä ennen kuin rakastelen aisurin vaimoa.

Vierailija
8/44 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihoittaa tosi ymmärtäväisesti.

Aisurin anteeksi antaminen vaimon pettämispanoista on kiihoittavaa ja todella mielenkiintoista koska aisuri rakastaa ja haluaa että vaimo elää fantasiat joita aisuri himoitsee. Aisurin haaveet vieraasta miehestä vaimonsa kanssa saa minut ymmärtäväisenä erittäin kiihoottuneeksi ja haluan toteuttaa tuollaisen aisurin haaveen.

Olen sitä mieltä tälläisestä aisurista että haaveet on toteuttava todeksi ja minä ymmärtäväisenä haluan toteuttaa tälläisen haaveen aisurin vaimolle.

Vierailija
9/44 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaisi aisuri mies jos hän vain kiihoittuu siitä että voin laueta vaimon sisälle ja hän nuolisi jokaisen tipan spermaani vaimonsa vaginasta ja minun peniksestä. Haluaisin tälläistä kiihkeää aisuri miestä kovasti.

Vierailija
10/44 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaisi aisuri mies jos hän vain kiihoittuu siitä että voin laueta vaimon sisälle ja hän nuolisi jokaisen tipan spermaani vaimonsa vaginasta ja minun peniksestä. Haluaisin tälläistä kiihkeää aisuri miestä kovasti.

Tälläistä kiihkeää aisuria haluisin myös panna. Ensin haluaisin saada orgasmin vaimolleen ja siitettyä vaimon.

Vierailija
11/44 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämispanoista en tiedä, mutta me harrastamme ryhmäseksiä ja välillä kolmansia pyöriä. Onhan se kiihottavaa nähdä kun vaimo nauttii muistakin miehistä. Itsekkin voi nauttia seksistä muiden naisten kanssa. Jännittävää. Seksi on paljon hauskempaa ja tyydyttävämpää kun unohtaa mustasukkaisuuden ja tiukkapipoisuuden. 

Vierailija
12/44 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä jo oikea ketju, eli asiaan. Sain pitkän suostuttelun jälkeen puhuttua vaimon käymään luvalla vieraissa sillä ehdolla, että saan itse katsoa toimitusta ja että vastakappale on isosti varustettu. Ensimmäinen oli juuri keski-iän ohittanut pohjoissuomesta oleva mies, joka oli työkomennuksella tampereella. Tästä ei juuri ole sen kummemmin kerrottavaa, mutta seuraava mies oli senegalista ja tosi hyvin varustettu. Hän joutui jatkuvasti varomaan ettei vedä liian syvään sisälle erikoisesti takaapäin ja oli aivan mahtava katsella suoritusta vaimon voihkiessa ilosta. Tämän mieghen tapasimme 4 kertaa lähes peräkkäisinä viikonloppuina uudestaan. Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä hommasta?

Vierailija
13/44 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se on kiihoittavaa miten aisuri mies antaa vaimon panot anteeksi ja haluaa jatkaa suhdetta aisuri miehenä antaen vaimon panna muita miehiä.

Vierailija
14/44 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että mieheni olis aisuri. Tekis mieli saada vierasta luvan kanssa.

Vierailija
15/44 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella aisurin vaimoa lujaa täydellä kiihkolla.

Vierailija
16/44 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kiihota. Ihmeellinen vässykkä. Kyllä oikea Mies ottaa omansa, pitää huolta, tyydyttää, eikä katselisi tuollaista hetkeäkään. En osaisi kunnioittaa miestä, joka olisi valmis tuollaiseen mateluun ja nöyryytykseen.

Annas kun arvaan ja sinä vaan lahnaat ja odotat valmista etkä tyydytä miestä millään tavalla ja panosta mihinkään?? Sitten ihmettelet miksei homma toimi....

Vierailija
17/44 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän olis unelmatilanne naiselle. Rusinat pullasta. Voit pitää kiltin miehen ja painaa luvalla kuumaa alfaa.

Vierailija
18/44 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla vakavissani suhteessa miehen kanssa, jonka puolesta tuollainen olisi ok tai jopa fantasioisi siitä. Tietty sopisi jos minulla olisi kämppiksenä mies, joka maksaisi elämiseni ja saisin tulla ja mennä vapaasti. Tuskin voisin harrastaa kovin intohimoista seksiä tuollaisen miehen kanssa koska tuollainen tyyppi ei itse herättäisi kovia haluja. Teeskennellä en halua, joten miehelle pitäisi olla ok tämä kämppis järjestely ja sellaista tuskin löytyy. Enkä kyllä itsekään perusta tuollaisesta todellisuudessa.

Mutta olen varma, että aisurillekin on ottajansa, tuskin kovin naisellista naista, mutta joku naissukupuolinen kuitenkin.

Vierailija
19/44 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän olis unelmatilanne naiselle. Rusinat pullasta. Voit pitää kiltin miehen ja painaa luvalla kuumaa alfaa.

Alfa ja jännis eivät ole sama asia. Enemminkin saisi pitää gammamiehen (jota ei halua pitää) ja painaa luvalla jänniksiä.

Vierailija
20/44 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihoittaa ja haluaisin laueta spermaa aisankannattajan vaimoon ymmärtäväisesti. Minä haluaisin alfana rakastella aisankannattaja miehen vaimoa niin että aisankannattaja ymmärtää naisen tarpeita parisuhteessa ja haluaa parantaa suhdetta antamalla rakastella vaimonsa kuumaa alfaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän