Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok hämmentyä jos mies vaatii/haluaa dna-testin että vauva on hänen? Siis haluaa todellisen todisteen.

Vierailija
28.09.2019 |

Mun ex vaati multa tätä ja lapsi tottakai hänen. Loukkaannuin siitä aika lailla, et miten voi epäillä mua etteikö lapsi olisi hänen. Toisen lapsen kohdalla ex tunnusti lapsen, eikä vaatinut verikokeita. Muita?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on oikein hyvä tapa osoittaa että on luottamuksen arvoinen, eikä ole pettänyt 😊

Vierailija
22/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse todennäköisesti jättäisin miehen tuollaisen vuoksi. Vaikka rakastaisin. En haluaisi olla suhteessa miehen kanssa, joka ei luota muhun. Samalla heräisi epäilys hänen omasta uskollisuudestaan, koska olisi valmis minusta sellaista uskomaan. Käytännössähän tuollaisen testin vaatiminen tarkoittaa sitä, että mies syyttää naista uskottomuudesta. Ja voihan testiä vaativalla miehellä olla taka-ajatuksena sekin, että voisi olla hänelle hyväkin juttu, jos paljastuisi ettei lapsi ole hänen. Eli vaikka esittäisi muuta, niin ei välttämättä ole valmis/halukas isäksi.

Mutta voisit olla suhteessa miehen kanssa, joka luulee olevansa lapsen isä, vaikka ei olekaan? Sekö olisi mielestäsi täysin hyväksyttävää, mutta se ei, että mies haluaa olla asiasta varma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itsekin halua tietää kenen se on. Tosin asia varmistuu vain jos oletettu isä on jo poliisin tietokannassa. Ja saakohan sitäkään tietoa jos nyt kyseessä ei ole varsinainen rikos.

Vierailija
24/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itsekin halua tietää kenen se on. Tosin asia varmistuu vain jos oletettu isä on jo poliisin tietokannassa. Ja saakohan sitäkään tietoa jos nyt kyseessä ei ole varsinainen rikos.

25/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse elänyt siinä käsityksessä, että molemmat luottavat toisiinsa, niin hämmentyminen on ihan ymmärrettävää. Sitä paitsi hämmentyminenhän on tahaton reaktio, totta kai se on ok.

Vierailija
26/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut yhdynnässä vain lapsen isän kanssa niin miten se lapsikaan olisi kenenkään muun? Kyllähän tuo testin vaatiminen on sellainen epäluottamuksen osoitus, että suhde olisi sitten siinä. Mitään syytä jatkaa ei olisi.

Vierailija
27/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän tämän etukäteen, mies kovassa virassa ja sanoo että on pakko tehdä se testi. En ole ihmeissäni vaan tajuan tilanteen.

Vierailija
28/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon testinhän pitäisi olla lakisääteinen. Eihän se ole oikein, että joku voi vaan tunnustaa lapsen omakseen, vaikka se ei olisi oma. Kyllähän sillä lapsen biologisella isällä pitäisi olla ensisijainen oikeus omaan lapseensa, ja äidillä velvollisuus ilmoittaa hänelle isyydestä , jos se on mahdollista. Naisille ei voi käydä niin, että joku toinen nainen vain tunnustaisi teidän lapsen omakseen, mutta miehille voi.

Tietysti lisäksi se, että miehet voivat joutua pitkäaikaiseen elatusmaksukierteeseen jonkun muun lapsesta. Onhan se aika outoa, että voi joutua petoksen uhrina maksamaan pettäjälle huomattavia korvauksia jopa 15 vuotta. Tämä saattaa ajaa köyhyyteen ja sitäkautta estää hankkimasta omia lapsia.

Kolmas syy dna testeihin on se, että selviää jo varhain, onko sairaalassa mennyt pennut sekaisin. Näitäkin kuitenkin tapahtuu kaikesta huolimatta.

Vierailija
29/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ollut yhdynnässä vain lapsen isän kanssa niin miten se lapsikaan olisi kenenkään muun? Kyllähän tuo testin vaatiminen on sellainen epäluottamuksen osoitus, että suhde olisi sitten siinä. Mitään syytä jatkaa ei olisi.

Voihan sitä miehenkin esinahan alla kulkeutua jonkun toisen miehen spermaa naiseen, vaikka ei nainen itse olisikaan jakanut rieskaansa. Miehethän telakoituu saunailloissa ja kaikenlaista ryhmätoimintaakin tapahtuu.

Vierailija
30/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisena ymmärrä miksi tuosta pitäisi loukkaantua. Se on vaan fakta ettei _kehenkään_ voi luottaa 100%, eikä isyystestin pyytäminen mielestäni tarkoita että syyttää pettämisestä, haluaa vain varmistua. Mielestäni miehilläkin on siihen täysi oikeus, niinkuin nainenkin saa olla täysin varma että kyseessä on oma lapsi.

Jos joskus lapsia teen niin voisin jopa itse pyytää että käydään isyystestissä niin ei ole eikä tule mitään epäselvää.

N23

Mukava nähdä että järkeviäkin naisia on olemassa vauva palstalla!

Jos mä haluisin lapsia mun tulevan vaimon kanssa niin ilmoittaisin jo hyvissä ajoin et vaadin sit isyystestin ennenkuin aletaan edes yrittämään lapsentekoa.

Vierailija
31/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on oikein hyvä tapa osoittaa että on luottamuksen arvoinen, eikä ole pettänyt 😊

Mutta miksi tuollaiselle miehelle haluaisi sen osoittaa? Kunnioitus miestä kohtaan olisi jo mennyt eikä silloin sillä ole merkitystä, luottaako minuun vai ei

Vierailija
32/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jo uskoa ettei sitä hyvävirkaista poikaystävää ole olemassa, se oli joku baaripano eikä se vaadi sulta nyt mitään testejä.

Vierailija
33/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika miehet harrastaa keskenään seksiä ja saa naisen raskaaksi siis väärä mies. Voi järkytys.

Vierailija
34/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi kyllä pahan luokan loukkaus, jos kyse olisi avo/aviomiehestä eli pysyvästä parisuhteesta. Geenitestin vaatiminen on viesti siitä, ettei puoliso luota vaimonsa uskollisuuteen ja pettää mahdollisesti itse minkä kerkiää.

Jos taas kyse olisi avoimesta suhteesta tai satunnaispanosta tapahtuneesta vahinkoraskaudesta, haluaisin itsekin testin.

Vierailija
35/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon testinhän pitäisi olla lakisääteinen. Eihän se ole oikein, että joku voi vaan tunnustaa lapsen omakseen, vaikka se ei olisi oma. Kyllähän sillä lapsen biologisella isällä pitäisi olla ensisijainen oikeus omaan lapseensa, ja äidillä velvollisuus ilmoittaa hänelle isyydestä , jos se on mahdollista. Naisille ei voi käydä niin, että joku toinen nainen vain tunnustaisi teidän lapsen omakseen, mutta miehille voi.

Tietysti lisäksi se, että miehet voivat joutua pitkäaikaiseen elatusmaksukierteeseen jonkun muun lapsesta. Onhan se aika outoa, että voi joutua petoksen uhrina maksamaan pettäjälle huomattavia korvauksia jopa 15 vuotta. Tämä saattaa ajaa köyhyyteen ja sitäkautta estää hankkimasta omia lapsia.

Kolmas syy dna testeihin on se, että selviää jo varhain, onko sairaalassa mennyt pennut sekaisin. Näitäkin kuitenkin tapahtuu kaikesta huolimatta.

No jos on 15 vuotta pitänyt omanaan, niin kyllä se sitä on, biologiasta viis.

Erään sukulaiseni vaimo halusi isyystestin kun ero tuli....tiesi itse että oli pettänyt ja halusi sillä varmistaa että lapsi olisi enemmän hänen.

Sukulaiseni piti kyllä kiinni isän oikeuksistaan vaikkei lapsi ollut biologisesti hänen.

Vierailija
36/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta vaakakupin toisella puolella on kaikki se sosiaalinen, henkinen ja taloudellinen vastuu, mitä lapsen kasvattamisesta tulee, ja toisella puolella se että pahoittaa jonkun naisen mielen hetkellisesti.

Miettikääs nyt vähän

Ei mitenkään hetkellisesti. Kyllä se pysyvästi rikkoo sen ihmissuhteen. Itse en enää koskaan tulisi kunnioittamaan tuollaista miestä. Asialliset lapseen liittyvät asiat toki hoitaisin.

Jos toinen haluaa rikkoa suhteen niin se ei ole testistä kiinni.

Vierailija
37/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mieheltä kenen muun kanssa se kuvittelee minun panneen.

Vierailija
38/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella ottaa noin koville niin on syytäkin testata.

Vierailija
39/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 prosenttia naisista on pettänyt kumppaniaan ja myös onnellisessa parisuhteessa olevat ihmiset pettävät.

Vierailija
40/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet tutkivat kaiken sukulaisen firmasta jos siitä aikoo ostaa osan. Taloudellisista asioista ei kannata tinkiä ja selvityksissä ei ole mitään henkilökohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi