Mies ei ikinä kehu
Olen yli 30-vuotias kauniiksi kehuttu nainen. Kun esimerkiksi juhliin laittaudun ja minulla on kauniit vaatteet ja ilmestyn mieheni eteen, hän ei sano mitään? Hyvä jos katsekontaktin saan. Mistä johtuu? Itse kehun miestäni komeaksi jne. olisi kiva jos sanoisi edes joskus että 'näytät kauniilta tänään'. Samoin jos teen hyvää ruokaa, ei kehu sitä, syö vaan ja menee jatkamaan omia juttujaan... tulee jotenkin pettynyt olo.
Kuinka usein naiset miehenne kehuu teitä?
Kommentit (29)
Kehuin vaimoa aamulla kun töihin lähti ennen minua. Oletpa tänään kaunis sanoin. Se on helppoa kun on totta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma tuo kehumattomuus olisi vasta sitten, jos kehuu kuitenkin muita, muttei omaa kumppaniaan. Se on jo sairasta kiusaamista.
Vaasassa kiusaamisen kruunu.
En minä kehuista ylpisty, muutenkin huono itsetunto niin olisi kiva saada kehuja mieheltä... saisin ehkä enemmän itsevarmuutta ja tuntisin itseni tärkeäksi ja haluttavaksi.
Pitää olla todella heikko itsetunto jos tuollaista tarvitsee.
Ehkä luulet liikoja itsestäsi ja olet saanut rehellisen miehen joka ei halua sanoa mitään kun ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla todella heikko itsetunto jos tuollaista tarvitsee.
Miten niin? Eikö normaaliin parisuhteeseen kuulu kehut samalla lailla kuin kannustaminen... tuo positiivista ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä luulet liikoja itsestäsi ja olet saanut rehellisen miehen joka ei halua sanoa mitään kun ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Onpa kyynisesti kirjoitettu viesti 😒 ai että ei mitään hyvää sanottavaa... taidat itse olla aika yksinäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kyynisesti kirjoitettu viesti 😒 ai että ei mitään hyvää sanottavaa... taidat itse olla aika yksinäinen ihminen.
En ole mutta rehellinen olen ja naisethan tunnetusti haluavat rehellisen miehen.
Ongelma tuo kehumattomuus olisi vasta sitten, jos kehuu kuitenkin muita, muttei omaa kumppaniaan. Se on jo sairasta kiusaamista.