Miten pääsen eroon fantasiasta, joka kiihottaa mutta jota en haluaisi käyttää?
En saa nautintoa ilman fantasiaa. Mulla on vaan tuo yksi fantasia, mutta se sotii pahasti omia arvojani vastaan enkä halua enää kiihottua siitä. Mikään muu asia ei saa laukeamaan, kun tuo yksi. Mitä ihmettä voin tehdä??
Kommentit (22)
Älä vastustele mielihalujasi. Ei sinun siitä tarvitse koko maailmalle toitottaa. Se on ihan normaalia, koska ei ole normaalia. Jos et ny kuitenkaan mistään silvotuista ja kuolleista pikkuvauvoista kiihotu, niin anna mennä vain.
Ei fantasiastasi ole syytä päästä eroon. Älä kerro siitä muille. Eikä mistään niistä fantasioista, joita ei aio toteuttaa ole mitään syytä kenenkään kertoa kellekään.
Minulla ainut fantasia joka auttaa laukeamaan on se kun mieheni panee jotain toista naista koska ei vain pysty vastustamaan.kuvittelen kuinka kiihottunut mieheni on ja se riittää saamaan minut huipulle. Oikeasti en ikinä antaisi anteeksi tuollaista tilannetta.
No, en todellakaan ole aikeissa kertoa fantasiaa kenellekään. Mutta en halua sitä käyttääkään. Oisko kellään nyt vinkkiä, pääseekö siitä jotenkin eroon?
Vierailija kirjoitti:
No, en todellakaan ole aikeissa kertoa fantasiaa kenellekään. Mutta en halua sitä käyttääkään. Oisko kellään nyt vinkkiä, pääseekö siitä jotenkin eroon?
Toteuta se, sillä siitä yleensä pääsee.
Ei kannata kiihoittua turhaan, kannattaa pidättäytyä seksistä, minäkin teen niin, kunnes saan fantasiani toteutettua.
Tämä on fantasian tärkein asia ja sellainen pitää toteuttaa.
No on tää ihme palsta. Mä haluan päästä tuosta fantasiasta kokonaan EROON! Ja te oikeesti vastaatte mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
No on tää ihme palsta. Mä haluan päästä tuosta fantasiasta kokonaan EROON! Ja te oikeesti vastaatte mitä sattuu.
Minkälainen fantasiasi on että voin auttaa poistamaan tämän sinun fantasiasi?
Vierailija kirjoitti:
No juu... Tuo avauskommenttisi sinut kyllä jo paljasti... ;-)
Naperoiden kanssa touhuilet tuossa fantasiassasi, eikös vaan?
Taipumuksesi on pysyvää sorttia, sorry to say.
Fantasiasta voi olla vaikea/mahdoton päästä kokonaan eroon, mutta sen kanssa pystyy kyllä elämään.
Sen sijaan että yrittäisit päästä epätoivoisella vimmalla eroon tuosta, mitä jos vaan hyväksyisit tuon? Niin kauan kun fantasiasi pysyy tosiaan vain fantasiana, niin vahinkoa ei aiheudu kellekään.
Taidat tietää olevasi pervo ja se ällöttää itseäsikin. Luulen että tarvitset ammattiapua.
Fantasiasi selvästi ahdistaa sinua. Ehdottaisin terapiaa. Varsinkin, jos kyseessä on fantasia, joka toteutuessaan vahingoittaisi sinua tai muita. Ammattiavun avulla, voit ehkä oppia hallitsemaan tuota haluasi.
itselläni fantasia että kaupan takahuoneen metallisiin rahtikärryihin joissa ne mustat kumivyöt , laitetaan stayupit jalkaan , mahti piikkarit ja makaamaan tasolevyn päälle ,mahalleen ja jalat kärryn ritilöillä , nilkoista reunoihin kiinni , lantiosta myös tiukasti , musta huppu päähän ja kärryä työnnellään pitkin käytäviä jossa kuka milloinkin pani si takaa tai pakottaisi ottamaan suihelit , noita kärryjä tulee itsekkin työnnelty päivittäin ...
Jokainen fantasia on tarkoitettu toteutettavaksi.
No siksi tämä on ihme palsta, että kukaan ei suosittele olemaan väkivaltainen itselleen. Fantasia tulee syvältä itsestä, eikä siitä pääse eroon. Ainoastaan puhumalla siitä ja ehkä toteuttamalla. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, ja nauti. Eihän kukaan voi muuttua esim heterosta homoksi vaan haluamalla. Juttele miehesi kanssa, jne. Äläkä missään tapauksessa tuomitse itseäsi tästä fantasiastasi.
Jos haluat tarkastella asiaa tarkemmin, niin lue esim englanniksi (löytyy paremmin asiaa) mistä fantasiasi on saanut alkunsa. Monesti joutui menemään lapsuuteen ja nuoruuteen, psykologisesti. Toihan on käänteinen cuckold -juttu, Ja siinä saattaa olla kyseessä ihan fantasia, tai sitten haluat nähdä itsesi huonompana rakastajana miehellesi. (Vieras panee paremmin, ja sä saat tyydytystä, kun voit pitää itseäsi surkeampana) voi myös olla myös muuta, ihan pelkkää kiihkeyden näkemistä, joka saa kuumaksi.
Mäkin ajattelen että monta miestä pissii mun päälle ja mä niiden päälle ja suuhun ja ne nuolee mua samalla ja saan siitä ajatuksesta käsittämättömät orkut, mutten koskaan tekisi tuota oikeasti........
Aina kun ajattelet tätä fantasiaa, josta haluat eroon, niin katso Saabin kuvia vaikka netistä. Lopulta yhdistät vastenmieliset ajatuksesi Saabeista fantasiaasi ja fantasiasi aiheuttaa sinulle voimakasta pahoinvointia.
Jos tämä ei auta, katsele Opelin kuvia. Vectrasta on hyvä aloittaa.
Onnistui minulla, kun fantasiani liittyi antti tuiskuun. Onnea yrityksellesi.
Suosittelen terapiaa. Raivoat täällä ”vääristä neuvoista”, mutta valitettavasti avain onneen on se, että kykenee hyväksymään tämän fantasiansa ja jos siinä on jotain todella kipeää (esim liittyy lapsiin), on se vaan kyettävä kohtaamaan ja käsittelemään. Väkisin siitä ei eroon pääse, itseasiassa mitä enemmän taistelet vastaan, sitä voimakkaammin se mieltäsi hallitsee. On kuitenkin tervettä ettei hakua toteuttaa fantasiansa, mikäli ymmärtää sen olevan vahingollinen ja haitallinen muille.
Joten, terapiaan mars.
Minullakin tuli oksennusta suuhun kun oli sellainen 9-5 saabi. On totta, että saabiin liittyy pahaa oloa ja etovaa tunnetta. Onhan se sanontakin että ”Saabismi on sairaus” tai että ”syön ennemmin matoja kuin ajan saabilla” . Kyllä kansa vanha kansa tietää, eikä näitä ole tyhjästä keksitty. Yritä tuota saabi-kikkaa, uskon myös että toimii.
Jakaisitko meillekin millaisesta fantasiasta kyse?