Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok hämmentyä jos mies vaatii/haluaa dna-testin että vauva on hänen? Siis haluaa todellisen todisteen.

Vierailija
28.09.2019 |

Mun ex vaati multa tätä ja lapsi tottakai hänen. Loukkaannuin siitä aika lailla, et miten voi epäillä mua etteikö lapsi olisi hänen. Toisen lapsen kohdalla ex tunnusti lapsen, eikä vaatinut verikokeita. Muita?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok hämmentyä.

Vierailija
2/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok hämmentyä. Suurin osa ei vaadi dna testejä isyydestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Oli aikoinaan kova paikka kun en tosiaan pettänyt häntä. Lapsi vieläpä on täysin isänsä näköinen.

Vierailija
5/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä saisi teettää testin ja sen jälkeen maksaisi elarit viimeisen päälle.

Vierailija
6/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olisitte yhdessä onnellinen aviopari, niin silloin olisi kyllä hävytön vaatimus, mutta tuo sana ex antaa oikeuden kyseenalaistaa vaikkakin turhaan epäilisi

Vierailija
7/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todennäköisesti jättäisin miehen tuollaisen vuoksi. Vaikka rakastaisin. En haluaisi olla suhteessa miehen kanssa, joka ei luota muhun. Samalla heräisi epäilys hänen omasta uskollisuudestaan, koska olisi valmis minusta sellaista uskomaan. Käytännössähän tuollaisen testin vaatiminen tarkoittaa sitä, että mies syyttää naista uskottomuudesta. Ja voihan testiä vaativalla miehellä olla taka-ajatuksena sekin, että voisi olla hänelle hyväkin juttu, jos paljastuisi ettei lapsi ole hänen. Eli vaikka esittäisi muuta, niin ei välttämättä ole valmis/halukas isäksi.

Vierailija
8/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ex ja olet varma, miksi välittäisit. Mene vain, jos maksaa matkakulut ym.

Vierailija
9/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olen ap. Itse samoja ajattelen kuin edellinen kirjoittaja, yhdessä oltiin kuitenkin yli 12 vuotta ekan lapsen syntymän jälkeen. Mutta ehkä mies ei ollut valmis isäksi ja vaati testiä.

Vierailija
10/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hämmentyisin koska ollaan molemmat miehen kanssa syrjäänvetäytyviä kodin ulkopuolisessa elämässä, ja puhutaan tästä avoimesti. Eri asia jos olin sellainen jolla on ystäviä, kävisin ehkä baareissa ja työskentelisin toimistossa.

Vierailija
11/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. DNA-testi pitäisi itse asiassa olla pakollinen.

Vierailija
12/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta vaakakupin toisella puolella on kaikki se sosiaalinen, henkinen ja taloudellinen vastuu, mitä lapsen kasvattamisesta tulee, ja toisella puolella se että pahoittaa jonkun naisen mielen hetkellisesti.

Miettikääs nyt vähän

Vierailija
13/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta vaakakupin toisella puolella on kaikki se sosiaalinen, henkinen ja taloudellinen vastuu, mitä lapsen kasvattamisesta tulee, ja toisella puolella se että pahoittaa jonkun naisen mielen hetkellisesti.

Miettikääs nyt vähän

Miksi mies ei ajattele noita asioita ennenkuin alkaa lapsenteko hommiin?

Vierailija
14/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse loukkaantuisin. Tuohan olisi kuin suoraan sanoisi "epäilen sinun pettäneen". Aha, kiitti luottamuksesta. Ja kaikki sanonnat pettäjät syyttelee petettyä pettämisestä jne. Epäluottamus kasvaisi molemmin puolin ja ainekset huonolle parisuhteelle olisi kasassa.

Vierailija
15/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena ymmärrä miksi tuosta pitäisi loukkaantua. Se on vaan fakta ettei _kehenkään_ voi luottaa 100%, eikä isyystestin pyytäminen mielestäni tarkoita että syyttää pettämisestä, haluaa vain varmistua. Mielestäni miehilläkin on siihen täysi oikeus, niinkuin nainenkin saa olla täysin varma että kyseessä on oma lapsi.

Jos joskus lapsia teen niin voisin jopa itse pyytää että käydään isyystestissä niin ei ole eikä tule mitään epäselvää.

N23

Vierailija
16/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hämmentyä

Vierailija
17/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisena ymmärrä miksi tuosta pitäisi loukkaantua. Se on vaan fakta ettei _kehenkään_ voi luottaa 100%, eikä isyystestin pyytäminen mielestäni tarkoita että syyttää pettämisestä, haluaa vain varmistua. Mielestäni miehilläkin on siihen täysi oikeus, niinkuin nainenkin saa olla täysin varma että kyseessä on oma lapsi.

Jos joskus lapsia teen niin voisin jopa itse pyytää että käydään isyystestissä niin ei ole eikä tule mitään epäselvää.

N23

"Kuule Pertti, tehdään sitten lapsen synnyttyä isyystesti, niin saadaan selville, onko lapsi sinun".

Vierailija
18/45 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ex ja olet varma, miksi välittäisit. Mene vain, jos maksaa matkakulut ym.

Minne aloittajan pitää mennä ja mitä ihmeen matkakuluja eksän pitää maksaa?

Vierailija
19/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
20/45 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt vähän

Ei mitenkään hetkellisesti. Kyllä se pysyvästi rikkoo sen ihmissuhteen. Itse en enää koskaan tulisi kunnioittamaan tuollaista miestä. Asialliset lapseen liittyvät asiat toki hoitaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi