ikäsi ja kuinka monessa maassa ole käynyt?
50v ja olen käynyt 18 eri maassa.
Kommentit (47)
56 v ja 20 maata. En ole koskaan pyrkinyt "keräilemään" maita vaan olen tutustunut saman maan sisällä eri kohteisiin, jos olen jostain maasta tykännyt. Esim. Kreikassa ja Iso-Britanniassa olen molemmissa käynyt kymmenisen kertaa, Saksassa ja Ranskassa useita kertoja jne. Itse asiassa ainoat maat, joissa olen käynyt vain kerran, taitavat olla Kroatia, Bosnia, Israel ja USA. Mutta en nyt ihan kaikkia jaksa miettiä läpi.
Tänä vuonna tulee käytyä seitsemässä maassa ellei onnistuta vielä syksyllä järjestämään pientä kaupunkilomaa, joka siis olisi kahdeksas.
Olen 59-vuotias. Lasketaanko ulkomailla käymiseksi, kun olen käväissyt joskus pikkutyttönä vanhempien kanssa Lapissa Ruotsin ja Norjan puolella? Muuta ulkomaanmatkailua en ole harrastanut.
38 ja 20 maata takana. Nuorempana ei niinkään tullut matkusteltua, mutta nykyään matkustelu on lemppari harrastus ja tulee ihan tuskainen olo jos ei ole matkaa varattuna.
42 maata ja ikää 43 vuotta. Minäkään en oikein päässyt matkustamaan nuorempana., mutta rakastan matkailua.
■ 63 - vuotias
■ Virossa ja Ruotsissa
■ Koskaan en ole ollut lentokoneessa - enkä tule olemaan
Ikä 34, käynyt/asunut muistaakseni 14 maassa. Asunut+työskennellyt Suomen lisäksi Ruotsissa ja Tanskassa.
43 vuotta ja 25 maata.
Olen ollut töissä Briteissä, Ruotsissa ja Puolassa. Opiskellut Yhdysvalloissa. Laskeskelin, että elämästäni olen viettänyt n 40%:a ulkomailla. Tälläkään hetkellä en asu Suomessa.
Yhdeksän maata ja ikää 44v