Järjestääkö ihmiset vielä isoja 50-v juhlia?
Itse muistan omassa lapsuudessa ”kaikkien” aikuisten järjestäneen isot 50-v kekkerit. Nyt omassa laajassa muuten hyvinkin aktiivisessa tuttavapiirissä tuntuu ettei kukaan halua juhlia synttäreitä isosti. Muilla samaa vaikutelmaa vai onko vain oman lähipiirin ilmiö?
Kommentit (22)
En juhlinut itse, lähdin miehen kanssa Kööpenhaminaan neljäksi päiväksi. Synttäri sattui pääsiäiselle. Sisarukset muisti lahjoilla, oli kivat lahjat kyllä (vanhemmat kuolleet). Sisko tuli tuolloin kissan kaveriksi meille ja hänellä oli lahjat mukanaan. Onnittelukortit oli tullut seurakunnalta ja ammattiliitolta :D. Facebookissa piilotin syntymäpäiväni hyvissä ajoin. En jaksa mitään juhlia enää, 40v juhlat oli isot. Oli bändi soittamassa jne.
Kaveri piti juhlat kotonaan pari vuotta sitten. Oli hyvää ruokaa ja juomaa ja hauskat bileet.
Olen siis 51v. Miehen juhlat ois edessä parin vuoden päästä. Luultavasti lähdetään reissuun silloinkin.
Sattui silmiin yksi hauska ilmoitus jostain lehdestä: A täyttää 50 vuotta. "En juhli merkkipäivääni, olen katkolla." :D.
nosto