Paljonko rahaa lahjoitit tämän vuoden Nälkäpäiväkeräykseen?
Kommentit (12)
En sentimentokaan! Kerjääjät eivät olleet mitenkään nälkäisen näköisiä...
0€, jos lahjoita niin näen itse nälkää.
Saman kuin aina ennenkin, eli 0€. Aion lahjoittaa saman summan myös jatkossakin.
En lahjoita centtiäkään kannettavaksi ulkomaille.
En lahjoita enkä tunne huonoa omaatuntoa siitä.
0e. Kauhulla odotan tota pakkotuputusta, kun lapseni menee kouluun. Koulun pitäisi olla vapaa paikka kaikenlaiselta kerjäämiseltä. Voin vain toivoa, että lapsellani on rohkeutta kyseenalaistaa koko hullutus ja korruptoitunut hyväntekeväisyys. Jos ei, niin saa tiputtaa sit 20snt lootaan.
Vierailija kirjoitti:
Saman kuin aina ennenkin, eli 0€. Aion lahjoittaa saman summan myös jatkossakin.
Minä olen kuukausilahjoittaja useaan järjestöön juuri tuolla samalla summalla.
SPR:n keräyksiin en anna enää koskaan mitään! En myöskään enää koskaan luovuta verta SPR:lle!
SPR vihaa Suomea ja suomalaisia. Järjestö saa perustaa vokkeja kuntiin ilman kuntien suostumusta.
SPR on Euroopan ja Suomen väestönvaihdon asialla. Tänne sopimattomia, ylimielisiä nuoria miehiä (uskontoa ei saa mainita, koska se nauttii lakien yli menevää suojaa) tuodaan valtavia määriä elämään verovaroilla, loisina. Ei aikomustakaan opetella kieltä tai tehdä koskaan töitä.
SPR ei juuri koskaan kerää rahaa suomalaisten hyväksi. Aina varat menevät ulkomaille ja niistäkin suurin osa järjestön palkkoihin ja muihin kuluihin. Tämä sama pätee myös Unicefiin.
SPR myös myy suomalaisilta lahjana saamaansa verta sairaaloille ja ulkomaille jopa 1000 eur/pussi hinnalla. SPR:n toiminnanjohtaja tienasi vuonna 2015 156 000 eur.
Lisäksi nämä SPR:n, Unicefin ja WWF:n kerääjät ovat usein ulkomaalaisia ja puhuvat englantia. Miksi vitussa eivät puhu Suomessa SUOMEA???
Ei yhtään. Lahjoitan vuosittain vammaisille n. 100€ ja joulupataan 20€.
5 e