Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei riitä

Vierailija
29.09.2019 |

En oikein tiedä miten muotoilisin asiani, mutta yritetään. Olen 30-vuotias nainen, joka on oikeastaan epäonnistunut kaikessa mitä elämässä on yrittänyt. En ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa, mutta suhteita mulla on ollut. Mun naamani on aika tavallinen, mutta kroppa on hyvä. En ole mikään miesmagneetti, mutta silloin tällöin mustakin kiinnostutaan. Ongelma on kuitenki se, että se on mun vartalo mistä miehet kiinnostuu. Kukaan ei koskaan oikeasti halua mua. En ole hirveän älykäs, mutta olen ystävällinen ja kiva ihmisille. Tämä asetelma tuo mulle tosi paljo murhetta. On ahdistavaa olla riittämätön. Kertokaa muutkin, jotka ette riitä miten olette oppineet elämään asian kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ymmärsinkö oikein, kaikki mitä olet "yrittänyt" voidaan nivoa sen ympärille, että määrität itsesi parisuhdekelpaavuuden kautta? Koet että se on tehtäväsi naisena, ja olet siinä ainoassa tehtävässäsi epäonnistunut? Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
2/2 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärsinkö oikein, kaikki mitä olet "yrittänyt" voidaan nivoa sen ympärille, että määrität itsesi parisuhdekelpaavuuden kautta? Koet että se on tehtäväsi naisena, ja olet siinä ainoassa tehtävässäsi epäonnistunut? Ymmärsinkö oikein?

Ei tietenkään. Mutta käyn nyt vasta esim. Mun opintoja loppuun, koska olin masentunut muutaman vuoden. Mä tulen saamaan hyvän elämän ilman miestä, mutta kyllä se aina välillä kourasee jostain syvältä, että miksi minä en kiinnosta ketään. Se tekee välillä surulliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla