Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli poliittinen vakaumuksesi 18-22-vuotiaana?

Vierailija
28.09.2019 |

Itse olin konservatiivinen ja antivasemmistolainen nationalisti ja demokratian, kapitalismin ja globalisaation vastustaja. Kannatin myöskin valkoisen rodun puolesta käytävää taistelua.

Nykyään en ole enää erityisen kiinnostunut poliittisista ideologioista enkä ole idealisti kuten nuorempana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä - anarkisti. 

Nyt nelikymppisenä olen lähinnä republikaani - talousliberaali arvokonservatiivi. Suomessa kaikki puolueet on vasemmistopuolueita, äänestäminen täyttä pakkopullaa. 

Vierailija
22/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittinen valaumukseni oli tuolloin, että tänne saa tulla laivalasteittain larissoja muttei yhtään ahmedia. Ajattelen nykyäänkin niin ja olen kuusikymppinen.

Olet väärässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolainen. Nykyään olen edelleen vihervasemmistoon kallellani ja tulen luultavasti aina olemaan, mutta olen realistisempi, maltillisempi, ja taivun myös kritisoimaan tätä suuntaa ja sen aiheuttamia ilmiöitä. Ymmärrän myös nykyään kaikkia poliittisia puolueita ja niiden lähtökohtia kun taas nuoruudessa monet puolueista näyttäytyivät vähän kuin pahuuden ilmentyminä, ja ihmettelin miksi kukaan niitä äänestää. Heh.

Vierailija
24/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja on edelleen, vahvistuu vain, kun on punavihreä hallitus vallassa.

Vierailija
25/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin nyt yli 40v, maltillisen äärioikeiston kannattaja.

Eiköhän tuossa ole jonkinlainen ristiriita?

Vierailija
26/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Ei ollut silloin, ei ole nytkään.

Poliittinen aktiivisuus on siis niin noloa et ei mitään rajaa...

Totta. Poliittinen vakaumus tuntuu olevan kehitystä jarruttava asia numero yksi. Jostain syystä hallituksesta pudonneet puolueet alkavat oppositiossa vastustaa niitä asioita, joita vielä kannattivat hallituksessa. Ja sama päinvastoin.

Vierailija
27/29 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin keskustalainen kunnes tuli syksyllä 2015 vyöry maahamme ja siirryin persujen kannattajaksi ja olen edelleen. Myös keskustan liika liberaalius vaikutti tähän ja persut on ainoa isompi konservatiivipuolue.

Vierailija
28/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vasemmistopuolueita muistaakseni äänestin parit ensimmäiset vaalit, joissa sain äänestää. Ja äänestin EU:hun liittymistä vastaan. Ihan ekat oli muistaakseni presidentinvaalit, joissa äänestin Claes Andersonia. Myöhemmin päädyin liittymään vihreiden jäseneksi ja olen vieläkin. Harkitsin myös SDP:tä ja vasemmistoliittoa, mutta tuntui että vihreissä oli ainakin omalla paikkakunnallani paremmin sellaista porukkaa, jonka kanssa oli mukava toimia. Nykyään olen lähinnä rivijäsen, mutta ehkä vielä joskus osallistun aktiivisemminkin, esim. asetun ehdolla kuntavaaleissa. 

Vierailija
29/29 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anarkisti! Punk’s not dead. Wannabe punkkari joka oli kalju. Ajattelin että kaikki on paskaa ja media yms. Yrittää vaan aivopestä meitä. Politikot esim. 9/11 on kaikki heidän järjestämää. Uskoin kaikkiin salaliittoteorioihin. Ja noh.. vieläkin uskon. T:N 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi