Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta kiinnostuksenkohteita, mitä sinulla on, joita et yleensä kerro muille

Vierailija
27.09.2019 |

Onko muilla tällaisia? Historia, salaliittoteoriat, mitä vaan..

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuslääketiede. Helposti saa friikin ja häiriintyneen maineen, jos tämän menee julkisesti ääneen kertomaan. Aika monella tulee assosiaatio netissä aitoja ihmisentappamis- ja kidutusvideoita päivät pitkät katselevaan kaheliin, vaikka itse en sellaista pysty katsomaan edes muutamaa sekuntia.

Hauskaa tässä on se, että olen muuten jokseenkin lääkäri- ja sairaalakammoinen. En pysty katsomaan edes fiktiivisten sairaalasarjojen leikkaussalikohtauksia. Ilmeisesti pelkään alitajuisesti sitä, että potilas herää anestesiasta kesken kaiken ja kärsii. Kuolleiden kohdalla tätä pelkoa ei ole.

Vierailija
2/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut rikoksista. Katson Friiltä murhaohjelmia, luen välillä Alibia, tsekkailen m urhista. (En silti ole kovin kiinnostunut rikosromaaneista kirjallisuuden lajityyppinä.)

Olen varma, että monen mielestä murhajutut ym. eivät sovi imagooni. Enpä niistä sitten juurikaan smalltalkkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waffen-SS. nuo jotka aikoinaan taistelivat ja kuolivat aatteensa puolesta.

Vierailija
4/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten välinen seksi

Vierailija
5/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M u rha info & Lentoturmatutkinta tyyliset asiat.

Vierailija
6/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi nössöä aiempiin verraten, mutta olen tosi kiinnostunut kaikenlaisista työkaluista. Haahuilen jossain Motonetissa hikisten äijien seassa tutkimassa hyllyjen sisältöä. Oletan ettei kukaan osaa epäillä tätä minusta, koska esim. jos kodissani tarvitsen ammattiapua, kohdellaan kuin en erottaisi lukkopihtejä vesurista.

Vierailija
7/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakitekstit. Jaksan perehtyä lähes minkä tahansa aiheen lakeihin.

Vierailija
8/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen pukeutumistyyli. Töihin, harrastuksiin yms pukeudun "miesmäisesti", mutta kotona heitän housut pois ja pukeudun hameisiin ja mekkoihin. Ihailen myös jos kadulla tulee vastaan nainen mekossa yms, ja joskus selailen netistä kuvia, missä on kauniita naisellisia naisia. Ehkä joskus kehtaan itsekkin tehdä "täyskäännöksen" pukeutumisen suhteen ja pistää mekon julkiselle paikalle.

PS. olen hetero, mutta ehkä mukana on hieman lesboutta.

Vierailija
9/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanfiction. Muuten voisin kertoakin, mutta ikäiseni (50+) eivät yleensä edes tiedä mitä se on.

Vierailija
10/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuelokuvat, tätä ei tule monille paljastettua. Ja minusta tuskin moni uskoisi että pelkään niitä ihan hitosti. Oma salainen harrastukseni jota teen yksin..

Vierailija
11/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykedeeliset huumeet. Kiinnostaa se kokemus, minkä niistä saa. Olen päässyt masennukseen liittyvistä itsemurha-ajatuksistakin niiden ansiosta, mutta eihän tällaisista voi oikein puhua ellei tiedä toisen osapuolen olevan myönteisellä kannalla. Toisaalta kyllä pitäisi, sillä mielestäni asia on tärkeä, monet ihmiset voisivat saada niistä apua mt-ongelmiin ja esim. psilosybiinisienet auttavat myös ns. itsemurhapäänsärystä kärsiviä.

Vierailija
12/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Donald Trumpia erittäin syvästi, ei voi kuin ihailla häntä kaikinpuolin ja pitää siitä miten uskomattoman hienon viestin hän twiittasi tänäänkin: https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1178055467987275776

Ei voi kuin rakastaa tuota, että hän taistelee ihmistensä eteen. Jokainen päivä sitä miettii, että ei voi mitenkään rakastaa tuota presidenttiä yhtään enempää. Mutta sitten tulee seuraava päivä ja häntä rakastaa entistä enemmän.

Vierailija
13/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätysompelu. Sitä pidetään vieläkin omituisena harrastuksena jos kerron siitä. Muuten kukaan ei sano mitään vaikka kulkisin päivät pääksetysten vaikka appivanhempien vanhasta pöytäliinasta tehty mekko yllä ihmisten ilmoilla.

Muutenkin harrastus on auttanut soveltamaan muitakin käytöstä hylättyjä komponentteja uudella tavalla.

Pidän myös kännyköiden korjaamisesta.

Vierailija
14/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut.

Seuraan eri maiden karsintoja netin kautta. Viisukuppilassa minulla on profiili ja käyn sinne kommentoimassa muiden euroviisufanien tapaan eri maiden edustus viisuja. EuroviisuFinaali on vuoden tärkein päivä.

Enpä ole kellekään asiasta sen suuremmin jutellut. Joskus kysyn joltain tutulta, katsoitko Euroviisut? Usein vastaus on, v##### mitä P######.  

Vierailija
15/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi sellainen kiinnostuksen kohde, jota en kehtaisi kertoa tutuille, niin en varmaan haluaisi kertoa sitä täälläkään. Ainakaan jos se olisi vähän erikoisempi, sellainen josta kukaan muu ei ole kiinnostunut.

Vierailija
16/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja arvostettu jne. mutta seuraan häpeällisen innokkaasti kotimaan julkkisjuoruja. Olen harkinnut Seiskan tilaamista.

Vierailija
17/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykedeeliset huumeet. Kiinnostaa se kokemus, minkä niistä saa. Olen päässyt masennukseen liittyvistä itsemurha-ajatuksistakin niiden ansiosta, mutta eihän tällaisista voi oikein puhua ellei tiedä toisen osapuolen olevan myönteisellä kannalla. Toisaalta kyllä pitäisi, sillä mielestäni asia on tärkeä, monet ihmiset voisivat saada niistä apua mt-ongelmiin ja esim. psilosybiinisienet auttavat myös ns. itsemurhapäänsärystä kärsiviä.

Tuo on minustakin aika kiinnostava aihe. Tosin vain teoriassa, ei ole mitään halua kokeilla niitä itse. On mielenkiintoista lukea muiden ihmisten kummallisista ja erikoisista kokemuksista.

Vierailija
18/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen maailmansodan historia. Sukellusveneet. Perinnerakentaminen. Tähtitiede ja avaruus, myös hc-scifin muodossa.

Ei nämä nyt sinällään mielestäni outoja ole, mutta harvemmin otan puheeksi kenenkään kanssa, ellen tiedä, että ko. henkilö itsekin on aihealueesta kiinnostunut. N34.

Vierailija
19/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika monenkin kiinostuksen kohde, mutta eipä tuota pahemmin julkisesti huudella.

Vierailija
20/76 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kvanttifysiikka. En siis mitenkään häpeä, mutta ei moni tuosta innostu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi