Say to the dress Suomi
Kommentit (199)
En aio katsoa, koska Sykkö ei sovi hoastin rooliin. Miksei uskota, että hetskunaisille suunnatussa ohjelmassa miesjuontajan pitää olla sen oloinen, että sen pystyy edes hetken ajaksi kuvittelemaan omaksi miehekseen. Kuten Randyn, joka on karismaattinen ja kiinnostava silloin kun ei irvistä sitä homomaista feikkihymyä.
Ihan hiton ärsyttävä toi taustamusiikki! Koko ajan puheenkin taustalla häiritsevä vaihteleva pimpotus, vaikee keskittyä puheeseenkin.
Kaukana jenkkiversion loistosta ja säihkeestä. Puvut halvan oloisia, mikä oli arvattavissa.
Sami Sykkö on jotenkin miellyttävä.... Sen ääni on tosi rauhoittava ja unenomainen
Siis tuoko otti tuon rintojen välissä sukkahousut höyhenpuvun??
Höyhenpuku on oikeasti hieno! Kerrankin jotain persoonallista. Aika usein "omannäköinen" puku suomalaisissa hääohjelmissa tarkoittaa musta-pinkkiä vanhojentanssimekon näköistä rytkyä, niin kuin ilmeisesti yhden jakson morsiamista toivepuku.
Vierailija kirjoitti:
Sami Sykkö on jotenkin miellyttävä.... Sen ääni on tosi rauhoittava ja unenomainen
Siis mitä.....??????
Minulla verenpaine nousee jo kun kuulen Sykön nimen!
Vierailija kirjoitti:
En aio katsoa, koska Sykkö ei sovi hoastin rooliin. Miksei uskota, että hetskunaisille suunnatussa ohjelmassa miesjuontajan pitää olla sen oloinen, että sen pystyy edes hetken ajaksi kuvittelemaan omaksi miehekseen. Kuten Randyn, joka on karismaattinen ja kiinnostava silloin kun ei irvistä sitä homomaista feikkihymyä.
hoast:
noun
a cough
verb (intr)
to cough
Miksi pahasti ylipainoinen morsian haluaa korostaa possuvaikutelmaa vaaleanpunaisella puvulla. Ei minkäänlaista itsekritiikkiä hänellä.
Taas sukkahousut rintojen välissä. Huh huh.
Eipä haastavampaa morsianta löydy... Sairaalloisen ylipainoinen morsian, häät 2 kk päästä ja pinkki mekko toiveissa.
Pitsin ja tatuointien yhdistelmä on poikkeuksetta korni.
Toivottavasti saa tuon rusketusraidan rinnoista pois kun on noin antava kaula-aukko.
Miksi ne ei kykene sitä tavismorsianta stailaamaan niin, että mekko istuu päällä hyvin? Nyt vaate roikkuu päällä mitenkuten ja tulee tunne, että sua ei tunne kukaan, sun ei tarvii näyttää miltään
Oi miten ihana tissit tiskiin puku Annin valinta. Ei jumpe, häissä sit koko ajan pitää kiskoa pukua kun tissit on koko ajan pulpahtamssa ulos. Mä en ymmärrä näitä. Ihan kauhea puku, hyi yök.
Voisiko samalla idealla toimia sarja jossa lukiolaiset etsivät unelmiensa vanhojentanssimekkoa? :)
Haastavia pukuja, kaikissa sukkahousukangas rinnassa, vaan jotta saadaan alas asti kaula-aukko... Huoh. Ja mekon alle jotain muotoilevaa alusasua, kiitos!
Olen samaa mieltä. Kun itse aikanaan lähdin omaa hääpukuani etsimään, ehdoton vaatimus oli, että jonkinlaiset olkaimet täytyy löytyä. En halunnut, että kertaakaan hääpäivän aikana joutuisin nykäisemään mekkoa ylöspäin.
Ja löytyikin hääpuku, jossa oli niin kaunis ja koristeellinen halterneck-olkain, etten tarvinnut edes mitään kaulakorua puvun kanssa.