Mitkä nuorena kauniit piirteet rumentavat vanhempana?
Suuret rinnat voivat nuorena olla kauniit ja seksikkäät, mutta rupeavat vanhempana roikkumaan.
Mitkä muut piirteet ovat sellaisia, jotka eivät kestä aikaa? Jotkut ihmiset vanhenevat hyvin kauniisti, kun toiset rupsahtavat nopeasti. Kysymys ei ole siitä, hoitaako ihminen itseään vai ei, vaan vaikuttaa yksinkertaisesti siltä, että tietynpiirteinen ihminen vanhenee "tasaisesti", kun taas toisenlaiset piirteet perinyt menettää nuoruuden hehkeytensä nopeasti.
Oma perusoletukseni on, että tummapiirteisemmät ihmiset säilyvät paremmin. Korostuneesti vaaleat teinitytöt voivat olla aivan ihania, mutta kun heidät näkee 20 vuoden päästä, kauneudesta ei ole mitään jäljellä.
Kommentit (52)
Korkeat poskipäät saavat vanhemmankin naisen näyttämään hyvältä.
Pieni ylipaino kyllä pukee useimpia eläkeikäisiä naisia. Ovat usein huomattavasti nuoremman näköisiä kuin hyvin hoikat. Alle vaihdevuotisia naisia taas ylipaino vanhentaa.
Sarkastinen asenne.
Kaikkitietävä asenne.
Luonnollisen muhkea alahuuli alkaa muuttuu iän myötä ei niin viehättäväksi rullahuuleksi. Vanhuksilla suorastaan pelottavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Parta ja pitkät hiukset voi nuorella miehellä olla Super seksikkäät mutta vanhoilla miehillä antaa aina epäsiistin hörhömäisen vaikutelman.
Harmaa parta vanhentaa tosi paljon. Todella hirveitä semmoiset liehuvat pitkät harmaat parrat, epäsiistejä ja tosi suosittuja nykyään. Toinen kamala on sellainen ohut, epämääräisen värinen, josta tulee mieleen rotta.
Vierailija kirjoitti:
Eva Longoria, 51v.vähän kiloja saaneena entistä hehkeämpi
Eva on kylläkin vasta 44. Kaunis silti ja ollut aina.
Joillekin nuorille miehille sopivat pitkät hiukset, mutta keski-ikäisestä ylöspäin eivät sovi kenellekään. Sama pätee partaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisamat. Iän myötä alkavat muistuttamaan maksaläiskiä ja iho näyttää vanhemmalta ja ryppyisemmältä epätasaisuuden vuoksi. Myös pisamien väri ei ole enää sellainen nätti kirkas vaan muuttuu harmahtavaksi. Pitkät ja raskaat hiukset, nuorena kadehdittu ominasuus, jotka monelle vanhemmalle naiselle ei enää sovi. Vähän sellaiset pörröiset tai sotkuiset kampaukset tai hiusmallit, nuorena näyttää söötiltä ja viehättävältä, vanhemmalla ihmisellä näyttää homssuiselta ja epäsiistiltä.
Mulla on just tuollaiset hiukset, eivät ole vaihdevuosissakaan paljoakaan ohentuneet. Hiuslaatu on vain hiukan hienommaksi muuttunut. Itse olen kyllä hiuksiini tyytyväinen ja lyhyeksi en aio leikata.
Joillekin sopii pitkät hiukset myös vanhemmalla iällä. Ja varmasti jos on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset ei niistä raaski luopua ja miksi pitäisikään. Monille ei vaan iän myötä pitkä ja varsinkaan lattana malli sovi, vetävät piirteitä alaspäin ja vanhentavat. Lisäksi hiuslaatu saattaa tosiaan huonontua ja hiukset harventua viimeistään vaihdevuosissa, jolloin lyhyt malli on parempi ja nuorekkaampi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
kapeat kasvot
Joo tämä. Mulla on kapeat kasvot ja nuorena näyttivät ihan hyvälle, nyt nelikymppisenä on kummallisesti valuneet kasvot ja posket lommolla :/
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskypsyys tytöillä. Eli jos on jo noin 10-12 vuotiaana hyvinkin muodokas ja aikuisen naisen oloinen, niin useimmiten myös "rupsahtaminen" tulee aiemmin.
oon lukenut myös tästä. Onneksi se parin vuoden ero tuntuu nyt aikuisena aika pieneltä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisamat. Iän myötä alkavat muistuttamaan maksaläiskiä ja iho näyttää vanhemmalta ja ryppyisemmältä epätasaisuuden vuoksi. Myös pisamien väri ei ole enää sellainen nätti kirkas vaan muuttuu harmahtavaksi. Pitkät ja raskaat hiukset, nuorena kadehdittu ominasuus, jotka monelle vanhemmalle naiselle ei enää sovi. Vähän sellaiset pörröiset tai sotkuiset kampaukset tai hiusmallit, nuorena näyttää söötiltä ja viehättävältä, vanhemmalla ihmisellä näyttää homssuiselta ja epäsiistiltä.
Mulla on just tuollaiset hiukset, eivät ole vaihdevuosissakaan paljoakaan ohentuneet. Hiuslaatu on vain hiukan hienommaksi muuttunut. Itse olen kyllä hiuksiini tyytyväinen ja lyhyeksi en aio leikata.
Joillekin sopii pitkät hiukset myös vanhemmalla iällä. Ja varmasti jos on pitkät, paksut ja hyväkuntoiset hiukset ei niistä raaski luopua ja miksi pitäisikään. Monille ei vaan iän myötä pitkä ja varsinkaan lattana malli sovi, vetävät piirteitä alaspäin ja vanhentavat. Lisäksi hiuslaatu saattaa tosiaan huonontua ja hiukset harventua viimeistään vaihdevuosissa, jolloin lyhyt malli on parempi ja nuorekkaampi vaihtoehto.
Tarkotin sellasta "annan vaan kasvaa en viitti laittaa, välillä vedän saksilla ite suoraan"-tyyliä. Kyllä munkin mielestä hyväkuntoinen pitkä tukka on kiva minkä ikäiseillä vaan, mutta sen kanssa pitää olla tietynlainen attityydi, tai muuten näyttää vaan erakolta.
Te olette lapsellisia.