Muita jotka saa kiksejä vastakkaisen sukupuolen tylyttämisestä?
Oon mies ja kehityin myöhään ja olin vielä todella pitkään tosi nuoren näköinen ja minut sai varmaan vaikuttamaan vielä nuoremmalta se, että olen aika lyhyt 168cm.
Yhtäkkiä kuitenkin aloin saada kehuja siinä 25 ikävuoden jälkeen, että olen komistunut todella paljon jne..
Huomasin, että yhtäkkiä naisia rupesikin kiinnostamaan ja tulemaan alotteita.
Mutta minäpä olin jo tottunut siihen tylytykseen mitä sain koko nuoruuteni enkä enää edes vilkuile naisiin päin..
Minulla on tosiaan vaimo jo ja ikää 33v.
Nautin siitä, että julkisilla paikoilla saan tylyttää naisia..
Välillä esimerkiksi joku yrittää hymyillä ja katsoa ohimennessä mutta minä en vilkaisekkaan sinne päin..
Samaa taktiikkaa käytän jokapuolella jos näen hyvännäköisen naisen jossain niin osaan kytkeä huomioni kokonaan pois hänestä!
Kommentit (8)
No eipä oo koskaan käynyt mielessä, että jonkun miehen hymyyn vastaamatta jättäminen ois tylyttämistä. Tai että hyvännäköisen miehen ignoraaminen olis sitä.
Jopa on tullut tylytettyä. Tai sitten käyttäydyttyä ihan neutraalisti tuntemattomien ihmisten keskellä.
Eli sä tylytät niitä, koska et kestä niiden huomiota vieläkää, koska itsetuntosi on lapsen asteella sen takia, koska satut olemaan lyhyt. Kannattais hymyillä ja iskeä silmää takaisin. Tosi moni nainen tykkää lyhyemmistä miehistä just sen takia kun tuntee itsensä "voimakkaammaksi". Oot nyt vähän hakoteillä mielestäni.
Sinä mikään mies ole vaan henkisesti keskenkasvuinen, herkkä ja epävarma pikkupoika. Pituudella ja ulkonäyllä ei ole mitään merkitystä sellaiselle ihmiselle, joka on sivistynyt ja sinut kaiken olevaisuuden kanssa.
Varmaan kukaan niistä naisista ei ole tiennyt sinun tylyttävän heitä 😀
Vastaavaati jos nainen on vastaan tullessa vakava, eikä vilksise sinua, niin hänkään ei tiedä, että tulkitset sen tylyttämiseksi.
Kaikenkaikkiaan tuollaisen passiivis-aggressiivisen naisvihan hautominen tekee eniten pahaa sinulle itsellesi.
Up