Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehen halutuin ominaisuu, kerron sen nyt.

Vierailija
28.09.2019 |

Se on taito selvitä rauhallisena ja kyky huolehtia muista. Mikäli mies osoittaa näitä sankariominaisuuksia,, hän on naisten silmissä vastustamaton alfa. Nainen kuin nainen haluaa pystyä luottamaan siihen että mies pystyy tarvittaessa pelastamaan hänet. Biologiaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun vetoaa jos mies kykenee järjestelemään asioitani ja huolehtii minusta. Olen itse kahden lapsen jo aikuisen äiti joten olen itsekin kantanut huolta muista.

Vierailija
22/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi pystyä huolehtimaan naisesta, kun mies ja nainen ovat yhdenvertaisia?

Aloitus kuulostaa minusta siltä, että naisen pitäisi olla miehen suojeluksessa eli alaisuudessa?

Muistuttaisin että eletään 2010 lukua eikä kivikautta.

Biologia ei muutu yhtä nopeasti kuin kulttuuri. Eikä se, että mies kykenee huolehtimaan tarkoita sitä, että nainen olisi miehen suojeluksessa tai alaisuudessa. Mutta nainen ei pysty tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen josta hänen tulee huolehtia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kautta historian joutunut ottamaan huomioon sen, että miehet ovat isompia ja vahvempia. Maailma ei myöskään ole ollut mikään tasa-arvoinen tai reilu paikka. Ei ihme, jos miehen koko ja kyky huolehtia perheestään ja turvata perheen elämä on naisissa vieläkin sisäänrakennettuna toiveena.

Vierailija
24/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen melkoisen komea ja kyllä se on auttanut varsinkin koska olen työtön.

Olen suht varma että ihan tavallisen näköisenä olisin nytkin yksin. Karua mutta totta. Toisaalta en hae rikasta naista koska materia ei mulle tärkeintä.

Vierailija
25/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huolehdit naisesta kun ei nykypäivän nainen tarvitse miehen apua missään. Suojelua miltä? Susilta vaiko karhuilta? Lapsenkin voi nainen hankkia yksin. Minulla on tarpeeksi huolehtimista omissakin asioissa, puhumattakaan että pitäisi vielä huolehtia jonkun muun asioita. Eikö juuri naiset sano ettei miehet kykene keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan?

Vierailija
26/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai naisista täytyy oikein "huolehtia". Lapsiko olet? 

Kyllähån se on nainen joka huolehtii kaikista ja on vastuussa kaikesta. Mies on aikuislapsi. Sitä korvaa tietenkin iso ahkerasti käytössä oleva penis.

Vierailija
27/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin miehen, jonka kroppa on riittävän raamikas, hintelää tappia en tarvitse. Huumorintaju sekä seksissä hyvä, niin täydellistä on :)

Vierailija
28/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Biologia ei muutu yhtä nopeasti kuin kulttuuri. Eikä se, että mies kykenee huolehtimaan tarkoita sitä, että nainen olisi miehen suojeluksessa tai alaisuudessa. Mutta nainen ei pysty tuntemaan seksuaalista vetoa mieheen josta hänen tulee huolehtia. [/quote]

.

Tämä.

Alfamiehet ovat kaikki juuri tuollaisia, hillittykäytöksisiä ja hitaammat/hallitummat eleet ja tapa liikkua kuin muilla. Hyvä ryhti. Rauhallinen tapa puhua, eivät koskaan menetä malttia ja huuda. Sellainen vaikutelma, että heillä on tilanne koko ajan hallinnassa. Määrätietoinen ja rauhallinen vailutelms.

Siksi olen hylännyt tinderit ja nettideitit, koska kuva ei kerro tuosta olemuksesta. Minuun vetoaa eniten juuri tuo miehen tietynlainen itsevarma ja rauhallinen olemus ja tapa liikkua, ja sen näkee vain livenä.

Vierailija
29/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ominaisuuksilla ei ole mitään merkitystä, jos hän ei edes ole "markkinoilla" vaan istuu viikonloput kotona.

Vierailija
30/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla tai muulla omaisuudella ei ole koskaan merkitystä naiselle, mutta silti aina vahingossa he valitsevat varakkaita miehiä. Tässsäkin ketjussa miehen varakkuuden merkityksen myöntävät vain trollit. Miksiköhän?

Ai? Mun rakastettu on köyhempi kuin minä. Hoikka, lyhyt. Ei oo komea, mutta on IHANIN.

Noi teidän selitykset on niin surkeita. "Kyllä mulla naisia olisi mutta kun on pieni leuka tai lompakko. Muuten olisi, ihan oikeasti, monta." N50

Vierailija
31/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten huolehdit naisesta kun ei nykypäivän nainen tarvitse miehen apua missään. Suojelua miltä? Susilta vaiko karhuilta? Lapsenkin voi nainen hankkia yksin. Minulla on tarpeeksi huolehtimista omissakin asioissa, puhumattakaan että pitäisi vielä huolehtia jonkun muun asioita. Eikö juuri naiset sano ettei miehet kykene keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan?

Huolehtia naisesta = Kysy mitä hänelle kuuluu, kuuntele ymmärtääksesi et vastataksesi, ole läsnä, arvosta hänen näkemyksiään. Suojella= älä mitätöi hänen ulkonäköään, kehon kykyä synnyttää, suojele hänen psyykettään kohtelemalla hyvin. Nämä muuten maksaa 0 euroa ja silti hemmetin harvinaisia juttuja miehessä.

Vierailija
32/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla tai muulla omaisuudella ei ole koskaan merkitystä naiselle, mutta silti aina vahingossa he valitsevat varakkaita miehiä. Tässsäkin ketjussa miehen varakkuuden merkityksen myöntävät vain trollit. Miksiköhän?

Ai? Mun rakastettu on köyhempi kuin minä. Hoikka, lyhyt. Ei oo komea, mutta on IHANIN.

Noi teidän selitykset on niin surkeita. "Kyllä mulla naisia olisi mutta kun on pieni leuka tai lompakko. Muuten olisi, ihan oikeasti, monta." N50

Valitettavasti 30 vuotta nuoremmat mimmit eivät tunnu ajattelevan samalla tavalla, omakin exä petti ja lähti raamikkaan painijan matkaan. :(

Vierailija
33/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole velvollinen puolustelemaan näille pelleille valintojasi. Antaa heidän elää ihan omassa mielikuvitusmaailmassaan, itse he siitä "laskun" yksinäisyydellään maksavat.

Vierailija
34/34 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai naisista täytyy oikein "huolehtia". Lapsiko olet? 

Kyllähån se on nainen joka huolehtii kaikista ja on vastuussa kaikesta. Mies on aikuislapsi. Sitä korvaa tietenkin iso ahkerasti käytössä oleva penis.

Missä  todellisuudessa?

Miksi sitten valitset itsellesi lapsimiehen? 

Miehet tämän maailman ovat rakentaneet ja sitä pyörittävät.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän