Onko teidän mielestänne prinsessa Beatricen kihlattu hyvännäköinen?
Kommentit (35)
Nyt en itse vaan näe mitä merkitystä sillä on miellyttääkö kyseinen heppu jonkun palstatyypin silmää vai ei. Todennäköisesti hän on hyvän kasvatuksen saanut, hyvä keskustelija ja hauskaa seuraakin ehkä. Kellepä ei sellainen mies kelpaisi ;D Eikä siitäkään nyt varinaisesti haittaa ole että tyyppi kuuluu vanhaan aatelissukuun.
Toivottavasti lapsi perii isänsä ulkonäön. Ruotsin prinssi lyö tämän laudalta mennen tullen.
Sulhanen on hyvännäköinen. Beatrice näyttää jollain tapaa hieman kolholta.
Vierailija kirjoitti:
Charleskin nai taviksen.
Kumpikin vaimoista yläluokkaa.
Diana aatelissukuinen, jaarlin tytär.
Vierailija kirjoitti:
On miellyttävän näköinen, ehkäpä komeakin. Sukunimi kivan mahtipontinen :D Ulkonäölliseltä tasoltaan ei B yllä lähellekään miestä. Mutta onnekseen on kuningattaren sukua.
Mieshän on italialaista aatelistoa, ettei ihan turha tyyppi hänkään ole. Beatricen kanssa samaa tasoa, toivottavasti tekee prinsessan onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en itse vaan näe mitä merkitystä sillä on miellyttääkö kyseinen heppu jonkun palstatyypin silmää vai ei. Todennäköisesti hän on hyvän kasvatuksen saanut, hyvä keskustelija ja hauskaa seuraakin ehkä. Kellepä ei sellainen mies kelpaisi ;D Eikä siitäkään nyt varinaisesti haittaa ole että tyyppi kuuluu vanhaan aatelissukuun.
Juu no tuskin sillä merkitystä on...mutta saa kai sitä nyt jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemmin kysymys on toisin päin, onko Beatrice hyvännäköinen? Melkoisesti tullut äitinsä näköiseksi.
Heh, taidamme kaikki tietää vastauksen...pahasti on Fergie rupsahtanut.
Muistan ikuisesti ne B:n ja Eugenien hattuviritykset jostain häistä. Kuka niiden stailisti oikein on? Ihan hirvittävät.
Minusta ne hatut kuvastaa noiden prinsessojen huumorintajua. Ihmiset ei vaan ymmärrä kun ovat niin paskan jäykkiä.
Minä ainakin olen todella huumorintajuinen, mutta en ymmärrä (tai huumori ei sitten vaan riitä) miksi jonkun häissäkin on mentävä huumorilla, ja noin irvokkaasti? Häätkin voivat olla "hauskat ja vapaamuotoiset", mutta kyllä nuo kaksi varastivat show'n ihan täysillä. Outoa huumoria, ei voi muuta sanoa. Ja milloin nähdään se toinen puoli, tyylikkyys ja arvokkuus?
Eugenie tosin oli kaunis omissa häissään. Odottelen Beatricen pukua.
No eikä varastaneet. Ne oli vain hatut. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Naiset arvostelemassa miestä :D Onko tällekin etsittävä joku merkitys? Ja tuskin kyseisellä hepulla menee pasmat sekaisin, kun kuulee av-palstan pisteytyksestään. Liikkuu ehkä hieman eri piireissä.
Todellinen saalishan se on kaikin puolin, eipä siinä mitään. Toivottavasti onni säilyy ja rakkautta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Charleskin nai taviksen.
Voi helv....i, taas näitä... Ei, Diana EI ollut tavis, vaan kuului hyvin vanhaan ja arvokkaaseen Spencerien aatelissukuun, isänsä oli jaarli. Diana oli sukua melkein kaikille aatelisperheille.
Vierailija kirjoitti:
Charleskin nai taviksen.
Philip tyylilleen uskollisena totesi Charlesin avioliitosta "Näinä aikoina on vaikea löytää neitsyttä."
Onpa komea mies.
Ei olisi arvannut että rumempi sisko saa parhaimman näköisen miehen.
Luonteista sitten ei tietysti ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemmin kysymys on toisin päin, onko Beatrice hyvännäköinen? Melkoisesti tullut äitinsä näköiseksi.
Heh, taidamme kaikki tietää vastauksen...pahasti on Fergie rupsahtanut.
Muistan ikuisesti ne B:n ja Eugenien hattuviritykset jostain häistä. Kuka niiden stailisti oikein on? Ihan hirvittävät.
Minusta ne hatut kuvastaa noiden prinsessojen huumorintajua. Ihmiset ei vaan ymmärrä kun ovat niin paskan jäykkiä.
Minä ainakin olen todella huumorintajuinen, mutta en ymmärrä (tai huumori ei sitten vaan riitä) miksi jonkun häissäkin on mentävä huumorilla, ja noin irvokkaasti? Häätkin voivat olla "hauskat ja vapaamuotoiset", mutta kyllä nuo kaksi varastivat show'n ihan täysillä. Outoa huumoria, ei voi muuta sanoa. Ja milloin nähdään se toinen puoli, tyylikkyys ja arvokkuus?
Eugenie tosin oli kaunis omissa häissään. Odottelen Beatricen pukua.
No eikä varastaneet. Ne oli vain hatut. 🙄
Niin olivat. Mutta kammottava oli ainakin Eugenien täysin istumaton kolttu.
Ja aina silloin tällöin noita hattukuvia näkee lehdistä vieläkin, eli eivät ole unohtuneet. Kaipa tämä sitten oli tarkkaan harkittu kokonaisuus.
Ihmettelen vaan, että miksi joku haluaa tehdä itsestään epämiellyttävän näköisen. Vertaan tässä nyt upeaan Amal Clooneyyn, jonka keltainen eleganssi jäi toisella tavalla mieleen.
Andrew- kohu varjostaa tyttären häitä.
Toivottavasti joutuu vastuuseen.
Samoin Edward.