Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ikinä kehu

Vierailija
30.09.2019 |

Olen yli 30-vuotias kauniiksi kehuttu nainen. Kun esimerkiksi juhliin laittaudun ja minulla on kauniit vaatteet ja ilmestyn mieheni eteen, hän ei sano mitään? Hyvä jos katsekontaktin saan. Mistä johtuu? Itse kehun miestäni komeaksi jne. olisi kiva jos sanoisi edes joskus että 'näytät kauniilta tänään'. Samoin jos teen hyvää ruokaa, ei kehu sitä, syö vaan ja menee jatkamaan omia juttujaan... tulee jotenkin pettynyt olo.

Kuinka usein naiset miehenne kehuu teitä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä ärsyttävää, otan osaa.

Ex oli ihan samanmoinen, ei ikinä kehunut kokkauksia tai ulkonäköä. Oikeastaan yhtään mitään 🤦🏼‍♀️ Sen sijaan oman ikäistä lähemmäs 30v ”äitipuolta” kehui, hänen persettään jne. Tuntui vähän inhottavalta.

Nykyinen on sitten ihan erilainen, huomaavainen ja kehuu lähestulkoon aina kun olen jostain syystä tälläytynyt. Tai vaikka en olisikaan, vaan hirveimmilläni sohvalla verkkareissa karkkipussi kainalossa silti sillontällön kehuu kuinka olen kaunis myös ilman meikkiä. Viikossa useita kertoja. Ruuasta aina kiittää ja mainitsee varsinkin jos oli jotenkin erityisen hyvää.

Kyllä naisena jotenkin tarvitsee niitä kehuja kumppaniltaan, edes vähän. Ootko koskaan kysynyt mieheltä että miksei kehu?

Vierailija
2/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein. Oletko kysynyt miksei kehu? Kehuiko suhteen alkuaikoina vai oletteko tuore pari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsekin kehuminen ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
4/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama... muut miehet kyllä kehuu ja naiset, mutta se jolta haluaisi niitä kehuja, ei anna. :( On jopa sanonut, kuinka tietynmaalaiset naiset on maailman kauneimpia ja että tykkää hieman päivettyneemmästä ihon sävystä.

Kysymys kuuluu, miksi sitten on valinnut minut?

N25

Vierailija
5/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama... muut miehet kyllä kehuu ja naiset, mutta se jolta haluaisi niitä kehuja, ei anna. :( On jopa sanonut, kuinka tietynmaalaiset naiset on maailman kauneimpia ja että tykkää hieman päivettyneemmästä ihon sävystä.

N25

Raskasta. Tuossa sitten ei olisi mitään pahaa JOS mies kehuisi sinuakin. Tuntuu että aika yleistä tämmönen muiden kehuminen, valitettavasti :(

Vierailija
6/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nro 1 nykyinen mies suomalainen? Ihanalta kuulostaa.

Vierailija
7/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nro 1 nykyinen mies suomalainen? Ihanalta kuulostaa.

Puoliksi suomalainen 😅

Vierailija
8/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu eikä kehu kyllä ketään muitakaan. Joskus, kun kysyin asiasta, niin vastaus on luokkaa "en kai minä nyt rumaa naista katselisi".

Vierailija
9/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa

Vierailija
10/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen exä oli sellanen seksipommi ettei nykyistä hiirulaista kannata paljon kehua. :D 

Vierailija
11/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka on just tollanen. Ei tunnu arvostavan ihan peruskohteliaisuutta milliäkään. On kyllä idioottien junttiperheenjäsentensä ympäröimänä kasvanut. Ei siinä ympäristössä kai sitten ole voinut oppia edes ruuasta kiittämään.

Vierailija
13/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaiseen kulttuuriin oikein istu kehuminen... Se on jo opetettu lapsuudessa, ettei vaan ylpisty. Jos sinut on kasvatettu siten, ettet ole koskaan saanut kehuja tai kuullut, että vanhemmat kehuvat toisiaan, niin harvoin myös aikuisena kehuvat.

Vierailija
14/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kehutaan ja ihastellaan toista puolin ja toisin. Eikä siihen edes tarvita mitään erikoista tälläytymistä. 

Vierailija
15/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt mistä tuo pihtaaminen johtuu. Meillä siihen liittyy myös se, ettei halua antaa lahjoja tai mitään muutakaan. Eli kokee jotenkin kaiken olevan itseltään pois.

Ei anna kehuja, ei anna kiitoksia, ei anna lahjoja, ei anna viemisiä, ei anna nyyttäreihin tarjottavaa. Jättää mieluummin nyyttärit tai synttärit väliin, ettei tarvitse viedä tarjottavaa tai lahjaa.

Sitten hän itse on kuitenkin mielissään kehuista ja lahjoista ja mielellään syö ruokaa paljonkin, jos joku tarjoaa. Voimakkaalta itsekkyydeltähän tuo oikeastaan kuulistaa.

Vierailija
16/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui muita naisia, täysin päinvastaisilla ominaisuuksilla kuin omani. Kaikin mahdollisin huomionosoituksin. Tietysti muun henkisen väkivallan ja kiusaamisen ohella. Tällaisella kierteellä kymmenen vuotta alistamista on saanut nuoruuden syömishäiriön raskaasti nostamaan päätään. Ja tämä oli henkilön tarkoituskin: tuhota, kiusata, tappaa.

Kiitos Vaasa, olet varmasti ylpeä itsestäsi.

Vierailija
17/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistispiirteinen luonne. Itse ottaa kyllä kehut oikeutettuna, mutta ei kehu koskaan toisia. Pelkää että oma loisto himmenee tai että se on jotenkin itseltä pois, jos myöntää että se toinenkin näyttää hyvältä.

Vierailija
18/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä ei kannata valita suomalaista miestä..

Vierailija
19/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Todella harva mies pääsee valitsemaan naisen. Otetaan se joka saadaan.

Vierailija
20/29 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui muita naisia, täysin päinvastaisilla ominaisuuksilla kuin omani. Kaikin mahdollisin huomionosoituksin. Tietysti muun henkisen väkivallan ja kiusaamisen ohella. Tällaisella kierteellä kymmenen vuotta alistamista on saanut nuoruuden syömishäiriön raskaasti nostamaan päätään. Ja tämä oli henkilön tarkoituskin: tuhota, kiusata, tappaa.

Kiitos Vaasa, olet varmasti ylpeä itsestäsi.

Hyi kuvotus mikä mies. Narsisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi