Sinä TYÖTÖN tai KÖYHÄ tai SAIRAS: tänään pääset Viipuriin ILMAISELLA e-viisumilla. Milloin lähdet Viipuriin?
Siellä hinnat vain 1/2 Suomen hinnoista. Miksi et lähtisi Viipuriin? Siellä sinullakin on ihmisen arvo.
Heikki
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Miksi *itussa Viipuriin menisin, kun täällä Uudellamaalla on velaton asunto ja perhe? Eikä turistiviisumilla asumaan pääse tuohon diktatoriseen kehitysmaahan, jossa ei ole edes toimivia viemäreitä ja jätehuoltoa, ja johon pitää Oltermannit salakuljettaa.
T. Työkyvyttömyyseläkeläinen 54 v.
Mielenterveyyssyyt taystakka? Käy Viipurissa ja ylläty. Laulun mukaan siellä annetaan hevosten surra puolestasi.
Ap
Saako siellä sitten jotenkin parempaa hoitoa sairauksiin, vai miksi sinne pitäisi sairaan lähteä? Onko siellä töitä josta saa palkkaa jolla elää, vai miksi työttömän sinne pitäisi lähteä?
Minä köyhähkö suht terve työsssäkäyvä lähden sitten vierailemaan, kunhan naapurikunnasta raja aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Perustan mieluummin pienen kittarin.
Snadin kaljakapakan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi *itussa Viipuriin menisin, kun täällä Uudellamaalla on velaton asunto ja perhe? Eikä turistiviisumilla asumaan pääse tuohon diktatoriseen kehitysmaahan, jossa ei ole edes toimivia viemäreitä ja jätehuoltoa, ja johon pitää Oltermannit salakuljettaa.
T. Työkyvyttömyyseläkeläinen 54 v.
Mielenterveyyssyyt taystakka? Käy Viipurissa ja ylläty. Laulun mukaan siellä annetaan hevosten surra puolestasi.
Ap
...taustalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saako siellä sitten jotenkin parempaa hoitoa sairauksiin, vai miksi sinne pitäisi sairaan lähteä? Onko siellä töitä josta saa palkkaa jolla elää, vai miksi työttömän sinne pitäisi lähteä?
Minä köyhähkö suht terve työsssäkäyvä lähden sitten vierailemaan, kunhan naapurikunnasta raja aukeaa.
Mikset muuta pysyvästi sinne?
Ap
Kyllä se Suomi on meille suomalaisille paras maa - ei mikään Viipuri enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankohta on hiukka epäedullinen tämän markkinoinnille, paremmin myyvä aloitus olisi Sinä lapseton...
Ei, vaan näin: "Sinä syrjäytynyt in_cel..."
Edelleen tyrkytät syrjäytynyttä, mutta se kun ei vaan satu olemaan päivän aihe.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse muuta sinne?
En ole köyhä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustan mieluummin pienen kittarin.
Ok. Miksi et tekisi niin Viipurissa?
Ap
Ilmaisella e-viisumilla saa olla maassa 8 päivää. En taida ehtiä siinä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset muuta pysyvästi sinne?
Ap
Oleskelulupa? Työlupa?
Eipä ole mitään asiaa sinne suunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse muuta sinne?
En ole köyhä.
Ap
Tekosyy. Moskovassa ja Pietarissa on kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse muuta sinne?
En ole köyhä.
Ap
En minäkään. Miksi siis ihmettelet, miksen minä muuta?
Itse asiaan: Joo Pietarista ja Viipurista tuli paljon houkuttelevampi matkakohde, kun turhanaikainen ja kallis viisumibyrokratia saatiin heivattua. Varmasti vierailen molemmissa kaupungeissa, vaikken olekaan sairas, työtön tai muuten vähäväkinen.
Minulla ei ole mitään hinkua Venäjälle. Matkustan mieluummin mukaviin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse muuta sinne?
En ole köyhä.
ApTekosyy. Moskovassa ja Pietarissa on kallista.
Suomeen verrattuna ei todellakaan ja jos tuijottaa merkkiliikkeiden hintoja, niin nehän kalliita joka puolella
Kaikki persulit voisi pakata bussiin ja viedä sinne. Sehän niiden rakas isänmaa on, vaikkeivät kieltä osaakaan.
Mutta äkkiä ihminen kielen oppii, kun elämä on siitä kiinni.