Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Viro suostui NL:n miehitykseen?

Vierailija
29.09.2019 |

Mikseivät vastustaneet?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäisi liittyä vapaaehtoisesti Venäjään eikä Natoon, koska Nato on kapitalistien juoni!

Sinccis

Sinun täytyy vähän harjoitella.

Isoisäni oli punikki. Olen tämänkin myöntänyt avoimesti palstalla, mutta olen myös myöntänyt avoimesti, että oli hyvä, että valkoiset voittivat.

Isoisäni odotti SUOMALAISELLA leirillä kuulaa kalloonsa. Hänen ystäviään tuomittiin ja ammuttiin.

Miksi? 

Väärät arvot.

Mistä me puhumme tänä päivänä. 

Jos sinulla olisi poiika munaa tai edes sen kaltaista. Tai älyä. 

Niin tajuaisit pitää turpasi kiinni, ja oppia itseäsi viisaammilta.

Ystävällisesti,

Sinccis

Sun pitää silti opetella käyttäytymään. Tuollaisella käytöksellä otat koppia nyrkistä ja vähän nopeasti otatkin.

Jos käyttäydyt julkisesti noin niin sähän lähdet kehään ja otat koppia.

Eli ensin käytös kuntoon ja ruoto suoraksi. Onko tämä selvä?

Ei tuollaista muuten kukaan mies kuuntele. Saat pitää yksin puheita tyhjille traktoreille pellon laidassa.

Käytös kuntoon. Onko tämä selvä?

Pelle.

Imeppä vaikka isäsi kyrppää.

Sinccis

Mä tuun kouluttamaan teitä. Ja se on KOVA, ja se on SPARTALAINEN koulu.

Ei kuitenkin sinun ihannoimasi fägötti koulu, vaan niin, että tulee turpaan ja lujaa.

Sinccis

Tuollaista käytöstä mä halusinkin lukea.

Koristele tänne pikku ummetuksesi.

Hauska kattoa kun pikku ukko hyppii kiukkusena hattunsa päälle ja tyhjät traktorit pellon laidalla seuraa vierestä ja ruostuu sateeseen.

Vierailija
62/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun tässä maassa yrittämine on mahdollista, niin eikö sekin ole mahdollista ?

Sinccis

Ei jumankauta kun te olette tyhmiä kun saappaat.

Ei voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät traktorit ne vaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän pitäisi liittyä vapaaehtoisesti Venäjään eikä Natoon, koska Nato on kapitalistien juoni!

Sinccis

Isoisäni oli punikki. Olen tämänkin myöntänyt avoimesti palstalla, mutta olen myös myöntänyt avoimesti, että oli hyvä, että valkoiset voittivat.

Isoisäni odotti SUOMALAISELLA leirillä kuulaa kalloonsa. Hänen ystäviään tuomittiin ja ammuttiin.

Miksi? 

Väärät arvot.

Ystävällisesti,

Sinccis

Sun pitää silti opetella käyttäytymään. Tuollaisella käytöksellä otat koppia nyrkistä ja vähän nopeasti otatkin.

Ei tuollaista muuten kukaan mies kuuntele. Saat pitää yksin puheita tyhjille traktoreille pellon laidassa.

Pelle.

Sinccis

Ei kuitenkin sinun ihannoimasi fägötti koulu, vaan niin, että tulee turpaan ja lujaa.

Sinccis

Tuollaista käytöstä mä halusinkin lukea.

Koristele tänne pikku ummetuksesi.

Hauska kattoa kun pikku ukko hyppii kiukkusena hattunsa päälle ja tyhjät traktorit pellon laidalla seuraa vierestä ja ruostuu sateeseen.

Osta köyttä. Rasvaa ja kiikkerä jakkara.

Sinccis

Vierailija
64/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on arvoiltaan liian vasemmistohenkinen. Heillä on vielä pidempi pakollinen armeija ja yksilönvapaudelliset arvot on maassa ihan retuperällä.

Lähes Neuvostoliiton tasolla.

Meidän pitäisi enemmän tukea oikeistolaisia yksilönvapaudellisia arvoja ja vapautta tehdä mitä huvittaa ja lopettaa erilainen pakottaminen.

Esimerkkinä vaikka aktiivimalli on ihan kommunismia ja pakkopullaa.

Niinpä! Tuet pois ja luottoa yksilöille itselleen.

Näinpä!

Sinccis

Aluksi voisi poistaa kaikki yli 1000e olevat ansiosidonnaiset ja tuet kaikilta pois.

Köyhien tukia voisi muutamalla satasella nostaa. Etenkin opiskelijoiden tuet ylös.

Yritystuista voitaisi luopua kokonaan. Meillä on länsimaiden tuki turvana.

Ei tarvitse tukea sodanpelkoisia maataloustukia. Viljaa saa aina muualtakin.

Oletko kateellinen siis töitä tehneille? 

Mä katson, että ansiosidonnainen on kuin vakuutusmaksu. Ensin maksat sisään ja sitten saat takaisin.

Mitä luulet?

Jos työläiset perustaisivat oman kassansa, niin mitä voisit tehdä asialle ;)

Hihhih ;)

Sinccis

Kyllä mun omatunto on sellainen kristillinen että työstä pitää saada se suurin korvaus.

Vähän omituista on kun puoliso tekee pitkää päivää ylitöineen ja on ihan poikki, kun mä insinöörinä lepään laakereilla ja vedän puolet suurempaa ansiosidonnaista. Puoliso kuitenkin tekee töitä ja mä vaan lepään laakereillani.

Ei siinä oikein kapitalistin ymmärrys osu kohdilleen. Toki perheseenhän nää rahat on yhteiseen talouteen ja lapsilla on uudet lenkkarit, mut ei sovi mun oikeustajuun.

Tosin en olekkaan punikki ja arvostan työtätekevää kansaa.

Vierailija
65/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen mielestä oli huono juttu, että valkoiset voittivat ;(

Sinccis

Surulliseksi tämä palsta tekee ..

Vierailija
66/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tässä on ollessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä on arvoiltaan liian vasemmistohenkinen. Heillä on vielä pidempi pakollinen armeija ja yksilönvapaudelliset arvot on maassa ihan retuperällä.

Meidän pitäisi enemmän tukea oikeistolaisia yksilönvapaudellisia arvoja ja vapautta tehdä mitä huvittaa ja lopettaa erilainen pakottaminen.

Näinpä!

Sinccis

Aluksi voisi poistaa kaikki yli 1000e olevat ansiosidonnaiset ja tuet kaikilta pois.

Köyhien tukia voisi muutamalla satasella nostaa. Etenkin opiskelijoiden tuet ylös.

Mä katson, että ansiosidonnainen on kuin vakuutusmaksu. Ensin maksat sisään ja sitten saat takaisin.

Mitä luulet?

Hihhih ;)

Sinccis

Kyllä mun omatunto on sellainen kristillinen että työstä pitää saada se suurin korvaus.

Vähän omituista on kun puoliso tekee pitkää päivää ylitöineen ja on ihan poikki, kun mä insinöörinä lepään laakereilla ja vedän puolet suurempaa ansiosidonnaista. Puoliso kuitenkin tekee töitä ja mä vaan lepään laakereillani.

Ei siinä oikein kapitalistin ymmärrys osu kohdilleen. Toki perheseenhän nää rahat on yhteiseen talouteen ja lapsilla on uudet lenkkarit, mut ei sovi mun oikeustajuun.

Eli vakuutuksesta ei pitäisi saada mitään, jos talosi palaa ?

Tajuatko sä, että ne rahat maksetaan jo SISÄÄN.

Sinccis

Siksi sitä vakuutukseksi kutsutaan. Ei sillä ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa.

Voit verrata vaikka kahta artistia. Molemmat tekee pitkää päivää ja tuottavat omasta mielestään hyvää musiikkia. Toinen myy sitten miljoona kappaletta ja toinen 10 000. 

Toinen elää kädestä suuhun, toinen on miljonääri. 

Epäreilua, eikö?

Mikset vaikka laittaisia panoksiasi tähän epäkohtaan Greta.

Sinccis

Vierailija
67/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos kaikki vain huhhailisivat mitä niitä huvittaa, niin eihän kukaan jaksaisi olla tekemässä esim. vessapaperia. Sitten varmaan täytyisi käyttää vasenta kättä.

Sinccis

Vierailija
68/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Miksi? 

Väärät arvot.

Ystävällisesti,

Sinccis

Pelle.

Sinccis

Sinccis

Tulee mieleen voimakkaasti elämän kova koulu.

Sitten pidät oppituntia pellonlaidassa oleville tyhjille traktoreille. Kun huomaat että et ole kiinnostava, niin hypit vihaisena hattusi päällä.

Hassu pieni mies.

Pieni psykoanalyysi.

Käytit lauseessasi sanaa spartalainen, peenis, kova ja fägötti, lujaa ja turpa, imeä. Isää =Nisää?

Vierailija
69/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni analyysini sinista. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Miksi? 

Väärät arvot.

Ystävällisesti,

Sinccis

Pelle.

Sinccis

Sinccis

Tulee mieleen voimakkaasti elämän kova koulu.

Sitten pidät oppituntia pellonlaidassa oleville tyhjille traktoreille. Kun huomaat että et ole kiinnostava, niin hypit vihaisena hattusi päällä.

Hassu pieni mies.

Pieni psykoanalyysi.

Käytit lauseessasi sanaa spartalainen, peenis, kova ja fägötti, lujaa ja turpa, imeä. Isää =Nisää?

Haiseeko maalaismaiseman taustalla lanta?

Onko isännällä saappaat jalassa?

Vierailija
70/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä on ollessa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä!

Sinccis

Mitä luulet?

Hihhih ;)

Sinccis

Eli vakuutuksesta ei pitäisi saada mitään, jos talosi palaa ?

Tajuatko sä, että ne rahat maksetaan jo SISÄÄN.

Sinccis

Siksi sitä vakuutukseksi kutsutaan. Ei sillä ole mitään tekemistä oikeudenmukaisuuden kanssa.

Voit verrata vaikka kahta artistia. Molemmat tekee pitkää päivää ja tuottavat omasta mielestään hyvää musiikkia. Toinen myy sitten miljoona kappaletta ja toinen 10 000. 

Toinen elää kädestä suuhun, toinen on miljonääri. 

Epäreilua, eikö?

Mikset vaikka laittaisia panoksiasi tähän epäkohtaan Greta.

Sinccis

Kyllä mun mielestä työtä tehnyt on sellainen jonka pitää ansaita vähemmän kuin työtä TEKEVÄ.

Ei me makseta jo tehdystä työstä tai urasta yhtään.

En minä maksaisi kellekään jo tehdystä työstä vaan siitä että tehdään.

Näillä mennään.

Mulle ei vaan toi sosialismi istu yhtään ajatteluun. Armeijankin voisi lakkauttaa ja vapauttaa alkoholin ja huumeet koko kansalle. Olen enemmän kapitalisti ja työstä maksetaan eikä tehdystä työstä.

Myös Greta yrittää kertoa tiedemiesten faktoja vähän tyhmemmille populistiseen sävyyn. Eihän tiedemiesten ja insinöörien tietotaito ole suoraan ymmärrettävissä tavallisen kansan ymmärrykseen. Vähän samalla tavoin kun mä yritän kertoa sulle että työtä tekevä on arvokkaampi kuin työtä joskus tehnyt.

Ei siihen mitkään vakuutukset vakuutteluista auta.

Jos ei tee mitään niin ei tuota ja on arvoton. Se pitäisi jo tajuta ja keventää vatsamakkaroita vaikka. Sitä miettiessä voisi antaa mulle sata etunojaa vaikka ja tehdä jännehyppyjä mun puheenvuoroa odotellessa.

Mut eihän sitä voi sosialisti sisäistää sitten mitenkään.

Minä olen tässä keskustelussa se joka sanoo viimeisen sanan ja neuvoo muita. Siksi olen täällä auttamassa vähän heikommassa asemassa olevia. Vedän vähän mutkia suoriksi ja neuvon vanhempana miehenkilönä alemmassa yhteiskunnallisessa asemassa olevia löytämään itsetunnon.

Vierailija
71/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä!

Sinccis

Oletko kateellinen siis töitä tehneille

Mitä luulet?

Hihhih ;)

Sinccis

Meillä on Suomi täynnä porukkaa jolle ei työt maistu.

On näitä työtä tehneitä "johtajia", joille ei oikea työ maistu, kun vetävät ihan tolkuttomia määriä rahaa ja eivät tee töitä.

Sitten on niitä johtajia jotka vetää ihan älyttömiä yritystukia, joilla maksellaan duunareiden palkat tai osa niistä. Ilmaista työvoimaa siis.

Mutta johtajia ei saada oikeisiin töihin.

Tarvittaisi tervehenkistä työväenkultuuria. Suomi on täynnä laiskoja johtajia. Pieni osa johtajista on töissä ja loput vetelee tukia ja ne tuet on sen suuruisia ettei ne houkuttele oikeisiin töihin.

Suomi on henkisesti liian oikeistolainen. Täällä ei haluta tehdä duunia. Palkka on liian pieni hienohelmoille kuulemma.

Sincciskin pitäisi pistää jonnekin maataloon 8e tuntipalkalla oikeisiin töihin missä saappaat kastuu lantaan. Saisi tuhlata kovan uhonsa työntekoon, jos mies on. Epäilen vähän että jaksaako, kun on tottunut istumaan perseellään niin pitkään että perseestä sienirihmastoa tuoliin.

Vähän sama kuin Virossa ja Neukkulassa aikoinaan.

Työväenluokka teki kaiken työn ja johtajat veteli kermat ja hillot päältä.

Tarvittaisi enemmän vasemmistolaista työtä arvostavaa politiikkaa eikä mitään johtajien hemmottelua ja hyysäilyä.

Aina kun tulee työ puheeksi niin ei markkinahenkisille työttömille "johtajille" kelpaa heikko palkka.

He haluavat johtajan palkkaa, kun siihen ovat tottuneet.

Vierailija
72/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä!

Sinccis

Oletko kateellinen siis töitä tehneille

Mitä luulet?

Hihhih ;)

Sinccis

Meillä on Suomi täynnä porukkaa jolle ei työt maistu.

On näitä työtä tehneitä "johtajia", joille ei oikea työ maistu, kun vetävät ihan tolkuttomia määriä rahaa ja eivät tee töitä.

Sitten on niitä johtajia jotka vetää ihan älyttömiä yritystukia, joilla maksellaan duunareiden palkat tai osa niistä. Ilmaista työvoimaa siis.

Mutta johtajia ei saada oikeisiin töihin.

Tarvittaisi tervehenkistä työväenkultuuria. Suomi on täynnä laiskoja johtajia. Pieni osa johtajista on töissä ja loput vetelee tukia ja ne tuet on sen suuruisia ettei ne houkuttele oikeisiin töihin.

Suomi on henkisesti liian oikeistolainen. Täällä ei haluta tehdä duunia. Palkka on liian pieni hienohelmoille kuulemma.

Sincciskin pitäisi pistää jonnekin maataloon 8e tuntipalkalla oikeisiin töihin missä saappaat kastuu lantaan. Saisi tuhlata kovan uhonsa työntekoon, jos mies on. Epäilen vähän että jaksaako, kun on tottunut istumaan perseellään niin pitkään että perseestä sienirihmastoa tuoliin.

Vähän sama kuin Virossa ja Neukkulassa aikoinaan.

Työväenluokka teki kaiken työn ja johtajat veteli kermat ja hillot päältä.

Tarvittaisi enemmän vasemmistolaista työtä arvostavaa politiikkaa eikä mitään johtajien hemmottelua ja hyysäilyä.

Aina kun tulee työ puheeksi niin ei markkinahenkisille työttömille "johtajille" kelpaa heikko palkka.

He haluavat johtajan palkkaa, kun siihen ovat tottuneet.

Kyllä juuri näin.

Samaan aikaan sosialistit käy töissä ja elättää näitä erilaisia johtajia eri muodoissaan.

Ei työväenluokan ihmisille tule kuuloonkaan jäädä ansiosidonnaiselle.

Sitten on se surkein osuus jotka sinnittelee alle 1000e kk olevilla tuilla.

Heistä yritetään tehdä roistoja.

Vierailija
73/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset menettivät loppujenlopuksi vähemmän alueestaan kuin Suomi.

Tavallaan niin ja hyvä, mutta toisaalta kolmannes virolaisista vietiin Siperiaan ja sukupolvi virolaisia ehti syntyä neukuiksi, elää neukkuina ja tulla vanhaksi, kuollakin neukkuina.

Vapautumisen jälkeen omaisuuden selvittely on ollut melkoinen urakka joka ehkä jatkuukin yhä. Onneksi sinne Natoon sentään päästiin ripeästi.

Mikä urakka? Pikkuruiselle gangsterijoukollehan se jaettiin. Muut sitten joko duuniin Suomeen tai syövät heinää.

Vierailija
74/74 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset menettivät loppujenlopuksi vähemmän alueestaan kuin Suomi.

Mielummin niin kuin elää vankina ja sortotoimien kohteena 50 vuotta rautaesiripun takana. Menee ainakin tuplasti sama aika ellei enemmänkin ennen kuin tuon aikakauden vaikutukset häviävät yhteiskunnasta.

Se veljeskansa joka meillä oli ennen sotia on mennyttä, jäljellä on venäläisten vääristämä yhteiskunta jossa heidän osuutensa ja vaikutuksensa on edelleen suuri (noin neljännes väestöstä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan