Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltalehdessä moni nainen kehuu että selvästi (noin 20v) vanhemman miehen kanssa elämä on parasta, kannattaisiko kokeilla vähän säätää Tinderin ikähaarukkaa?

Vierailija
28.09.2019 |

Eihän siinä mitään menetä

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä tapaan nuorempia naisia jotka ovat jotenkin kiinnostuneita ja heillä on olemassa mieletön lista asioita miksi heille on parempi että mies on heitä itseään vanhempi. Kun sitten kysyn vastavuoroisesti että mitä minä saan siitä että nainen on nuorempi niin heillä ei sitten olekaan mitään vastausta kysymykseen.

Mielessäni on yksi merkittävä asia jota saan nuorelta naiselta :)

Jaa mikä?

Vierailija
82/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-iästä alkaen miehen paras potenssi alkaa olla mennyttä kalua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteella, jossa toinen osapuoli on 20 vuotta vanhempi, on tylsä loppu. Esim nelikymppinen nainen on parhaimmillaan ja 60-v mies alkaa olla jo vanhus.

Vierailija
84/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteella, jossa toinen osapuoli on 20 vuotta vanhempi, on tylsä loppu. Esim nelikymppinen nainen on parhaimmillaan ja 60-v mies alkaa olla jo vanhus.

Voi ollakin, mutta nämä ovat omia valintoja jokaiselle. Loppu voi tulla samanikäistenkin kanssa ja todennäköisesti tuleekin.

mies51v

Vierailija
85/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-iästä alkaen miehen paras potenssi alkaa olla mennyttä kalua...

Ei pidä paikkaansa. Tuohon 10 vuotta lisää niin voi tapahtua

mies51v

Vierailija
86/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet vaan ovat fyysisesti epäkiinnostavia, ei voi mitään. Mieluummin yksin kuin vanhan kanssa.

Vierailija
87/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin, mutta nämä ovat omia valintoja jokaiselle. Loppu voi tulla samanikäistenkin kanssa ja todennäköisesti tuleekin.

mies51v

Ei ollut kysymys lopun tulemisesta, vaan siitä, onko mukavaa olla vanhuksen kanssa parisuhteessa, kun itse on parhaimmillaan.

Vierailija
88/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Ei ollut kysymys lopun tulemisesta, vaan siitä, onko mukavaa olla vanhuksen kanssa parisuhteessa, kun itse on parhaimmillaan.

Parhaimmillaan nainen on 25 vuotiaana. Yli 4 kymppinen on kyllä kaukana siitä. Ei silti en sano että 5 kypänen mieskään sitä on.

mies51v

Vierailija
89/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Parhaimmillaan nainen on 25 vuotiaana. Yli 4 kymppinen on kyllä kaukana siitä. Ei silti en sano että 5 kypänen mieskään sitä on.

mies51v

Ihan kamala ajatus, 25-vuotias nainen ja 50-v mies!

Vierailija
90/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat miehet vaan ovat fyysisesti epäkiinnostavia, ei voi mitään. Mieluummin yksin kuin vanhan kanssa.

No hommaat sitten sen nuoren miehen ja ongelma on poissa.

Vierailija
91/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

Ihan kamala ajatus, 25-vuotias nainen ja 50-v mies!

Jätät vaan tekemättä. Sillä siitä selviää:D

mies51v

Vierailija
92/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tahtoisin 20 vuotta vanhemman miehen? ... en keksi yhtään syytä....

Vierailija
93/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tahtoisin 20 vuotta vanhemman miehen? ... en keksi yhtään syytä....

En minäkään. Jotkut vain päätyy yhteen oli ikä mikä tahansa. Sinua kohtaan ei ole mitään painostusta ja lähes varmasti päädyt yhteen oman ikäisen kanssa.

mies51v

Vierailija
94/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan auennut se koko alkuperäinen kolumni.

20v jäbät vaan etsii seksiä (ylläri?) ja vanhemmat parisuhdetta ja käy muutakin keskustelua mutta silti turnoff ja kirjottaja haluaa takas niihin 20v vain seksiä -jäbiin?

Selvä.

Aika harvassa nuo ison ikäeron parisuheet on. Siis parisuhteet. Jos seksiseuraa hakee niin mikäs siinä. Siihe ihan toimivaa.

Vai oikeestikko 40v yh hakee niitä parikymppisiä et sais lapsille isäpuolen? Ja 45-50v äijät ryhtyä vaippashowun ku se 25-30 haluaa lapsen.

Tai toinen on 45 ja työelämässä ja toinen 65 eläkkeellä.

Vierailija
95/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jollakin tuo voi olla hyvä asia ja jollakin ei.

Vierailija
96/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, eikö tule matcheja? Mulla tulee koko ajan, ikähaarukka 26-51. Just poistin sata.

N48

Älä kuvittele liikoja itsestäsi. Selvästi vain looran perässä noi alle 40

N20

Vierailija
97/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, eikö tule matcheja? Mulla tulee koko ajan, ikähaarukka 26-51. Just poistin sata.

N48

Älä kuvittele liikoja itsestäsi. Selvästi vain looran perässä noi alle 40

N20

No minkä muunkaan, itsestäänselvyys.

Vierailija
98/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on outoa, että ollaan ihan ihmeissään mitä mulla voi olla yhteistä? Joidenkin kanssa ei ole mitään yhteistä, vaikka ne olis syntynyt ihan samalla aikakaudella, toisen kanssa voi olla vaikkei lapsuudenjuttuja jaettaiskaan. Toiset ihmiset säilyy mielenkiintoisena läpi elämän, mutta ne ihmiset joiden mielikuvitus riittää just siihen, että 5 vuotta vanhempi on jo tosi vanha ei tule olemaan niitä.

Harvinaista taitaa olla nuo tosi suuren ikäeron parit. Elämäntilanne voi vaan olla näillä pareilla tosi eri ja se monesti rassaa.

Vierailija
99/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan liikaa, 20 vuotta vanhempi mies. Samanikäisen kanssa voi ajatella yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
100/102 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ihan auennut se koko alkuperäinen kolumni.

20v jäbät vaan etsii seksiä (ylläri?) ja vanhemmat parisuhdetta ja käy muutakin keskustelua mutta silti turnoff ja kirjottaja haluaa takas niihin 20v vain seksiä -jäbiin?

Selvä.

Aika harvassa nuo ison ikäeron parisuheet on. Siis parisuhteet. Jos seksiseuraa hakee niin mikäs siinä. Siihe ihan toimivaa.

Vai oikeestikko 40v yh hakee niitä parikymppisiä et sais lapsille isäpuolen? Ja 45-50v äijät ryhtyä vaippashowun ku se 25-30 haluaa lapsen.

Tai toinen on 45 ja työelämässä ja toinen 65 eläkkeellä.

Tämä ketju ei viittaa siihen kolumniin vaan artikkeliin jossa naiset kertovat omia hienoja kokemuksiaan seurustelusta selvästi vanhemman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme