Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan joululahjat jo nyt

Vierailija
27.09.2019 |

tämän viikonlopun aikana. Vältyn jouluruuhkalta! Paketoin lahjat lahjakääreisiin sunnuntai-iltana. Joulukorttien askartelu ja valmiiksilaitto seuraavana viikonloppuna. Marras-joulukuulle jää ainoastaan yhden lahjan osto per lapsi, lapsien toive joulupukin lahjalistasta. Ne ostan jostain verkkokaupasta.

Kaikki joulusiivoukset teen syksyn mittaan, joulun alle ei jää kuin kevyt perussiivous (imurointi ja luuttuaminen, wc:n pesu, pölyjen pyyhkiminen ja lakanoiden vaihto).

Tänä vuonna EI tule joulustressiä.

Mitäs tuumaatte?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissasi?!

Vierailija
2/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Minä tilaan joskus marraskuun aikana netistä suurimman osan lahjoista, loput ostan Prismasta samalal kun ruuatkin. Ei jaksa stressata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin hyvältä!

Vierailija
4/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan yli kaiken sitä jouluruuhkaa. Nyt on tosiaan mukavan väljää kaupoissa, joululaulut eivät pauhaa. Taidanpa minäkin.

Vierailija
5/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viikko sitten hakemassa joulukuusen 🎄

Vierailija
6/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin viikko sitten hakemassa joulukuusen 🎄

Ihana kuusi emoji :) ostit sä aidon vai tekokuusen? Pienen vai suuren?

Vierailija
7/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin vitsi, kun siivouksetkin lisäsit tuohon. Lahjojen osalta ihan kelpo idea. Mulla on sellainen pulma, että ostelen mielelläni ihmisille kaikenlaista kivaa kun tulee vastaan, ihan sama mikä vuodenaika. Kun tulee synttärit ja joulut, olen ihan paniikissa, koska en keksi mitään just silloin. Vuoden aikana vastaantulleita lahjoja taas en voi säästää juhlapäiville, koska olen sen verran kärsimätön luonne, etten pysty odottamaan, kihisen innosta kuin pieni lapsi.

Jos malttaisin odottaa jouluun, ostaisin mielelläni joululahjat näin ajoissa.

Vierailija
8/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä ottaa kuusen jo esille ja alkaa koristeleen sen ja alkaa koristella kausivaloilla myös kodin. Ihanaa!

Vierailija
9/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä! Mulla jää aina siihen edeltävälle päivälle.

Vierailija
10/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin vitsi, kun siivouksetkin lisäsit tuohon. Lahjojen osalta ihan kelpo idea. Mulla on sellainen pulma, että ostelen mielelläni ihmisille kaikenlaista kivaa kun tulee vastaan, ihan sama mikä vuodenaika. Kun tulee synttärit ja joulut, olen ihan paniikissa, koska en keksi mitään just silloin. Vuoden aikana vastaantulleita lahjoja taas en voi säästää juhlapäiville, koska olen sen verran kärsimätön luonne, etten pysty odottamaan, kihisen innosta kuin pieni lapsi.

Jos malttaisin odottaa jouluun, ostaisin mielelläni joululahjat näin ajoissa.

Ei ole vitsi mitä siivoukseen tulee. Viime vuosina mulla on jäänyt aina ihan viime tippaan siivoukset ja hirveällä stressillä hermo kireällä suoriuduttu niistä sitten. Tuleepahan puhdistettua kaikki kaapit, kaappien päälliset, katot, seinät ja lattiat, kaikki. Samalla karsin turhat tavarat pois ja vien kierrätykseen. Kannattaa ostaa valmiiksi synttärilahjojakin, jos sattuu kivoja kohdalle. :)

ap

Vierailija
11/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houhou joko pukki on kutsuttu?

Vierailija
12/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä lähden ostoksille. :)

ap

Vierailija
13/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhullu liikkeellä......

Vierailija
14/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin suurimman osan jo juhannuksen jälkeen alesta, jouluksi ostan sit ainoastaan itselleni.

Paketoimisen jätän kyllä joulukuulle, mulla on oma salainen perinne lipitellä viiniä, kuunnella 50-60-luvun joulumusiikkia ja paketoida lahjat kynttilöiden loisteessa viikonloppuna ennen aattoa.

Vierailija
15/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin suurimman osan jo juhannuksen jälkeen alesta, jouluksi ostan sit ainoastaan itselleni.

Paketoimisen jätän kyllä joulukuulle, mulla on oma salainen perinne lipitellä viiniä, kuunnella 50-60-luvun joulumusiikkia ja paketoida lahjat kynttilöiden loisteessa viikonloppuna ennen aattoa.

Wau sä olet ollut hyvis ajoin liikkeellä! Oi että kuulostaa ihanalta toi paketoimisjuttu. <3

Vierailija
16/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on kesän jälkeen parasta

Vierailija
17/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi helpottaa joulustressiä.

Muuten pian alkaa operaatio joulun lapsi (googlettakaa), kenkälaatikoihin (jollaisen voi hakea ketäyspisteestä, melkein joka paikkakunnalla on) kootaan köyhiin maihin lahjoja, saa valita tytölle vai pojalle ja saajan iän. Sisään vaatetta, lelua yms. Ihana projekti ja tuo joulumieltä. :)

Vierailija
18/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin tänä vuonna hyödyntää tämän viikon 3+1 päivät ja ensi viikon Hullarit ja ostaa suurimman osan joululahjoista valmiiksi.

Vierailija
19/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tajunnut jo useampana vuonna aloittaa siivouksetkin ajoissa. 

Toki siihen meni vuosia. Nyt jo lapsetkin on ehtineet muuttaa kotoa ja siivottavaa on vähän. Lapsiperheessä siivoaminen kyllä kannattaa aloittaa ajoissa niin ei mene joulu pilalla, kun on aatonaattona rehkinyt itsensä piippuun. Jos siis joukuksi siivotaan kaapit ja kaikki.

Vierailija
20/25 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan joulukalenterin ja avaan kaikki luukut kerralla berkelettos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan