Iltalehdessä moni nainen kehuu että selvästi (noin 20v) vanhemman miehen kanssa elämä on parasta, kannattaisiko kokeilla vähän säätää Tinderin ikähaarukkaa?
Kommentit (102)
Hih, eikö tule matcheja? Mulla tulee koko ajan, ikähaarukka 26-51. Just poistin sata.
N48
No höpö, höpö. Ei tuo kyllä mikään optimi ikäero ole. Samanikäinen on paras. Tietenkään sillekään ei voi luvata iloista loppua nykypäivänä
mies51v
Vierailija kirjoitti:
No höpö, höpö. Ei tuo kyllä mikään optimi ikäero ole. Samanikäinen on paras. Tietenkään sillekään ei voi luvata iloista loppua nykypäivänä
mies51v
Eikä varsinkaan ennenvanhaan.
Ei päde enää mun ikäluokassani. 75 v miehillä on pienemmät tulot kuin mulla eivätkä jaksa enää tehdä mua kiinnostavia asioita. Omaishoitajan nakki napsahtaisi aika pian.
N55
No ei kannata. Suurimmalla osalla (4/5) pariskunnista ikäero on alle 5 vuotta ja siihen on ihan hyvät syyt, miksi ihmiset toimii näin. Miksikään paappojen omaishoitajaksi ei kannata ryhtyä. Mies kun tulee tiettyyn ikään ,ei sillä pelaa mikään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Eikä varsinkaan ennenvanhaan.
Olen kyllä eri mieltä tuosta ja väitänpä, että mieleterveysongelmat kertoo samaa ja lähinnä naisten puolella.
mies51v
Mitä ihmettä tarkoitat?
Kokeilla saa toki jos haluaa. Minä en halua.
Millaisia tuloksia olette saaneet jos olette kokeilleet
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata. Suurimmalla osalla (4/5) pariskunnista ikäero on alle 5 vuotta ja siihen on ihan hyvät syyt, miksi ihmiset toimii näin. Miksikään paappojen omaishoitajaksi ei kannata ryhtyä. Mies kun tulee tiettyyn ikään ,ei sillä pelaa mikään....
Mies kun pitää kunnostaan ja terveydestään huolta, niin pelaa yllättävän pitkään. Kun ei suonet kovetu, niin jokin muu vielä kovettuu.
Kyllä! Vanhempi mies ei näe, kuule eikä haista mitään. Nainen voi rauhassa raahustaa pieruvekkareissa ja soittaa perätorveaan kananmunalta löyhkäten.
No kas, ikäerotuputusta.
IL:ssä ei taida tavikset juuri uutisissa pyöriä. Tinderissä pyörii, ja suurin osa todennäköisesti panoseuraa hakemassa. Näille yli 20v vanhemmille miehillekö nyt pitäisi olla itseään tyrkyttämässä jonkun iltiksen jutun takia? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tuloksia olette saaneet jos olette kokeilleet
"Tuloksia" :D
Vierailija kirjoitti:
mies51v
No mutta, mihis se alle 30v rakkauden kohde katosi? Ei lämmennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niitähän on vaikka kuinka. Ihmisestähän se on kiinni.
mies51v
Miehet, laittakaapa naisten ikähaarukka 20 vuotta YLÖSpäin. Jo alkaa vientiä olla ja voitte yllättyä myönteisesti, miten kivaa voi elämä olla itseä kypsemmän naisen kanssa. Ei ikäeron tarvitse aina olla niin, että mies on vanhempi. Eikä ikäeron tarvitse olla 20 vuotta, vährmpikin riittää.
Säädä vaan, siellä sinusta vähiten harmia kenellekään on.
Vierailija kirjoitti:
Hih, eikö tule matcheja? Mulla tulee koko ajan, ikähaarukka 26-51. Just poistin sata.
N48
Hui kauheata olet varmasti ihmeellinen lahja miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
Niitähän on vaikka kuinka. Ihmisestähän se on kiinni.
mies51v
Ei siitä kauaa ole kun mainostit rakastuneesi, ja muut naiset ei kiinnosta. Pätkiikö muisti?
Voisihan sitä kokeilla, katsoisi millaisia sieltä tulee. Alaraja 15v itseä vanhempi, yläraja 25v vanhempi.