Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielttä? Tämä nainen kopioi Catherinen tyyliä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt kukakin harrastaa tätä elämää :)

Vierailija
2/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki siitä kuinka joillakin on "sitä jotakin" ja joillakin ei. Catherine näyttää todella upealta ja tyylikkäältä noissa vaatteissa. Tuo nainen näyttää just siltä että on pistänyt Prismasta ostetun mekon ylleen. Hälle sopisi joku muu tyyli paremmin. Mulle tämä oli kiva nähdä. Että kyse ei ole pelkästään Catherinen vaatteista, että ne ovat niin upeat vaan hän on kaikinpuolin upea myös itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea. Tuosta huomaa mikä etu on pitkillä ihmisillä, mimmi on tosi hoikka mutta Katen pituus tekee asuista vielä paremman näköisiä. Oon miettinyt itsekin samaa että alan kopioida jotain julkista koska olen niin surkee pukeutuja.

Vierailija
4/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään pahaa siinä että inspiroituu jonkun julkkiksen tyylistä. Ihan nättejä asiallisia vaatteitahan nuo ovat suurin osa. Sen kuvista kyllä huomaa että hänen vaatteensa ovat halvempia, istuvuus jne ei yhtä hyvä kuin Katella.

Vierailija
5/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosiaan siltä, että pikkutyttö on pukeutunut äidin mekkoon. 

Vierailija
6/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki siitä kuinka joillakin on "sitä jotakin" ja joillakin ei. Catherine näyttää todella upealta ja tyylikkäältä noissa vaatteissa. Tuo nainen näyttää just siltä että on pistänyt Prismasta ostetun mekon ylleen. Hälle sopisi joku muu tyyli paremmin. Mulle tämä oli kiva nähdä. Että kyse ei ole pelkästään Catherinen vaatteista, että ne ovat niin upeat vaan hän on kaikinpuolin upea myös itse.

Katella on rahaa. Totta kai huippustylistin valikoimat omalle vartalolle räätälöidyt kalliista meteriaaleista tehdyt vaatteet sekä ammattikampaajien ja -meikkaajien tekemät kokonaisuudet saa näyttämään hyvältä.

Noi vaatteethan on ilmeisesti halpoja kopioita Katen vaatteista. Tuokin tyttö näyttäisi varmasti yhtä upealta jos hänellä olisi mahdollisuus samaan kuin Katella.

Vierailija
7/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuolla Meghaninkin mekko joukossa.

Vierailija
8/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan esittelee noita herttuattaren asuja inspiraationa muille, saa varmasti niitä ilmaiseksi sponsoreilta.

Veikkaan että suosittu sivusto Briteissä joissa näitä siniverisiä fanitetaan enemmän kuin Pohjoismaissa.

Vierailija
9/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan esittelee noita herttuattaren asuja inspiraationa muille, saa varmasti niitä ilmaiseksi sponsoreilta.

Veikkaan että suosittu sivusto Briteissä joissa näitä siniverisiä fanitetaan enemmän kuin Pohjoismaissa.

Brittilehti Mirror kertoo amerikkalaisesta naisesta. 

Vierailija
10/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältähän se näyttää. Kaikin mokomin, Katella on välillä mekkoja mistä minäkin tykkäisin.

Vierailija
11/11 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvältähän se näyttää. Kaikin mokomin, Katella on välillä mekkoja mistä minäkin tykkäisin.

Eikö nuo moni kopio ole aivan liian pitkä mekko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi