Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä menee kaupaksi tori.fi:ssä?

Vierailija
30.09.2019 |

Olen itse saanut siellä myytyä vain Iittalan ja Arabian astioita ym. Lastenvaatteet, aikuisten urheilujutut, muut lastentarvikkeet ym. ei oikein mikään ole mennyt kaupaksi, vaikka olen laittanut myyntiin vain lähes uutta / täysin uutta merkkitavaraa ja hinta on ollut selvästi alle kaupan hinnasta. Eräänkin lastenvaatteen laitoin myyntiin ihan uutena, kaupan laputkin vielä oli kiinni (saatiin lahjaksi mutta ei ollut meille sopiva). Kyseessä oli haluttu merkkivaate, joka kaupassa maksaa noin 100 €. Sain yhden kyselyn, jossa ostaja halusi ostaa sen kympillä sis. postit (vaikka kirjoitin vain nouto HKI). Että eipä paljon enää tee mieli kuluttaa aikaa valokuvaten tuotteita myyntiin kun ei mene kaupaksi.

Mikä teillä muilla on mennyt torissa kaupaksi? Vainko nuo Arabiat tms.?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut Torista taas huuto.net asiakkaaksi/myyjäksi. Paljon helpompaa ja ne palautteet kertovat kyllä paljon...

Vierailija
22/23 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostellut ja joskus myynytkin jotain. Inhottaa vaan paskaiset vaatteet ja patjat yms.

Nyt olisin ostamassa kerrossänkyä, mutta hinnat ihan sika kovia. En halua IKean rautaromiskoa.

Vioen nykyään seurakunnan kirppikselle tai fidaan vaatteita ja myös lasten ulkovaatteita saa sieltä halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös se, että kun myyn vaatteita ja niitä tullaan hakemaan niin varsinkin naiset nuuhkii niitä ja suurennuslasilla kyttää. Turha valittaa, mene ostamaan kaupasta, äläkä pyöri torissa, jos ei miellytä.