Siis oikeasti, kaverini paistoi 800g jauhelihaa ja lisäsi sekaan vain 200g makaronia.
Sanoin, että sen pitäisi olla juuri toistepäin. Tuohan on pelkkää lihaa nyt koko makaronisotku!
Kommentit (30)
Meillä mies laitta yhden Torino-pussin ja n 700-800 gr jauhelihaa. Hyvää on.
Vierailija kirjoitti:
Kaverisi ilmeisesti haluaa kuolla suolistosyöpään tai haluaa avanteen.
Päästään vajaa selittää, että lihansyönnin vuoksi biologisesti sekasyöjät kuolevat suolistosyöpään. Mene hoitoon hullu.
Mikäs siinä, jos haluaa paskantaa verta tulevaisuudessa. Itse en suolistosyöpää haluaisi vaivoikseni.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku oikeasti vielä eläimen lihaa?
kukaan järkevä ei syö eläinten lihaa, kun ihmisen lihan on monin verroin parempaa.
Kelpais tuollainen nistipata just nyt, vaikka sitten suolistosyövän uhalla.
No jaa. Teen wokkia mihin tulee 600-700 grammaa tuoreita vihanneksia, 250-300 grammaa lihaa ja 50 grammaa nuudeleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään vajaa selittää, että lihansyönnin vuoksi biologisesti sekasyöjät kuolevat suolistosyöpään. Mene hoitoon hullu.
Onhan se punaisen lihan syöminen tutkimusten mukaan vaarallisempaa kuin tupakointi. Sitä faktaa ei mun hulluksi nimittäminen muuta. Vaikka haukkuisit kaikki asiaa tutkineet hulluiksi, niin se ei valitettavasti muuta faktoja eikä pelasta sua suolistosyövältä. Se ei ole mikään uskomuskysymys. Toki jokainen saa valita itse silti että syökö punaista lihaa vai ei. Oma keho, oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se punaisen lihan syöminen tutkimusten mukaan vaarallisempaa kuin tupakointi. Sitä faktaa ei mun hulluksi nimittäminen muuta. Vaikka haukkuisit kaikki asiaa tutkineet hulluiksi, niin se ei valitettavasti muuta faktoja eikä pelasta sua suolistosyövältä. Se ei ole mikään uskomuskysymys. Toki jokainen saa valita itse silti että syökö punaista lihaa vai ei. Oma keho, oma valinta.
Faktahan on se, että punainen liha on biologisen sekasyöjän perusravintoa. Jos asia kiinnostaisi sinua oikeasti, etkä vain propagandamielessä levittäisi täällä valeita, sinäkin ottaisit selvää miten noita tutkimuksia tehdään. Ne ovat kyselytutkimuksia, joissa esimerkiksi hampurilaisaterian syöminen ruksitaan punaisen lihan syömiseksi. Eli väitetään, että korrelaatio suolistosyöpiin johtuu nimenomaan punaisesta lihasta, eikä sen hampurilaisen vehnäpullasta, transrasvassa paistetuista ranskalaisista perunoista tai sokerilla kyllästetystä limonadista. Tuoreen punaisen lihan yhteyttä suolistosyöpiin ei ole edes tutkittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on se, että punainen liha on biologisen sekasyöjän perusravintoa. Jos asia kiinnostaisi sinua oikeasti, etkä vain propagandamielessä levittäisi täällä valeita, sinäkin ottaisit selvää miten noita tutkimuksia tehdään. Ne ovat kyselytutkimuksia, joissa esimerkiksi hampurilaisaterian syöminen ruksitaan punaisen lihan syömiseksi. Eli väitetään, että korrelaatio suolistosyöpiin johtuu nimenomaan punaisesta lihasta, eikä sen hampurilaisen vehnäpullasta, transrasvassa paistetuista ranskalaisista perunoista tai sokerilla kyllästetystä limonadista. Tuoreen punaisen lihan yhteyttä suolistosyöpiin ei ole edes tutkittu.
Huomaa että oot hurjasti lihaa syövä mies. Käännät kaiken kaiken muun syyksi paitsi sen mistä itse tykkäät eli punaisen lihan. No omapa on asiasi, jos haluat olla koekaniini. Ei kiinnosta enempää sun terveys. Eipähän oo mun terveys se.
Fiksu tyyppi. Ei niitä makaroneja mihinkään tarvita, pelkkiä tarpeettomia ylimääräisiä kaloreita.