Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiltin ja ujohkon naisen vaikea löytää hyvä kumppani?

Vierailija
28.09.2019 |

Vai onko riski, että päätyy alisteiseen, väkivaltaiseen tms suhteeseen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa yhtä ujon ja kiltin niin tuskin teille ilmaantuu mitään ongelmia.

Vierailija
2/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiltti ja ujo ja silti ymmärtää oman arvonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkää ujoista naapurintytöistä, käsittääkseni.

Vierailija
4/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain olet esillä. Ei kukaan osaa kotoa tulla hakemaan ellei tinderissä swaippaa. Ujous ei ole miehille turn-off 👍

Vierailija
5/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI. Täällä on syli auki.

Vierailija
6/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. - Tasa-arvon myötä luultavasti vaikeampaa kuin silloin kun aloitteiden tekeminen oli vain miehiltä sosiaalisesti hyväksyttävää. Toki edelleenkin on naisia jotka lähtevät siitä oletuksesa, että sen oltava yksinomaisesti aina mies, joka tekee ensimmäisen liikkeen ja aloitteen. Harvaa kuitenkaan meistä kotoamme tullaan hakemaan. Ja vaikka tultaisiinkin, niin lähtsimmekö hakijan mukaan tai pyyäsinkö häntä peremmälle? 

Mutta joo. En ymmärrä kun osa mielää ujouden ja kilteyden tarkoittavan samaa kuin ahdoton lapanen joka ei kykene arvostamaan itseään.  

Vierailija
7/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo. Olen aika kaunis ja kiva, fiksu, keskinkertaisen huumorintajuinen nainen. Teini-iässä poikaystävän löytäminen tuntui mahdottomalta. Jälkeenpäin tajusin, että aika monikin oli lukiossa ja yliopistolla minuun ihastunut, muttei harvat treffit johtaneet kahveja pidemmälle. Oma itsetunto ei riittänyt uskomaan, että ihastukset olisivat voineet olla molemminpuolisia ja kun jätin pallon/seuraavan siirron miehelle niin ei mitään. Ehkä ne oli niitä "liian kilttejä" kuten minä ja nukkuivat onnensa ohi.

Yhtä tosi kivaa ja kilttiä miestä tapailin muutaman kuukauden, mutta se jotenkin kuivui se juttu kun ei kumpikaan kehdannut kysyä, että alettaisko olee (pari)?..

no sitten vedin kerran opiskelijabileissä oikein kunnolla prseet ja mukaan tarttui aivan ihana k_ilttimies, joka kehtasi kosia ja naimisissa ollaan oltu nyt 9 v ja kaksi lasta. Onneksi, muuten olisin varmasti kotona odotteleva ujo ikisinkku. Ihan puhdasta tuuria, että kompuroin mieheni syliin. Tein kuulemma vaikutuksen mitä se sitten hänestä kertoo.. :D

Vierailija
8/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/7 Söötti tarina... :)

Vierailija
9/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Moni mies pitää kilteistä ja ujoista naapurintytöistä. Ujoissa ei ole muuta "vikaa" kuin se, jos he viihtyvät enimmäkseen kotona. Sieltä kukaan ei tule hakemaan.

Vierailija
10/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet pitävät hiukan ujommista tytoista!

Vierailija
11/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI. Täällä on syli auki.

Miten suhun sitten voi ottaa yhteyttä? T. Ujo nainen

Vierailija
12/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet pitävät hiukan ujommista tytoista!

Mitenkän tämäkin nyt tulisi ymmärtää? - Kai kyse on myös hieman siitä millaisen kumppanin ujohko ja kiltti nainen itse haluaisi löytää ja saada iselleen? - Etsiikö hän itslleen villiä puhemiestä, jota hän voi kuunnella ja seuraa aka-alalla? Vai hakeeko hän toista yhä ujohkoa ja kilttiä kumppania.   

Vierailija
13/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska nykyään kunnon miehet odottavat naisen tekevän aloitteen, ja ujo nainenhan ei tee.

Aloitteellisia ovat enää naisiin menevät, överi-itsetuntouset, narsismiin taipuvat ekstroverttimiehet, joista koituu jatkossa aina ongelmia.

Vierailija
14/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujompi nainen ei pärjää elamassa.

Vierailija
15/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, miehiä on jonoksi asti.

Vierailija
16/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/FFed3g

Reippaus on in

Vierailija
17/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, miehiä on jonoksi asti.

Mutta toinen juttu onkin sitten se, onko just sellasia miehiä kuin toivoisi.

Vierailija
18/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa...

Todennäköisesti on helppoa löytää puoliso, joka on ainakin vähän määräävä ja haluaa ehdottaa paikkaa kaapille. Ei suhde kuitenkaan välttämättä ole "alisteinen" tai ainakaan väkivaltainen.

Itse olin nuorena todella kiltti ja ujo. Mieheni sanoi ihastuneensa minuun juuri näiden ominaisuuksien vuoksi. Oikein hyvä, fiksu ja menestyvä mies. Meillä meni ekat 15 v erittäin hyvin. Saimme lapsia ja olin kotiäitinä, passasin myös miestä. Tykkäsin kun mies sanoi sen viimeisen sanan.

Minä kuitenkin muutuin. En enää halunnut olla kiltti ja ujo. Töissä olen pomo, olen esillä ja sanon mielipiteeni. Tuntui hassulta kotona olla pikkuvaimo. Tässä on miehellä ollut vähän sopeutumista.

Vierailija
19/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ujolla on paremmat vaistot kuin ahdistuneella ekstovertillä.

Vierailija
20/21 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin, että löytäminen ei välttämättä ole helppoa, mutta moni ujo mies haluaisi juuri ujon ja kiltin naisen.

Niin viesti on poistettu. Oli ilmeisesti numero 12 tämänhetkisen numeroinnin mukaan. Mikähän tuossakin niin kauheaa taas oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme