Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

• salilla käyminen, kortti ja maksut, jne •

Vierailija
29.09.2019 |

Moi! Haluaisin alkaa laihduttamaan. Oon 170 pitkä ja noin 110 kiloa. Lihastakin vähän löytyy, mutta erityisesti haluaisin vatsan seudulta rasvaa pois, srkä reisistä, että käsistä. Kuljen julkisilla, ja olen alkanut syömään monipuolisemmin jne.
Käyn kävellen kaupassa, portaat ylös ja alas kun hissi mahdollisuutta ei ole, ja käyn uimassa ja kävelemässä lenkkejä kerran pari viikossa. Nyt on mieleen tullut, että voisin ehkä mahdollisesti alkaa säännöllisesti käymään salilla. Mitä maksut ja kortti maksaa? Ja pitääkö kassalle mennä ensin, vai mitä? Riippuu minne menee? Itse ajattelin läheiseen uimahalliin mis on sali. Saaks sinne ilmaisen opastuskierroksen, tai vastaavan? En ole rikas, joten jos kuukaudessa yli 15e maksaa nii ei kiitos! Ajattelin, et jollekki kuntopyörälle, käsipainoja, kyykkyjä lisätä. Ja vatsalihaksia voi treenata kotona, mitä muualta netistä neuvoja etsinyt. Venyttelyt toki myös muistan.
Eihän kukaan sua ruve tuijottaa siel? Se on jotenki tosi epämiellyttävää jos joku lihaskimppu... Mut mä oon tälläne, ja kato muual tai lähe menee jos häirittee. Nii kä sen ainaki ajattelen.

Mutta joo, kokemuksia kun aloititte salilla käymisen???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? No mene sinne uimahallin salille ja keskity itseesi. Niin muutkin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla