Olipa taas nuorilla maajusseilla isoja leluja ja valtavat kartanot ulkoporealtaineen Maajussille morsian- ohjelmassa.
Tätä ihmettelen aina kun näiden jussien pääomatulot julkaistaan seiskassa niin yksiössä asuva perusduunarikin tienaa monesti enemmän
Kommentit (10)
Ala ihmeessä maajussiksi kun se noin helppoa on.
Taidat olla vaan kateellinen, ei se mitään, se on inhimillistä. Ne ovat ehkä sinulle isoja leluja, mutta maajussille ne ovat työkoneita. oletko miettinyt miksi ne ovat niin isoja? olisikohan se siksi, että pellot, joita niillä kynnetään ovat isoja, eikä pienellä koneella tee silloin mitään. Mikään ei estä sinua ryhtymästä maajussiksi, vaikka useinhan se työ kulkee suvussa ja työn perii omilta vanhemmiltaan. Lycka till!
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle nuori maajussi jolla valtavat pääomatulot.
Pankki ne isot lelut omistaa.
Ei pankki niitä maksa vaikka omistaakin.
Sama se on maatalousalankin lehdissä.
Jutuissa on isoja tiloja ja jättiläiskoneita, mutta tosiasiassa suurimmalla osalla tiloista konekanta on varsin iäkästä koska ei kellään ole varaa niitä joka vuosi uusia jos meinaa oikeasti maataloudella elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pankki niitä maksa vaikka omistaakin.
Sitä ei kukaan väittänytkään.
Oliko niin isot että tuntuu paikkojen repeävän?
En niinkään ihmettele jyväjemmareiden lelujen hintaa, vaan sitä, että kaikki tuntuvat niitä innolla haalivan velaksi. Miksi? On mönkijää, mopoa, kolme ulkosaunaa, viisi autoa, palju ja oma golfkenttä, mutta aina muistetaan lehdessä valittaa kuinka ei oo rahaa-aa-aa!
Monellakohan ne porealtaat on omat, eiköhän ne lie vanhempien jos sälli on 25v
Moni tyttönen kehuskeli sisustusta samalla tavalla, eikä tajua että äitihän se on maajussin kodin sisustanut, ja äiti siellä myös monen kohdalla asuu. Uusi tyttöystävä ei saa muuttaa sisustuksessa yhtään mitään.