Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä nuorena kauniit piirteet rumentavat vanhempana?

Vierailija
29.09.2019 |

Suuret rinnat voivat nuorena olla kauniit ja seksikkäät, mutta rupeavat vanhempana roikkumaan.

Mitkä muut piirteet ovat sellaisia, jotka eivät kestä aikaa? Jotkut ihmiset vanhenevat hyvin kauniisti, kun toiset rupsahtavat nopeasti. Kysymys ei ole siitä, hoitaako ihminen itseään vai ei, vaan vaikuttaa yksinkertaisesti siltä, että tietynpiirteinen ihminen vanhenee "tasaisesti", kun taas toisenlaiset piirteet perinyt menettää nuoruuden hehkeytensä nopeasti.

Oma perusoletukseni on, että tummapiirteisemmät ihmiset säilyvät paremmin. Korostuneesti vaaleat teinitytöt voivat olla aivan ihania, mutta kun heidät näkee 20 vuoden päästä, kauneudesta ei ole mitään jäljellä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kissan' silmät nuorena. Kapeat ja vinot. Usein vanhetessa muuttuvat rumentaviksi.

Vierailija
22/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka vartalo. Monet 45+ laihat naiset alkavat näyttämään kuivilta ja ryppyisiltä, kun taas pieni pyöreys häivyttäisi tätä. Esimerkkejä: Brooke Shields ja Audrey Hepburn

Jos vielä kuiva ja ohut iho, niin jo nelikymppisenä tulee valitettavasti paljon ryppyjä. Viisikymppiset ovat vielä sitä ikäpolvea, että ovat käristäneet itseään auringossa ja monet myös tupakoineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Nigella Lawson näyttää vieläkin upealta, vaikka laihtuikin hieman ja on nuorena käyttänyt huumeita. Hoidoista en tiedä.

- 18

Vierailija
24/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksut huulet. Alkavat roikkua kummallisesti vanhempana.

en ole kyllä huomannut tällaista. Huulethan ohenee iän myötä (etenkin ylähuuli) jolloin alkujaan isommista huulista on enemmänkin iloa. Sen sijaan olen itse huomannut että joillain vanhemmilla ihmisillä huulet on aivan olemattoman kapeat ja suu näyttää hassulta.

Vierailija
25/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isojen rintojen roikkuminen haittaa.

Katsokaa vaikka ella knox.

Vierailija
26/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kapeat kasvot

Maria Montazamilla kapeat kasvot ja edelleen on nätti vaikka varmaan vähän pistoksia laittanutkin.

Vierailija
27/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä eri mieltä kommentoijien kanssa siitä että hoikkuus, sirous ja keijukaismaisuus muuttuisi vanhempana rumentaviksi. Olen nähnyt 40-50 vuotiaita naisia jotka oikeasti näyttävät kropaltaan parikymppsisiltä juuri sen sirouden takia.

Viime kesänä näin Virossa n.40 vuotiaan äidin jota oikeasti luulin aluksi teiniksi kun hän oli niin siro ja pienikokoinen mutta kasvot nähtyään huomasi hänen oikean ikänsä.

N24

Vierailija
28/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut huulet. Alkavat roikkua kummallisesti vanhempana.

en ole kyllä huomannut tällaista. Huulethan ohenee iän myötä (etenkin ylähuuli) jolloin alkujaan isommista huulista on enemmänkin iloa. Sen sijaan olen itse huomannut että joillain vanhemmilla ihmisillä huulet on aivan olemattoman kapeat ja suu näyttää hassulta.

Itse asiassa kapeissa huulissa ei ole mitään hassua, ne ovat ihan normaalit. Sinä vain olet tottunut elämään pumpattujen tekohulien keskuudessa, ja ympärilläsi on vain nuoria naisia(some/muunetti/) ja tästä syystä itsensä leikkeleminen ja pumppaaminen näyttää normaalimmalta kuin luonnollisuus.

Vierailija
29/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät posket (siis se pehmeä osa). Nuorena söpöt, mutta iän myötä alkavat venyä ja roikkua.

Vierailija
30/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta ja pitkät hiukset voi nuorella miehellä olla Super seksikkäät mutta vanhoilla miehillä antaa aina epäsiistin hörhömäisen vaikutelman.

Vierailija
31/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä kasvojen luusto. Malleilla aina kehutaan korkeita poskipäitä yms. Vanhempana näyttävät luisilta.

Vierailija
32/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä eri mieltä kommentoijien kanssa siitä että hoikkuus, sirous ja keijukaismaisuus muuttuisi vanhempana rumentaviksi. Olen nähnyt 40-50 vuotiaita naisia jotka oikeasti näyttävät kropaltaan parikymppsisiltä juuri sen sirouden takia.

Viime kesänä näin Virossa n.40 vuotiaan äidin jota oikeasti luulin aluksi teiniksi kun hän oli niin siro ja pienikokoinen mutta kasvot nähtyään huomasi hänen oikean ikänsä.

N24

Hirveän vaikea toetää kenenkään tuntemattoman todellista ikää. Olennyksi joka mainitsi tuosta siroudesta ja iästä ja puhuin siis naisista joiden iän tiedän. Yli viisikymppisistä.

Vierailija
33/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kapeat kasvot

joo, kovin kapeaposkisesta tulee nopeasti pääkallomaisen näköinen. Tosin pyöreäkasvoisilla usein ongelmana roikkuva leukalinja. Kasvojen luusto, poskipäiden korkeus ja leuan luusto vaikuttavat tietysti paljon.

Vierailija
34/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisamat. Iän myötä alkavat muistuttamaan maksaläiskiä ja iho näyttää vanhemmalta ja ryppyisemmältä epätasaisuuden vuoksi. Myös pisamien väri ei ole enää sellainen nätti kirkas vaan muuttuu harmahtavaksi. Pitkät ja raskaat hiukset, nuorena kadehdittu ominasuus, jotka monelle vanhemmalle naiselle ei enää sovi. Vähän sellaiset pörröiset tai sotkuiset kampaukset tai hiusmallit, nuorena näyttää söötiltä ja viehättävältä, vanhemmalla ihmisellä näyttää homssuiselta ja epäsiistiltä.

Vierailija
35/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti piirre, mutta liian pitkä tasapitkä tukka mitä ei ole yhtään stailattu, roikkuu vaan. Näyttää sellaselta yrttihipiltä, tai vähän noidalta.

Nykyään lähes kaikilla tytöillä on pitkä suora tukka, on kaunista, mutta vähän tylsää mielestäni kun teininä ois aika kokeilla kaikkea hassua.

Vierailija
36/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salibody ei vanhene hyvin. Näyttää nyljetyltä.

Vierailija
37/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamat. Iän myötä alkavat muistuttamaan maksaläiskiä ja iho näyttää vanhemmalta ja ryppyisemmältä epätasaisuuden vuoksi. Myös pisamien väri ei ole enää sellainen nätti kirkas vaan muuttuu harmahtavaksi. Pitkät ja raskaat hiukset, nuorena kadehdittu ominasuus, jotka monelle vanhemmalle naiselle ei enää sovi. Vähän sellaiset pörröiset tai sotkuiset kampaukset tai hiusmallit, nuorena näyttää söötiltä ja viehättävältä, vanhemmalla ihmisellä näyttää homssuiselta ja epäsiistiltä.

Mulla on just tuollaiset hiukset, eivät ole vaihdevuosissakaan paljoakaan ohentuneet. Hiuslaatu on vain hiukan hienommaksi muuttunut. Itse olen kyllä hiuksiini tyytyväinen ja lyhyeksi en aio leikata.

Vierailija
38/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselläni kulmikkaat kasvot olivat nuorena kauniit ja persoonalliset. Ainakin kehujen mukaan ja itsekkin niistä tykkäsin. Nyt vanhana niistä on tullut buldokkiposket ja kulmikkuus korostaa sitä vielä.

Toinen tietenkin on tämä naisellinen kurvikkuus. Nuorena olin kurvikas ja pehmeän naisellinen. Nyt olen tanakka tankki, jota pehmeä naisellinen pyöreys ei enää korosta.

Minulla on kulmikkaat kasvot, mutta vasta vanhemmiten olen alkanut näyttää kauniilta, kun kasvojen pyöreys on hävinnyt ja piirteet ovat tulleet selkeämmin esiin. Nuorena pääni näytti lähinnä pullamössö-neliöltä. Joten nämä asiat riippuvat nähtävästi monesta seikasta, mikä yhdellä näyttää hyvältä, niin toista se ei pue.

Vierailija
39/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskypsyys tytöillä. Eli jos on jo noin 10-12 vuotiaana hyvinkin muodokas ja aikuisen naisen oloinen, niin useimmiten myös "rupsahtaminen" tulee aiemmin.

Vierailija
40/52 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pyöreät kasvot ja ne ovat alkaneet nyt iän myötä roikkumaan. Toisaalta taas yksi pyöreäposkinen ystäväni on iän myötä kaunistunut, eikä hänen kasvonsa roiku. Kyllä geeneillä ja elämäntavoilla on vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme