Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on 4 henkinen perhe ja jokaiselle on oma vessa talossa. Tätä ihmettelee vieraat aina!

Vierailija
28.09.2019 |

Tosiaan itse rakennettu talo ja täällä 4 vessaa. 2 alhaalla ja kaksi ylhäällä.
Usein nämä kaikki 4 ovat yhtä aikaa varattuja!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu siltä että ap:n tyylisessä kodissa kasvaa lapsia jotka eivät opi ottamaan toisia huomioon. Voin vain kuvitella sen parisuhdedraaman määrän kun tällainen lapsi aikuisena valloittaa ensimmäisen pienemmän kodin vessan tuntikausiksi eikä ollenkaan tajua ottaa toista kodin asukasta huomioon.

Vierailija
22/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jokainen siivoaa oman vessansa?

Tämä on aina ihmeellinen kommentti kun joku sanoo että talossa on ylimääräinen huone tai mitä nyt vaan ylimääräistä. Että kuka sen siivoaa ja siivotaanko sitä ikinä? Siivotaanhan varmasti???

Ei vessan siivoaminen mikään iso homma ole. Ja mitä vähemmän sitä käytetään, sitä vähemmän just nimenomaan vessassa on siivoomista. Ihan sama onko yks tai viis vessaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu siltä että ap:n tyylisessä kodissa kasvaa lapsia jotka eivät opi ottamaan toisia huomioon. Voin vain kuvitella sen parisuhdedraaman määrän kun tällainen lapsi aikuisena valloittaa ensimmäisen pienemmän kodin vessan tuntikausiksi eikä ollenkaan tajua ottaa toista kodin asukasta huomioon.

Miksi oletat, että tuollainen lapsi asuisi kenenkään kanssa ennen kuin on varaa asuntoon, jossa on 2 vessaa?

Omassa lapsuudenkodissa vessoja oli 3, asukkaita 4. En suostunut muuttamaan poikakaverin kanssa yhteen, koska en halunnut luopua omasta vessasta ja omista siisteyskäsityksistä. Poikakaverin mielestä olisi ollut kätevää muuttaa luokseni, minun mielestäni se oli vain hänelle edullinen tapa saada asunto keskustasta.

Yhteen muutettiin, kun molemmat oli töissä ja löytyi se asunto, jossa ei tarvitse jonottaa vessaan.

Vierailija
24/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että tuollainen lapsi asuisi kenenkään kanssa ennen kuin on varaa asuntoon, jossa on 2 vessaa?

Omassa lapsuudenkodissa vessoja oli 3, asukkaita 4. En suostunut muuttamaan poikakaverin kanssa yhteen, koska en halunnut luopua omasta vessasta ja omista siisteyskäsityksistä. Poikakaverin mielestä olisi ollut kätevää muuttaa luokseni, minun mielestäni se oli vain hänelle edullinen tapa saada asunto keskustasta.

Yhteen muutettiin, kun molemmat oli töissä ja löytyi se asunto, jossa ei tarvitse jonottaa vessaan.

En enää ikinä asuisi kenenkään kanssa ilman kahta WC:tä. Ihan tosi ärsyttävää.

Vierailija
25/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin varmaa. Teillä on myös varmaan linnan kokoinen talo?

Rakennuslaki kieltää tekemästä liian montaa wc:tä taloon!

Siis Oulun sohvaperunoiden talossa on varmaan 5 tai 6 wc:tä (osassa siis kylppärikin mutta anyways). Muistan tämän koska niiden talo oli niin kauan myynnissä ja joskus tätä ihmeteltiin että mihin niin monta vessaa tarvitsee.

Vierailija
26/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vessassa on neljä makuuhuonetta ja keittiö.

Vierailija
27/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerrostaloasunnossa on 2 wc:tä, toinen kylppärin yhteydessä ja toinen erillinen jossa ei ole ikkunaa. En ikinä käytä sitä erillis-wc:tä. Inhoan sitä ylikaiken. :D Mies käyttää sitä aina. Käyn aina ja ihan aina kylppärin wc:ssä. Ollaan tässä asuttu 6 vuotta enkä kertaakaan ole tehnyt tarpeitani pikkuvessaan. Isompi lapsi käyttää kumpaa huvittaa ja toinen lapsi on vielä vauva.

Vierailija
28/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitsit ja vaudevau!

Vierailija
29/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan asu niissä vessoissanne älyluuri kouraan kiinni kasvaneena? Puhelimenrassaajat ovat super rasittavia, kun jumittavat vessassa puoli tuntia. Eikö tule pukamat? Ehtiikö sonta kuivua hanuriin?

Vierailija
30/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on kai tuokin jonkinlainen saavutus elämässä.

4 vessaa. Jokaisella on oma vessa. Vau.

Vierailija
31/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vessaa ja talo on rakennettu 1950

Vierailija
32/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa maassa ihan normi käytäntö. Korkeintaan lapset saattavat jakaa vessan/kylpyhuoneen. Lisäksi on yksi vessa, jota vieraat voivat käyttää. Tilat nähdään yksityisenä, kuten makuuhuone.

Vierailija
33/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 hengellä 2 vessaa. Ihan hyvin on riittänyt tähän mennessä meille. En nyt montaakaan minuuttia kuluta päivässä vessassa enkä näe järkeväksi sitä että kulutetaan lämmitettäviä asuinneliöitä niin paljoa paikkaan jossa ei juurikaan vietä aikaa. Toki olen sitä mieltä että yksi WC meidän kokoiselle perheelle on liian vähän varsinkin aamuisin kun kaikki ovat lähdössä samoihin aikoihin kotoa.

Vierailija
34/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ihmettelevät että onko vieraille pihalla sit huussi?

Vierailija
35/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita isompia asuntoja, joissa voi olla kymmenenkin vessaa. Ei tarvitse ravata siivestä toiseen.

Vierailija
36/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietätte siis paljon aikaa vessoissanne. Ihan kiva.

Nauratti.

Tuli mieleen 70-lukulainen vessahuumori.  Istuimme vierekkäisissä kopeissa, kaveri huuteli: usein oltu näin, sitten kun alkaa putoileen..

Vierailija
37/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä:  mikähän siinä on kun usein näkee painajaisia että on vessassa?

Vierailija
38/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokaisella ainainen ripuli? Normaali ihminen pystyy pidättelemään sen 5min pissaansa odottaessaan vessan vapautumista.

Nämä on varmaan lihansyöjiä, jotka vääntää betonia puolisen tuntia jokainen. Yhden vessan talossa viimeinen joutuisi pidättelemään puolitoista tuntia.

Vierailija
39/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on vain kaksi ja vessoja on kaksi. Käytännössä mies käyttää toista ja minä toista. Oikein kätevää sanon minä.

Ruotsin kuningatar Silvia sanoi, että onnellisen suhteen salaisuus on omat kylpyhuoneet.

Olen samaa mieltä. Meillä miehellä ja mulla omat kylppäri.

Ja vieraita varten wc eli ns, powder room.

Vierailija
40/42 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani oli kolmelle hengelle kolme vessaa. Tosin yksi oli ”isän vessa” (pytty, bideesuihku ja lavuaari), yksi ”kylppäri” minun ja äitini käytössä (siellä kylpyamme, suihku jota ei saanut mihinkään korkealle kiinni, sekä tietysti pytty ja lavuaari), ja yksi ”saunan vessa” jonka ovea ei saanut lukkoon, siellä vain pytty ja lavuaari, saunan pukuhuoneen yhteydessä. Suihkussa käytiin saunan yhteydessä olevassa suihkuhuoneessa. Päivittäiset ylä- ja alapesut vessoissa.

Nykyään vanhempani asuvat kahdestaan ja asunnossa on kaksi vessaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan